Reklamace a Britex

Odpovědět
S474N
Sons of Jailbreak
Sons of Jailbreak
Příspěvky: 896
Registrován: pát kvě 30, 2008 10:55 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od S474N »

Uz se to tu resilo par stran zpet, proste zaruka je NOVA a je 2 roky.
Obrázek

iPhone 7 128GB Silver, v10.1.1 CZ nonJB :(
iPad Air 2 64GB Cellular Black, v9.0.2 CZ JB

Gil
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 191
Registrován: stř čer 17, 2009 10:49 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Gil »

1. Nárok na náhradní telefon ze zákona není.Jakékoliv zkušenosti amerických zákazníků s výměnou a jinými službami, které jim poskytuje firma Apple nebo které má Apple uveden na webu, je v našich končinách irelevantní, protože u nás neprodává Apple, ale obchodník, ať už je to v případe iPhonu operátor nebo v případe iPadu Datart apod. Pro reklamaci iPhonu je vždy partner prodejce ( v 99%operátor) nikoliv Britex. To jak ma ošetřeno prodejce servis prodaných telefonu zákazníka nemusi vůbec zajímat a nemuze to ani nijak ovlivnit. Pokud to dokáže opravovat Franta z Horní Lhoty, klidně to může dělat a nic s tím nenadeláte, pokud Vám prodejce vrati telefon opravený a nepoškozený. Když Britex telefon otevře opraví a vrati v pořádku tak není žádný právní důvod proč by to nemohl dělat. Pořád dokola se zde opisují bludy co někdo někde slyšel, ale rozhodující je právní systém, který dává možnost prodejci opravit vadné zboží ve lhůtě 30 dni a je jen na něm jak to udělá.
2. Při výměně za nový kus začíná záruka od zacatku
3. Když Vám vymění nový kus, tak nikdo ho nedostane s prachem pod sklem nebo jinak poškozeny jak tu někdo naznačoval a pokud se to někomu stalo o čemž pochybuji, tak se to stane jednou max. za 10 let jak u Choholouška.
4. Pokud někdo ma problém s tím, že na prodejně nevybalí jeho telefon ze servisu déle jak 24 hodin a prodejce tvrdí, že ho tam nemají i když stránky PPL tvrdí něco jiného, doporučuji zavolat slušnou formou na infolinku a oni to najednou na te prodejně najdou

rallydavid
iPhone guru
iPhone guru
Příspěvky: 1094
Registrován: úte čer 15, 2010 10:35 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od rallydavid »

OT To Gil:Neděláte vy v Britexu? :D
iP 3G 8 GB-Dead
iP 3GS 16 GB iOS 6.1.6JB
iPad 3 3G 64 GBiOS 7.1.1JB
iPh 5S (2x) 16 GB Black
iP 6S 64 GB-Sold
iPad Mini Retina16 GBiOS 12.5
iP 7 32 GB iOS 12.x

iPad Pro 10.5 64 GBiOS 13.x
Apple Watch Series 5 W OS 7.x
iPhone X 64 GB iOS 14.x

jezyn
Host
Host
Příspěvky: 145
Registrován: sob dub 03, 2010 6:32 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od jezyn »

mám na celé levé straně mezeru mezi rámečkem a displejem, je to tak půl milimetru, docela mi to vadí - ip už byl v britexu a takový mi vrátili (dali novej) dá se s tím něco dělat ? - reklamace ?
R: tape loading error 10:2

Ivet

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Ivet »

To Gil:
S tim nahradnim telefonem s vami naprosto souhlasim. s tim, ze me nemusi zajimat, kdo mi telefon opravuje uz ne. Mam plne pravo si zjistit, jak bude s mym majetkem nakladano, protoze ikdyz je prave v zarucni oprave, porad je to muj majetek. Mam pravo si zjistit, co s nim nasmlouvany servis muze a nemuze delat a pokud maji sluzbu, ze si muzu online zkontrolovat stav reklamacniho rizeni, davaji k tomu fotky otevrenych telefonu a pritom nejsou opravneni telefony rozebirat rozhodne v poradku neni.
3. s tim novym kusem mi to prijde lehce naivni... oni se proste snazi ustrit kde to jde a vubec bych se tomu nedivila, kdyby k tomu davali jenom nove kryty nebo podobne... zvlast kdyz tu lidi pisou, ze uz se to nekolikrat stalo.
4. Vodafone na svych strankach nema cisla do prodejen, na infolince vas tam nepresmeruji a kdyz jsem nasla cislo na strankach obchodniho centra ve kteryvc prodejna sidli, tak to sice vyzvani, ale uz treti den to nikdo nezveda.

Gil
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 191
Registrován: stř čer 17, 2009 10:49 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Gil »

Ivet píše:k. Mam pravo si zjistit, co s nim nasmlouvany servis muze a nemuze delat a pokud maji sluzbu, ze si muzu online zkontrolovat stav reklamacniho rizeni, davaji k tomu fotky otevrenych telefonu a pritom nejsou opravneni telefony rozebirat rozhodne v poradku neni.

Právo rozhodně nemáte- máte "možnost", neexistuje zákon, který by to umožňoval

Barberry.pha
Moderator fóra
Moderator fóra
Příspěvky: 8245
Registrován: pát dub 09, 2010 11:16 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Barberry.pha »

Problem by byl pokud by otevreli iphone, vystavili fotku a pak ho vratili s tim ze nic nebylo zjisteno.
Pokud je to hw problem, tak se k tom logicky presvedci tim ze iphone otevrou, a kdyz ho otevrou ak vam pak poslou novy iphone, ale musi o asi nejak potvrdit a dokazat, proto to asi nafocuji.
Jinak kdyz dostanes novy iphone tak nevim co tady resis jestli ho otevreli nebo ne. Pochopil bych kdyby ho otevreli a vratily zpatky s tim ze nebylo nic zjisteno. Pokud na to opravdu nemaji behem prvniho roku pravo.
" Nekdo ma rád vláčky ...někdo Apple Hračky :) "
Manual iPhone
iPhone 5S 32GB SpaceGrey MacBook White 2010 iPad Mini 16GB Black wifi

parmin
iPhone expert
iPhone expert
Příspěvky: 1286
Registrován: pát bře 28, 2008 11:56 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od parmin »

parmin píše:
parmin píše:Dnes jsem donesl do Vodafone na reklamaci cca rok a půl starý 3GS. Telefon je ve velmi slušném stavu, byl nošený v pouzdře, nikde výrazně odřený, jen jedno smítko pod displejem. Nevím, jak se mi to stalo, ale čidlo u konektoru mám mírně do červena. Možná to mám z lyží, asi třikrát se mi telefon při přechodu z mrazu do teplé místnosti pořádně orosil...
Chtěl bych se zeptat, jestli někdo zde na fóru nemá zkušenost, jak v tomto případě Britex postupuje - myslím tedy zda se zabývají vlhkostním čidlem u závady, která s vlhkem nemůže souviset - v mém případě prach pod displejem. Díky moc!


Pokračování příběhu:

Telefon se mi vrátil opravený - v Britexu tedy odstranili prach, který byl pod displejem. Z toho usuzuji, že telefon museli rozebrat, minimálně tedy přední sklo, protože smítko prachu bylo pod ním. Červené čidlo vlhkosti ve spodním konektoru tedy v tomto případě neřešili, telefon opravili.
Doma jsem si ale všiml, že mi v pravém horním rohu nesedí stříbrný rámeček - mezi rámečkem a zadním černým krytem je z boku cca 0,5 mm mezera. Telefon jsem tedy znovu odnesl do Vodafonu a požádal o opravu. Tak tedy druhá reklamace, uvidíme, jak se k tomu postaví.

... to be continued ....


Dnes jsem dostal nový telefon. Tedy červené čidlo vlhkosti nebylo v mém případě překážkou k uznání reklamace.
iPhone 8 * iPad 6 * Mac Mini * Apple TV * AirPods

shotik
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS
Příspěvky: 479
Registrován: stř lis 19, 2008 3:35 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od shotik »

dneska podán na reklamaci IP4 s vynechavajicim Home Buttonem. samozrejmne v prodejne se zavada neprojevila i presto jsem to tam dal. Zduraznuji napsat do protokolu folie a ze cidla jsou ok. Cidla nenapsal . Rikam mu proc? Pry s tim nic delat nebudou. Presto rikam ze s Britexem nemam zrovna nejlepší zkušenost a ze bych rad zduraznil ze jsou cidla v poradku. Tak tedy roztrhal papiry a napsal je tam :) To se ale jeste zeptal jaky ze cidla tam ma napsat. Jsem zvedavej s cim to prijde zpatky:) Predpokladam ze bez opravy ::/

iPhone XS 64GB
iPad Mini 5
Macbook Pro Retina 13 Late2017
Apple TV 4
Synology NAS

Dave

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Dave »

prijde ti novej. kamoš tam dal utopenej, tudíž čidla byli červený a dali mu novej :D

shotik
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS
Příspěvky: 479
Registrován: stř lis 19, 2008 3:35 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od shotik »

tady jde spis o to zda se jim zavada projevi . a nebo vymeni rovnou aby meli pokoj :))

iPhone XS 64GB
iPad Mini 5
Macbook Pro Retina 13 Late2017
Apple TV 4
Synology NAS

shotik
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS
Příspěvky: 479
Registrován: stř lis 19, 2008 3:35 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od shotik »

tri dny pryc a na britex strankach ani pismenko :) dokonce ani neznaj moje imei :)))

edit: tak dneska po trech dnech uz v tom neco zkoumaj. Napsano: 1: nelze použít-nefunkční tlačítka nebo přepínače

pouzit to samozrejmne slo ale zneprijemnuje to uzivani . schvalne zda se jim to projevi .

edit2:

Typ přístroje iPhone 4 16GB
Popis závady 1: nelze použít-nefunkční tlačítka nebo přepínače
Přijato 20.5.2011 (DPD xxxxxxxxxxxxxxxxxxx)
Dokončeno 20.5.2011
Vydáno -
Stav zakázky Opraveno
Typ Dokument
Skeny poškození http://opravy.britex.cz/Document.aspx?id=2246576&doc=2&type=A

doufam ze se v tom jen nepostourali a posilacka zpatky ten samej telefon.
jak je to s tou zarukou pripadne ? dva roky od znova nebo bezi ta puvodni ?

iPhone XS 64GB
iPad Mini 5
Macbook Pro Retina 13 Late2017
Apple TV 4
Synology NAS

Pospec CZ
Sons of Jailbreak
Sons of Jailbreak
Příspěvky: 314
Registrován: stř bře 09, 2011 5:05 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Pospec CZ »

Smím se zeptat, jestli už někdo z vás reklamoval iPhone s utrženým štítkem na vyjmutí baterie? Když jsem měl oddělaný zadní kryt, tak takové "papírové" na vyndání baterie bylo utrhnuté. (jak je fotka nad mým příspěvkem) Zřejmě to udělal britex, telefon nebyl nikdy rozdělán nebo tak, ale už byl jednou na reklamaci.
Našel jsem po necelém půl roce 2 vadné pixely, pokud budou další, šel bycj reklamovat.

malex
Host
Host
Příspěvky: 128
Registrován: stř lis 18, 2009 9:27 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od malex »

Sel jsem reklamovat sluchatka od iP4- pry neni problem, ALE nechte tu telefon... obratem by mi pujcili jakykoliv jiny... Na otazku, na co je jim muj telefon, kdyz mi jde jen o sluchatka, ktera mohou zkusit na jakemkoliv pristroji, mi bylo receno, ze to maji v podminkach. A tak se ptam- mate podobnou zkusenost? Ci to byla jen "vada" prislusneho Vodafonu?

EDIT: Marthin(diky alespon za toto info)- to je sice fajn, ale ja nejednam s Britexem, ale s Vodafonem. Ted mi jde o to jestli to zkusit jinde(coz stejne nejspis udelam), nebo dostanu obdobnou odpoved. Proto se ptam na Vase zkusenosti, preci nejsem jedinej kdo se snazil reklamovat sluchadla.
Naposledy upravil(a) malex dne ned kvě 22, 2011 9:42 am, celkem upraveno 1 x.

Marthin
iPhone expert
iPhone expert
Příspěvky: 1238
Registrován: pon bře 09, 2009 11:42 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Marthin »

Co vím já, tak při reklamaci sluchátek, Britex požaduje sériové číslo telefonu ke sluchátkám patřící. :)

Hnykda

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Hnykda »

Tak já předevčírem opět reklamoval stařičký 3G. Opět se stejnou závadou - prach pod displejem a u konektoru na nabíjení prasklinky. To je už po druhé. Jestli se mi to stane po třetí (že pod displejem budu mít smetí jak na skříni), požádám o vrácení peněz. Máte někdo zkušenost? Vím, že některé servisy to po třetí raději strčí do vody než aby mi vrátili peníze, tak přemýšlím, že bych si eventuálně nechal udělat posudek.

Bulwa
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 208
Registrován: čtv pro 11, 2008 4:06 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Bulwa »

shotik
Pokud ti dají nový přístroj,nové IMEI-platí nová záruka 2 roky.
Obrázek

tvosi
Moderator fóra
Moderator fóra
Příspěvky: 4123
Registrován: pon lis 26, 2007 7:41 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od tvosi »

tak mi vcera prestalo fungovat u iP4 power button..takze ho budu muset posilat na reklamacku :/ mate s tim nekdo zkusenost? meni opravdu i kvuli takovehle minizavade telefon za novy?? moc se mi do ty reklamace nechce, vzhledem k me minule zkusenosti, kdy az ve chvili, kdy jsem zatlacil na VF a ten na britex, byla reklamace uznana
Obrázek iPhone 2G 8GB
Obrázek iPhone 7 128GB Jet Black
Obrázek iPad Mini with Retina 32GB Silver
Obrázek Macbook Pro 13" mid-2009

shotik
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS
Příspěvky: 479
Registrován: stř lis 19, 2008 3:35 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od shotik »

Bulwa: podle me bude v reklamaku napsano vymena hlavni jednotky a cao:)

edit: je doma novej kus. ptal jsem se na zaruku pry bezi nova od data swapu imei.

iPhone XS 64GB
iPad Mini 5
Macbook Pro Retina 13 Late2017
Apple TV 4
Synology NAS

Bulwa
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 208
Registrován: čtv pro 11, 2008 4:06 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Bulwa »

2 x krát jsem reklamoval iP 3G a pokaždé nový kus a nová záruka... :D
Obrázek

kotelník
iPhonefil
iPhonefil
Příspěvky: 2935
Registrován: úte čer 30, 2009 3:00 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od kotelník »

teda... dlouho jsem zde pořádně nebyl, kvůli mé odmlce s obchodním názvem nokia N900 a vidím, že se zde řeší pořád to samé :-D plánuji ve velmi krátké době pořídit iPhone 4, pokud na wwdc skutečně nebude představen IP5, nicméně už jsem i přemýšlel jak budu postupovat v případě nutnosti reklamace... vždy když mi měli měnit kus, tak jsem dostal nový, pokaždé s vadným pixelem nebo několika (to mě přesvědčilo, že to co v zemích třetího světa, jako jsme my se vydávají za nové iP, které v USA vrátí z důvodu právě kupř. vadných pixelů). Po těchto zkušenostech jsem si říkal, že prvních 14 dní jej pořádně prubnu, případně okamžitě nechám vyměnit obchodem za nový a další problémy budu řešit se servisem, který mi jej opraví a já si to normálně zaplatím... Jasně, jedna věc je nárok spotřebitele atp, ale ty nervy...
Macbook pro Retina 2015, 13" 256GB, 8GB RAM
iPhone 6S space gray, 64GB

Barbinka

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Barbinka »

Je až fascinující, jak zde lide spekulují o záruce, či přebalených telefonech. Nečetla jsem uplňe cele forum, ale jeden z mála logicky myslících lidi je zde uživatel Gill. Každý tu brblá na servis opravující jejich telefon, ale nejspíš neznají ani řádně jak záruční podmínky Apple, tak občanský zákoník. Partnerem pro opravy je vždy prodejce. Když si koupim pneumatiky v tescu, taky nehanim a nenadav pneuservisu když má jedna vadu. I dle selské logiky, někomu jsem za výrobek dala peníze, nechť se stará jak mu zákon ukládá. Jakým způsobem bude opraveno a postup při opravě je absolune irelevantní. Tady se ale jedná o náturu lidstva, "nezajíma je že dostanou opravene nebo nove zboží, ale jak s tím pořádně vydupat a vytřiskat z toho co jde". Email který sem nakopírovala Iveta je sice hezký, ale otazkou je, je vůbec i pravdivý.? Pokud si člověk dokaže spočítat prsty na ruce, neměl by být problem si domyslet, zě servis nejspíš telefon musí rozebrat aby zjistil zdali v něm nebyl neodborný zásah, či není zasažen vodou. Tak či onak, držitelem záruky na zboží je prodejce a ten si určuje co může servis dělat a co ne. Raději by jsem si par věcí přečetla, nežli začnu do světa vypoušťet bludy. Reklamační řád prodejce, občanský zákoník.. A na každe vyměněné zboží je dnem výměny nová záruka, to je v zakonech at si lidi říkají co chtějí.:)

kotelník
iPhonefil
iPhonefil
Příspěvky: 2935
Registrován: úte čer 30, 2009 3:00 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od kotelník »

Co jiného očekávat od barbíny. To, že lidé komunikují se servisem je známkou toho, že lidé pracující na pobočkách operátorů absolutně netuší o čem je řeč, nevědí co mají, mohou či mohli by. Co očekávat, když tam jsou neustále nové tváře atp. Když komunikuji přímo se servisem, tak vím, že se to k němu vůbec dostane. Jsi patrně právnička, nicméně ne vždy se hodí to, co selský rozum káže!!! Kdybys tušila něco o iPhonu, tak kupř na vlhkost má čidla, které zčervenají a nemusí se ani rozšroubovat, aby to šlo poznat. Lidi jako ty jsou k smíchu, promiň, ale jakou máš zkušenost s iPhonem a jeho servisem? Pracuješ v Britexu? :%)
Macbook pro Retina 2015, 13" 256GB, 8GB RAM
iPhone 6S space gray, 64GB

S474N
Sons of Jailbreak
Sons of Jailbreak
Příspěvky: 896
Registrován: pát kvě 30, 2008 10:55 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od S474N »

Kotelnik: obavam se, ze ten mimo ses ty.
Obrázek

iPhone 7 128GB Silver, v10.1.1 CZ nonJB :(
iPad Air 2 64GB Cellular Black, v9.0.2 CZ JB

kotelník
iPhonefil
iPhonefil
Příspěvky: 2935
Registrován: úte čer 30, 2009 3:00 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od kotelník »

je to klidne mozne...
ovšem možná by nebylo špatné své tvrzení odůvodnit? Nejsme přeci opice...
Macbook pro Retina 2015, 13" 256GB, 8GB RAM
iPhone 6S space gray, 64GB

S474N
Sons of Jailbreak
Sons of Jailbreak
Příspěvky: 896
Registrován: pát kvě 30, 2008 10:55 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od S474N »

Kotelnik: vzhledem k tomu, ze ja uz jsem tady citoval ze zakonu MINIMALNE dvakrat, tak si to laskave dohledej na tech 27 strankach sam.
Obrázek

iPhone 7 128GB Silver, v10.1.1 CZ nonJB :(
iPad Air 2 64GB Cellular Black, v9.0.2 CZ JB

kotelník
iPhonefil
iPhonefil
Příspěvky: 2935
Registrován: úte čer 30, 2009 3:00 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od kotelník »

příjde mi zbytečné s Tebou komunikovat o tomto, nicméně já jsem neřekl o zákonu ani slovo...tím to pro mě hasne...
Macbook pro Retina 2015, 13" 256GB, 8GB RAM
iPhone 6S space gray, 64GB

kotak

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od kotak »

Tak asi před 3 dny jsem poslal iPhona 4 na reklamaci s tím, že mi šumí a občas nejde zvuk u videa. Zkoušel jsem přehrát FW jestli to není tím, ale nebylo, tudíž si myslím, že chyba bude v iPhone. Takže se chci zeptat jak to je, nejsem tady z toho zrovna moudrej:) Když mi iPhona rozeberou, tak musí poslat nový kus? 11.6 to bude teprve rok v záruce.:) Díky za odpověď.

shotik
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS
Příspěvky: 479
Registrován: stř lis 19, 2008 3:35 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od shotik »

do 1roku stari iphonu nesmi rozebirat . po jednom roce zaruky uz myslim s nim muzou laborovat a stourat v nem :) takze bejt tebou honem ryhcle to nesu na reklamaci

iPhone XS 64GB
iPad Mini 5
Macbook Pro Retina 13 Late2017
Apple TV 4
Synology NAS

kotak

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od kotak »

Já už ho tam poslal, ale ješte na Britex stránkách není:( Když jsem posílal sluchátka, tak tam byli po 5 dnech, ale i tak by to mělo dorazit do Britexu do 11.6. A pokud ne, tak na papíru od 02 je kdy byla podaná reklamace, takže v poho:)

k.i.l.l.e.r
Host
Host
Příspěvky: 14
Registrován: čtv pro 03, 2009 7:11 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od k.i.l.l.e.r »

Zdravim. Mel bych takovy urgentni dotaz :) Jde o reklamaci iPhone 3GS v britexu. Historii telefonu mám takovou, že jsem telefon zakoupil a cca. za 3 mesice po zakoupeni se iphone zacal rychle vybíjet, reklamoval jsem to, v britexu to neuznali, ze se jim to neprojevilo, telefon jsem teda prijmul a cca. za tyden jsem ho opet reklamoval, ze se skutecne baterka rychle vybíjí a posílal jsem k tomu průvodní dopis s nastavením (vse co slo bylo vypnuté, vcetne prijmu signalu), reklamaci uznali a telefon vymenili kus za kus.. (to bylo asi pred rokem). Ted cca. 2,5 mesice zpet jsem telefon reklamoval z důvodu, ze blbnulo home tlacitko a ze byl prach pod LCD, iphone vycistili a home vymenili. A aktualni situace je, ze se zase objevuje prach pod LCD, ale je viditelny prevazne na denním svetle (uvedl jsem pouze, ze se tam objevuje prach, ze je viditelny jen na denním svetle jsem tam neuvadel, predpokladam jsem, ze to odhalí). Posílal jsem tedy iphone do britexu a dnes reklamace neuznana s tím, že tam žádný prach nevidí. Chci tedy iphone poslat jeste dnes opetovně do Britexu s tím, že tam prach skutečně je a uvedu tedy, že je viditelny prevazne za denního světla (vytisknul jsem k tomu i průvodní dopis kde jsem popsal, ze se to je tedy prevazne viditelne za denního svetla + vytiskl obrázek iphone kde jsem vyznacil lihovým fixem kde se cca. prach objevuje - je roztrouseny skoro po celem LCD). Ale paní v O2 mi rikala, ze pokud budu reklamovat 2x stejnou závadu když poprve nebyla uznana, ze mi muzou nauctovat 500 za dopravu a ze si mam nejdriv zavolat do britexu a domluvit se s nima, od rana se tam nemuzu dovolat - hlasovka. A jde mi o to, mám tam uvést, že v případe neuznani reklamace, že se obrátím na ČOI + že chci odstoupit od smlouvy? (Iphone je v záruce do září 2011). Ale mám vůbec nárok odstoupit od smlouvy pokud to mám takhle s reklamacema jak popisuju? První reklamace vybíjení baterie - Poprvene neuznano, nasledne za tyden uznano a vymena iPhone kus za kus. Druhá reklamace vyčistení prachu na LCD a výměna home buttonu - uznano, dalši reklamace prach na LCD - neuznáno a teď bych chtěl tedy reklamovat tu neuznanou reklamaci na vyčisťení lcd - tedy reklamace reklamace. Mám nárok odstoupit od smlouvy? Když je to vlastne bud 3x stejná závada nebo 4x různá? V servisu byl tedy 2x uznáno (pokaždé jiná závada) a 2x neuznáno, pokud budu reklamovat neuznanou reklamaci a uznají jí, bude se ta predchozí počítat jako uznaná - tedy byly by vlastne ze 2 uznaných rovnou 4 uznané? Pokud nekdo víte, tak by se mi moc hodila odpoved, jeste dnes bych tam chtel iphone odnést..

tomkulitom
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS
Příspěvky: 113
Registrován: ned pro 05, 2010 2:29 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od tomkulitom »

Pokud jsi dostal nový kus běží ti nová záruka 2 roky tzn. od "nuly" závad.

k.i.l.l.e.r
Host
Host
Příspěvky: 14
Registrován: čtv pro 03, 2009 7:11 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od k.i.l.l.e.r »

oki. Díky za info!

Barbinka

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Barbinka »

Kotelník.: "Lide jako ty".:), až vyrosteš tak jím budeš třeba také. Nicméně, o iPhone vím relativně dost, případně vše co vědět potřebuji a to je i ten fakt, že iPhone má čidlo vlhkosti u konektoru pro spojení s Dat.kabelem a na systémové desce (stačí si o tom i něco přečíst). Samozřejmě je logické že superman jako ty, by nepotřeboval odstranit zadní kryt telefonu, aby zjistil stav onoho čidla a případné oxidace. Musím uznat, že máš 100% pravdu v tom, že na prodejnách se dosti rychle točí lidé a mnozí nevědí která ruka je levá. Každopádně nic to nemění na tom, že oni jsou prodejci, oni dostali peníze, oni se musí starat. Servis jako takový je jejich smluvním partnerem nikoliv můj, a je to jen benevolence servisu, že přijmou zakázku i přímo od koncového zákazníka. V případě, že se reklamuje telefon u prodejce, je to prodejce, na kterého se obracím s dotazem, nikoli na servis, už jen z důvodu, že jim je nějaké to bububu vesměs ukradené a v neposlední řadě semnou nemusí ani mluvit, už jen z důvodu, že nejsem tím, kdo k nim zboží přímo zasílala.
To že zde mírně hájím práva servisu, neznamená že jsem u nich zaměstnána. Ale vím jedno, nemá smysl dávat vinu servisu - Servis musí jednat dle záručních podmínek a to zákazník nezmění ani nesouhlasem s jejich vyjádřením (pokud se mu nepodaří skrze soudního znalce vyvrátit jej), a hlavně, servis není prodejce, on nemá žádný profit z neuznané záruky, či zamítnuté opravy. Jediné co z toho má, jsou nespokojení lide (viz pár jedinců zde), ale přitom to nejsou ani jejich zákazníci kteří by jim přinášeli nějaké hodnoty. Urážet a hanit umí každý.

Gil
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 191
Registrován: stř čer 17, 2009 10:49 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Gil »

k.i.l.l.e.r píše: Ale paní v O2 mi rikala, ze pokud budu reklamovat 2x stejnou závadu když poprve nebyla uznana, ze mi muzou nauctovat 500 za dopravu a ze si mam nejdriv zavolat do britexu a domluvit se s nima, od rana se tam nemuzu dovolat - hlasovka.

To že operátor telefon někam posílá, tebe vůbec nemusí zajímat a v žádném případě nemají nárok na 500,- nebo jinou částku. Sice to zkouší, ale je to jen díky nevědomosti zákazníků.Posouzení reklamace je vždy zdarma.
k.i.l.l.e.r píše: "A jde mi o to, mám tam uvést, že v případe neuznani reklamace, že se obrátím na ČOI + že chci odstoupit od smlouvy?

Absolutně irelevantní informace, která nic nevyřeší
k.i.l.l.e.r píše:Mám nárok odstoupit od smlouvy?

Ne

EDIT:

Zkusím naposledy reagovat na spoustu nesmyslů, které se tady pořád opakují
Vztahuje se to na ČR.
1. Prodejce iP je partner pro reklamaci nikoliv servis
2. Britex jako smluvní servis může iP rozdělávat, v prvním roce to nedělá, díky smluvním podmínkám z Apple, ale klidně to udělat může a když Vám telefon vrátí opravený a v bezvadném stavu, tak není žádný zákonný důvod proč by to nemohl udělat
3. Nárok na posouzení reklamace je vždy zdarma, žádný poplatek ze zákona nelze účtovat
4. V případě nesouhlasu s neuznáním reklamace lze požadovat reklamaci znovu, pokud ji však prodejce neuzná a jste přesvědčeni o své pravdě, lze se pouze soudit s prodejcem
5. Doporučuji v případě, že jste koupili iP u svého operátora kde máte i paušál a nejste spokojeni se službami prodavačů na kamenných prodejnách, slušnou formou kontaktovat infolinku svého operátora a dohodnout se na dalším pokračování story. Hodně záleží na bonitě klienta, ale občas lze dosáhnout pomoci i z této strany.
6. Čidla vlhkosti již nejsou alfou a omegou posouzení reklamace tak jak to bylo ze začátku.

A jen poznámka na konec: Spousta lidí nadává, ale na druhou stranu jsme vyčůraní češi a proto se nelze divit, že to občas zaskřípe. Spousta lidí posílá na reklamaci věci, které nemají s reklamací nic společného a přesto jim to vymění.
P.s. nejsem zaměstnancem ani Britexu ani operátora - Hovg

S474N
Sons of Jailbreak
Sons of Jailbreak
Příspěvky: 896
Registrován: pát kvě 30, 2008 10:55 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od S474N »

Gil: ja se obavam, ze pokud nekdo prijde reklamovat znova opakovane vec, ktera mu byla predtim zamitnuta, ze ho prodejce rovnou muze vyfuckovat celkove s reklamaci - proste vyjadreni dostal a pokud s nim nesouhlasi, tak se musi sam zakaznik obratit na soudniho znalce pro zpracovani posudku a pote se svych pripadnych naroku domahat soudni cestou.
Obrázek

iPhone 7 128GB Silver, v10.1.1 CZ nonJB :(
iPad Air 2 64GB Cellular Black, v9.0.2 CZ JB

Gil
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 191
Registrován: stř čer 17, 2009 10:49 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Gil »

Ano je to tak, napsal jsi to přesně, ale nemám pocit, že bych psal něco jiného

S474N
Sons of Jailbreak
Sons of Jailbreak
Příspěvky: 896
Registrován: pát kvě 30, 2008 10:55 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od S474N »

Gil: no ono tech 500 Kc totiz muze byt za "opetovne posouzeni stavu", nikoliv uz reklamace :wink: Prave na to jsem reagoval.
Obrázek

iPhone 7 128GB Silver, v10.1.1 CZ nonJB :(
iPad Air 2 64GB Cellular Black, v9.0.2 CZ JB

lama5

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od lama5 »

lama5 píše:Zdravim, mám rok a půl 3GS 32GB 4.2.1 JB T-mobile CZ dost používaný, poslední dobou mi hoodně často i několikrát denně vypadává GSM signál obzvláště při hovorech a celkově se iP přehřívá až do stavu připojit k iTunes, situace začíná být neúnosná.. (restore apod. nic neřeší)
Jde mi o to má cenu dávat iP k reklamaci vzhledem k výše citovanému i přez to, že jsou na krytu iP vidět stopy pádu na všech rohách, nelícující kovový rámeček, vzadu klasika prasklý kryt u konektoru, prach uvnitř a hlavně prasklé sklo po pádu (mě to nevadí) a dole u konektoru čidlo vlhkosti má okraj mírně zrůžovělý (nikdy se nekoupal !), horní vlhkostní čidlo je OK.
Bude problémém prasklé sklo a spodní vlhkostní čidlo, když budu reklamaci situovat na nefunkční vnitřní HW? Vnější opotřebení by doufám nemělo vadit. Má někdo zkušenost, má to vůbec cenu? Ps. hledal jsem zde info a nic.. Díky

Edit: čidlo by nemělo vadit, a o to sklo, názor?


Pokračování - tak zítra odnáším 3GS na prodejnu k reklamaci! Nakonec mi úplně kleknul a vůbec nefunguje baseband část (gsm/wifi/bluetooth) a ani normální cestou nejde restore, takže je teď po zapnutí ve stavu ikona usb/iTunes. Zkusím reklamaci situovat na HW závadu (což na 99procent je..) + navíc ještě budu reklamovat prach pod sklem a prasklý zadní kryt u konektoru. Moc šancí s uznáním reklamace si nedávám, vzhledem k vnějšímu opotřebení iPhonu (viz.text výše), ale přeci jen je to poslední možnost a byla by škoda ji nevyužít. O výsledku budu informovat

Gil
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 191
Registrován: stř čer 17, 2009 10:49 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Gil »

S474N Nic jako "opetovne posouzeni stavu" neexistuje. Reklamovat můžeš pořád dokola a zadarmo. Pokud ti reklamaci nepřijmou vůbec tak pak jen soud
Naposledy upravil(a) Gil dne pát čer 03, 2011 7:16 pm, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět