Vodafone - nefunkční EDGE
Vodafone - nefunkční EDGE
Ahoj, potřebuji pomoc. Na Vodafonu mám telefonní účet, který zahrnuje oba moje iPhony (2G -1.1.4 a 3G - 2.1 ), které mám v rodině. Na obou jsem měl tarif "Připojení na skok" - platí se za počet přenesených dat. Na začátku října jsem si ale objednal nový tarif "Připojení na stálo" - platí se pouze měsíční poplatek. Na novějším iPhonu však EDGE přestal fungovat a nedokáže se k němu připojit, přesto že mají oba stejné nastavení a jsou hned u sebe. Nevíte někdo, co s tím? Měl s tím někdo podobné zkušenosti? Volal jsem na centrálu Vodafonu, ti mi však nijak moc neporadili.
-
- Starý pes fóra :)
- Příspěvky: 698
- Registrován: sob lis 10, 2007 12:39 am
Re: Vodafone - nefunkční EDGE
Vyřešili jste to už nějak?
Mám v podobný problém. (iPhone 1)
Přechod z připojení na skok na ten jejich inet s vánočním dárkem.
V okamžiku kdy mi přišla SMS o změně přestalo fungovat EDGE aniž bych cokoliv změnil v iPhonu.
Zkoušel jsem různá APNka a v zoufalství i ruzné FW (2.01,2.1,2.2). Nikde to nefunguje. S těma neználkama (operátorama) to řeším už dva týdny a nejsou mi schopni nijak pomoct. Podle mě musí být chyba u nich...
Mám v podobný problém. (iPhone 1)
Přechod z připojení na skok na ten jejich inet s vánočním dárkem.
V okamžiku kdy mi přišla SMS o změně přestalo fungovat EDGE aniž bych cokoliv změnil v iPhonu.
Zkoušel jsem různá APNka a v zoufalství i ruzné FW (2.01,2.1,2.2). Nikde to nefunguje. S těma neználkama (operátorama) to řeším už dva týdny a nejsou mi schopni nijak pomoct. Podle mě musí být chyba u nich...
-
- Starý pes fóra :)
- Příspěvky: 698
- Registrován: sob lis 10, 2007 12:39 am
Re: Vodafone - nefunkční EDGE
Ten odkaz hlásí jen že nemám oprávnění prohlížet tuto stránku...
-
- Starý pes fóra :)
- Příspěvky: 698
- Registrován: sob lis 10, 2007 12:39 am
Re: Vodafone - nefunkční EDGE
Aha, tam musíš být asi zaregistrovaný. No v kostce: řešili to půl dne a pak mi to někde u nich zase zapli.
Re: Vodafone - nefunkční EDGE
Zaregistrovaný jsem a stejně to hlásí, ale to je jedno.
U mě to řeší dva týdny a pořád to nejde.
Třikrát mi už slíbili, že se mi ozvou ani jednou nikdo nezavolal.
Na svoje zákazníky prostě kašlou
Nic jdu jim zase zavolat...
Díky za info.
U mě to řeší dva týdny a pořád to nejde.
Třikrát mi už slíbili, že se mi ozvou ani jednou nikdo nezavolal.
Na svoje zákazníky prostě kašlou

Nic jdu jim zase zavolat...
Díky za info.