Vodafone - nefunkční EDGE

Odpovědět
Gabriell

Vodafone - nefunkční EDGE

Příspěvek od Gabriell »

Ahoj, potřebuji pomoc. Na Vodafonu mám telefonní účet, který zahrnuje oba moje iPhony (2G -1.1.4 a 3G - 2.1 ), které mám v rodině. Na obou jsem měl tarif "Připojení na skok" - platí se za počet přenesených dat. Na začátku října jsem si ale objednal nový tarif "Připojení na stálo" - platí se pouze měsíční poplatek. Na novějším iPhonu však EDGE přestal fungovat a nedokáže se k němu připojit, přesto že mají oba stejné nastavení a jsou hned u sebe. Nevíte někdo, co s tím? Měl s tím někdo podobné zkušenosti? Volal jsem na centrálu Vodafonu, ti mi však nijak moc neporadili.

johny03

Re: Vodafone - nefunkční EDGE

Příspěvek od johny03 »

Settings/General/Network/APN
tam to povolíš :mrgreen:

elka
Starý pes fóra :)
Starý pes fóra :)
Příspěvky: 698
Registrován: sob lis 10, 2007 12:39 am

Re: Vodafone - nefunkční EDGE

Příspěvek od elka »

Tam je to samozřejmě povoleno, ale stejně EDGE nejede.

Don_Carlos

Re: Vodafone - nefunkční EDGE

Příspěvek od Don_Carlos »

Vyřešili jste to už nějak?
Mám v podobný problém. (iPhone 1)
Přechod z připojení na skok na ten jejich inet s vánočním dárkem.
V okamžiku kdy mi přišla SMS o změně přestalo fungovat EDGE aniž bych cokoliv změnil v iPhonu.
Zkoušel jsem různá APNka a v zoufalství i ruzné FW (2.01,2.1,2.2). Nikde to nefunguje. S těma neználkama (operátorama) to řeším už dva týdny a nejsou mi schopni nijak pomoct. Podle mě musí být chyba u nich...

elka
Starý pes fóra :)
Starý pes fóra :)
Příspěvky: 698
Registrován: sob lis 10, 2007 12:39 am

Re: Vodafone - nefunkční EDGE

Příspěvek od elka »

Ano, byl to problém u nich. Viz dotaz

Don_Carlos

Re: Vodafone - nefunkční EDGE

Příspěvek od Don_Carlos »

Ten odkaz hlásí jen že nemám oprávnění prohlížet tuto stránku...

elka
Starý pes fóra :)
Starý pes fóra :)
Příspěvky: 698
Registrován: sob lis 10, 2007 12:39 am

Re: Vodafone - nefunkční EDGE

Příspěvek od elka »

Aha, tam musíš být asi zaregistrovaný. No v kostce: řešili to půl dne a pak mi to někde u nich zase zapli.

Don_Carlos

Re: Vodafone - nefunkční EDGE

Příspěvek od Don_Carlos »

Zaregistrovaný jsem a stejně to hlásí, ale to je jedno.
U mě to řeší dva týdny a pořád to nejde.
Třikrát mi už slíbili, že se mi ozvou ani jednou nikdo nezavolal.
Na svoje zákazníky prostě kašlou :(
Nic jdu jim zase zavolat...
Díky za info.

Odpovědět