Stránka 63 z 66

Re: Reklamace a Britex

Napsal: pon úno 17, 2014 5:42 pm
od Jam3ss
Těžko říct, ani me nedokázali odpovědět na tuto otázku v t-mobile prodejně.


Odesláno z iPhonu

Re: Reklamace a Britex

Napsal: pon úno 17, 2014 6:00 pm
od Barberry.pha
Tohle platí od 1.1. 2014
" Důležitou změnou bude, že po výměně reklamovaného zboží za nové bezvadné nepoběží nová dvouletá záruka jako tomu bylo doposud. Záruční lhůta tedy bude 24 měsíců od data prvního nákupu zboží, a i když spotřebitel během tohoto období využije práva na výměnu zboží za nové, běží stále původní lhůta. "

Akorát nevím zda se to vztahuje na věci zakoupené po 1.1. nebo reklamované po 1.1.

Re: Reklamace a Britex

Napsal: pon úno 17, 2014 6:04 pm
od tomina666
Email z Britexu:

Dobrý den,

Záruka platí nová ode dne výměny jednotky


Tak kdo se v tom ma potom vyznat :-(

Re: Reklamace a Britex

Napsal: pon úno 17, 2014 6:12 pm
od iTukan
Barberry.pha píše:Tohle platí od 1.1. 2014
" Důležitou změnou bude, že po výměně reklamovaného zboží za nové bezvadné nepoběží nová dvouletá záruka jako tomu bylo doposud. Záruční lhůta tedy bude 24 měsíců od data prvního nákupu zboží, a i když spotřebitel během tohoto období využije práva na výměnu zboží za nové, běží stále původní lhůta. "

Akorát nevím zda se to vztahuje na věci zakoupené po 1.1. nebo reklamované po 1.1.

Platí pro nově zakoupené zboží po 1.1.2014. Na zboží zakoupené před 1.1.2014 se vztahují smluvní podmínky (kupní smlouva) dle platných zákonů v době uzavření smlouvy (nákupu zboží). Nemůžeš jednostranně zpětně změnit smlouvu.

Re: Reklamace a Britex

Napsal: čtv úno 20, 2014 11:42 am
od Johny004
Dostal jsi novy kus, takze by mela jet 24 mesicu.

Re: Reklamace a Britex

Napsal: čtv úno 20, 2014 1:27 pm
od jackherrer
Necetl si prispevek od iTukana? Dle nej se zarucni doba vymenou za novy kus neprodluzuje a bezi puvodni zaruka.

Re: Reklamace a Britex

Napsal: čtv úno 20, 2014 5:53 pm
od Jam3ss
Ale je to myšleno za zboží koupené před novým rokem. On pouze reklamoval po novém roce, takže si myslím že znovu 24mesicu.


Odesláno z iPhonu

Reklamace a Britex

Napsal: stř dub 02, 2014 12:54 pm
od doctorf
Zdravím,
reklamoval jsem iP5 kvůli nazelenalému pruhu kolem displeje, v druhém roce záruky. Oceňuji velmi slušný a profesionální přístup p. Pavla Straky. Vyřešeno u Britexu velmi rychle - v pondělí odesláno poštou do servisu a dnes (ve středu) již iP5 zpátky doma, výměna displeje. Děkuji.

Re: Reklamace a Britex

Napsal: pát kvě 16, 2014 6:21 pm
od kiciN
po reklamaci iPhone 5 jsem dnes obdržel nový (repasovaný) kus, bylo mi sděleno na pobočce Vodafonu, že pokud zákazník obdrží nový (repasovaný) kus, běži pouze 6 měsíců záruka, a teď kdo se v tom má vyznat ? (Jinak původní mobil byl zakoupen v prosinci 2012)

Re: Reklamace a Britex

Napsal: pát kvě 16, 2014 7:27 pm
od Johny004
OT: ja si tak rikam, ze uz asi budu nakupovat jen u Apple. Protoze pristup Britexu, se mi nelibi. Repasovane kusy, ktere mnohdy jsou smejdy a vymeny displayu, ktere mozna ani nejsou originaly. Kde by k nim neautorizovany servis taky prisel? Z toho jsem konsternovan, takze se muj telefon snazim drzet v nejlepsi peci.

Re: Reklamace a Britex

Napsal: pát kvě 16, 2014 8:17 pm
od chose06
I z Apple Tě při reklamaci pošlou do servisu ;-)

Re: Reklamace a Britex

Napsal: pát kvě 16, 2014 9:22 pm
od Johny004
No iPhone ti vymeni za novej, zadnej repas, nic

Re: Reklamace a Britex

Napsal: sob kvě 17, 2014 9:06 am
od mike03
Tak proc nakupujete u operatoru?


Sent from my iPhone

Re: Reklamace a Britex

Napsal: sob kvě 17, 2014 12:56 pm
od Unown
Protože tam mas třeba nějaké hw body? Věrnostní body? Nebo nakupujes na inzerát??

Re: Reklamace a Britex

Napsal: ned kvě 18, 2014 9:22 am
od mike03
Ne ja nakupuju u applu.


Sent from my iPhone

Re: Reklamace a Britex

Napsal: pon kvě 19, 2014 4:07 pm
od kiciN
odepsali mi z Britexu:

Dobrý den,

V tomto případě se záruka dle nových pravidel neprodlužuje a pokračuje záruka 24 měsíců od data prodeje tj. 27.12.2012.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Lucie Chválová
Customer Care Representative


takže se to pravidlo měnilo i pro smlouvy uzavřené před 1.1.2014

Re: Reklamace a Britex

Napsal: pon kvě 19, 2014 11:13 pm
od Unown
mike03 píše:Ne ja nakupuju u applu.


Sent from my iPhone


Odpovídal jsem ti na otázku, proč někdo nakupuje telefony u operátorů :roll:

Re: Reklamace a Britex

Napsal: úte kvě 20, 2014 4:45 am
od murder
kiciN píše:odepsali mi z Britexu:


takže se to pravidlo měnilo i pro smlouvy uzavřené před 1.1.2014


Což je nesprávný nezákonný výklad zákona. Zákon nikdy nemůže platit zpětně. Co čekat od Britexu a Českého prostředí......

Re: Reklamace a Britex

Napsal: úte kvě 20, 2014 11:39 am
od Unown
Co znamená v Britexu status: "čeká na opravu"? Jako ze se na nej teprve půjdou podívat, respektive posuzovat a nebo uz zhodnotili a budou opravovat? Posílal jsem tam ip5 s nefunkčním PB a s tím,ze kdyz jsem v telefonu dal "smazat data a obnovit telefon", tak se resetoval ip a pak uz jenom bylo na černé obrazovce několik hodin loadovaci kolečko. Pc ho ani nedetekoval...

Re: Reklamace a Britex

Napsal: sob kvě 24, 2014 5:25 pm
od martastdi
Něco jsem se tady dočetl, ale zeptám se raději.
Máte zkušenost s reklamováním iphone 5 kvůli velice špatnému signálu?

Ve městě máme malý signál 3G a tam kde bydlíme není vůbec nic, mamka používá mobil v podnikání a dost nás to štve, když si jí nikdo nemůže po práci dovolat nebo i jen já, když něco potřebuji. musí vyjít ven z baráku aby to aspon trošku fungovalo.
Je kupovaný u t-mobile před 14 dny byl poslán na reklamaci již se zmíněným signálem a slabou baterkou.
Přišel zpět, že jen vyměnili baterii a ostatní podle nich ok, ale samozřejmě dovolat se mamce nemůžeme jako předtím a když se dovoláme tak to vypadává.
Bylo to v britexu, jsou i jiné opravny kam může t-mobile poslat mobil na reklamaci, nebo jen vždy do britexu?
Dá se to vůbec opravit a nebo musíme počkat na nový iOS, kde snad půjde vypnout 3g?

taťka má iph 4 a jemu jde vše v poho, já bydlím kousek blíž kde je o trošku lepší signál 3g, tak mi 5S jakštakš funguje

díky

Re: Reklamace a Britex

Napsal: stř kvě 28, 2014 8:38 pm
od prof.Xavier
Pokud máš špatný signál na 3G tak ho prostě vypni. Nastavení > Mobilní data > Zapnout/Vypnout 3G
Já se teď snažím diskutovat s iOpravnou jak to vůbec je s operátory. Kdyžtak dám vědět.

Mimochodem na otázku zda platí nová záruka při výměně za nový kus, tak ANO! (vysvětlím níže)
Já měl taky příhodu. Reklamace iPhone kvůli powerbuttonu. Vrácen poškrábaný zezadu, pár rýh na displeji a promáčklina vedle powerbuttonu. Takže zpět do Britexu a poslali nový. Paní z O2 mi řekla, že platí původní záruka. Tak jsem se s ní chvilku dohadoval a bylo na ní vidět že mi to není schopna vysvětlit. Zavolala si teda vedoucí pobočky (vypadala jak ukrajinka nebo turkyně) a ta na mě vychrlila, že záruka je původní a že to MAJÍ OVĚŘENÉ a že byla uzavřena kupní smlouva v roce 2013 a reklamací nevzniká nová kupní smlouva bla bla bla. Tak jsem řekl moment, jdu si zavolat.
Zavolal jsem si tedy právničce, ta mi řekla že mám pravdu, dala paragraf, odstavec a řekla, že se tam s nimi teď nemusím dohadovat a že nejhlavnější je doklad o výměně telefonu za nový. Tedy potvrzený papír od Britexu. Vše jsem si zkontroloval, podepsal nezbytné a šel.
Při uplatňování reklamace bude tedy důležitý papír od Britexu, který uvádí výměnu jednotky. V záručním listu nemusí být ani uvedeno, že se záruka prodlužuje. Vše nastavuje zákon tím, že proběhla "výměna za nový". Proto si všechny dokumenty ze servisů nechávejte.
Já už na reklamace chodím tak vybavený, ať už je to kontakt na právničku, nebo kontakt na dTest, který Vám poradí s právními radami při řešení spotřebitelských sporů a dá případnou argumentaci ... hlavní je, nenechat si srát od paniček u pultu na hlavu. To jsou v mnohých případech prostě tuctové děvky, které neví nic. Je jim všechno fuk, prostě reklamace jako každá jiná, kterou mají naučenou svým automatizovaným postupem někde ze školení při návštěvě Prahy.

Hlavní pro Vás je:
- uvést maximálně popsaný stav telefonu (displej/kryt/čidla vlhkosti) A TAKÉ ŽE TELEFON PŘEBÍRAJÍ FUNKČNÍ (servis může poslat třeba opravený powerbutton, ale nemusí se ani dát zapnout)
- mít potvrzené jak budete o vyřízení reklamace vyrozumněni (SMS/telefon/email ...)
- a nakonec na pobočce vše ověřit s tím, co jste uvedli na začátku ... tedy podívat se na kosmetický stav telefonu (nebo jestli v něm něco nehrká), zda funguje, zda sedí IMEI, zda máte v záručním listu zapsanou opravu a zda máte potvrzení od servisu o opravě

Re: Reklamace a Britex

Napsal: ned čer 01, 2014 7:17 am
od kotelník
Dobra rada, ale 3G uz vypnout nelze ;)

Re: Reklamace a Britex

Napsal: ned čer 01, 2014 8:18 am
od Jadro
U O2 ano :-P Nas zastaraly operator jeste nema LTE pro iPhone, takze mame prepinac 2G/3G

Re: Reklamace a Britex

Napsal: ned čer 01, 2014 1:50 pm
od kotelník
To mate fajn, taky bych rad moznost vypnuti, v Praze je vf slabota...

Reklamace a Britex

Napsal: ned čer 01, 2014 2:28 pm
od iSaryk
OT: prof.Xavier: Jenom verim, ze jsi chtel napsat tuctove divky a ne devky. Konec OT.

Re: Reklamace a Britex

Napsal: pon čer 09, 2014 1:53 pm
od fLoutek
Zdravím,

už je to dlouho, co jsem naposledy reklamoval iPhone. Před 2 lety platila určitá pravidla o reklamaci. Chtěl bych se jen ujistit, zda stále platí.

Mám iPhone 5, který má pár vad. Byl kupován od operátora, takže ho budou nejspíš posílat do Britexu - s tímto servisem mám ty nejhorší zkušenosti.

Vady:
- zaprášená čočka fotoaparátu
- vadné power button (dle seriového čísla lze nechat vyměnit v rámci Apple programu)
- výdrž baterie je mizerná (2 hodiny přehrávání hudby = -40%; 3G, jas 80%)

Byly doby, kdy Britex nemohl otevřít mobil. Vzhledem k tomu, jaké má mobil vady, se to mého iPhona nemine. Tedy pokud mi nebudou chtít vrátit úplně nový kus - což pochybuju. Otázka zní, zda toto pravidlo platí nadále.

Dále bych se chtěl zeptat, zda Britex je oficiálním Apple servisem. Na internetových forech se dočítám rozdílných názorů. Vím, že před 2 lety Britex nebyl autorizovaným servisem. Je tomu i nadále?

Předem děkuji za odpovědi.

Hezký den,

fL.

Re: Reklamace a Britex

Napsal: pon čer 30, 2014 8:33 am
od rockhopper
Moje čerstvá zkušenost:
iPhone 4s, jeden měsíc do vypršení záruky, přestala jít wi-fi a bluetooth.
Telefon kupován přes T-Mobile, reklamace odeslána přes Britex. Cca za deset dní poslal Britex zbrusu nový telefon, neopravovali, vyměnili... Přišel samotný přístroj, tedy ne celý komplet v krabici.

Re: Reklamace a Britex

Napsal: úte srp 19, 2014 8:04 am
od Pierre
Já bych se také rád podělil o zkušenost s reklamací v Britexu:
Před 14 dny jsem nechal poslat můj iPhone 5, kupovaný u T-mobile, do Britexu. iPhone měl zažloutlý flek na displayi, prach na čočce fotoaparátu a tvářil se jako úplně vybitý při např. 8 % baterie.

Před odesláním jsem kontaktoval pana Straku, který si zarezervoval iPhone v systému a po přijetí se dostal do jeho rukou. Během dvou dní byla reklamace vyřešena, iPhone se neopravoval a dostal jsem nový kus. Reklamace trvala celkem 7 dní (během kterých trvaly 3 dny než T-mobile iPhone poslal a dal mi vědět, že je nový kus připraven z vyzvednutí, 2 dny víkend a 2 dny oprava včetně expedice a příjemky). Za mě maximální spokojenost a bleskové vyřešení.

Re: Opravy iPhonů kontakt

Napsal: čtv zář 11, 2014 11:51 am
od meisterochmi
Dobrý den. domlouvám si výměnu kus za kus. Mám jb a chtěl bych se zeptat, jestli ho musím odstranit hned před tím než servisu poskytnu sériové číslo nebo až před návštěvou servisu.
Děkuji za odpověď.

edit:
Omlouvám se za špatný topic.

Re: Reklamace a Britex

Napsal: čtv zář 11, 2014 4:00 pm
od Johny004
Před návštěvou

Re: Reklamace a Britex

Napsal: pát zář 12, 2014 8:45 pm
od brumla28
Zdravím.
Taky přidám svou zkušenost s tímto "servisem". iPhone jsem koupil ve Vodafonu a reklamoval ho už 2x.
Poprvé bez problému, proběhla výměna a v cajku.
Ovšem podruhé, to už je jiná hitparáda.
Po změně operátora a výměně SIM karty v telefonu iPhone stále načítal a vyhledával síť, ať už tam SIM byla nebo ne. Po obnově nastavení už se ani neaktivoval. Takže servis.
V Britexu mi ale sdělili, že reklamaci neuznávají z důvodu toho, že jsem s telefonem neodborně manipuloval, což vydedukovali z toho, že jakýsi štíteček se sériovým číslem uvnitř telefonu má odchlíplý asi 0,5mm rožek.
Takže mi dali následující možnosti:
a) vyřešit výměnou jednotky, cena 18.500,- Kč
b) neopravovat a zaslat zpět, cena cca 500,- Kč
c) ekologicky zlikvidovat můj telefon
Tož mám pocit, že mě v Britexu považují za naprostého idiota a bezostyšně se mi vysmívají.
1. jsem o existenci takového štítku vůbec nevěděl
2. nejsem kretén, abych si štáral do telefonu za dvacku
3. i kdybych chtěl, jak se dá jako do pětkového iPhonu dostat?!
Takže jsem podniknul ještě nějaké mírumilovné pokusy o kontakt a diskusi s tímto podnikem, leč neúspěšně.
Přátelsky jsem je tedy informoval, že to nehodlám nechat jen tak a k případu budou povoláni soudní znalci a právníci (z D.A.S.).
Budu rád za vaše názory, případně rady a připomínky k mému postupu.
Díky a pokud už musíte žádat o servis v Britexu, mnoho zdaru a pevné nervy. Z různých stran (i od odborníků), jsem se následně dověděl, že jsou to nebetyční šmejdi...

Re: Reklamace a Britex

Napsal: sob zář 13, 2014 5:14 pm
od Metalgirl
Rozhodně se na D.A.S obrať, navíc ti nemají co účtovat 500, od koncáků nemají peníze tahat, i když je to neoprávněná, nebo si myslí, že je to neoprávněná reklamace.

EDIT: Tak se modlím lidičky, včera mi klekl reproduktor ve sluchátku, iPhone dnes šel do Britexu...

Re: Reklamace a Britex

Napsal: pát zář 19, 2014 9:09 pm
od maniak-applu
Zeptám se, kdy má Britex právo na to otevřít můj telefon? Otevírají ho přímo v Britexu nebo ho někam zasílají?

Re: Reklamace a Britex

Napsal: sob zář 20, 2014 1:10 pm
od Johny004
Kdykoliv. Tím že si koupíš zařízení od operátora odpadají záruční podmínky Applu

Re: Reklamace a Britex

Napsal: ned zář 21, 2014 12:43 am
od Dave
vymrna jednotky iPhone 5 vyjde na cca 6000-7000 u britexu. to je nejaky divny ze ti rekli 18 000, to je docela blbost.

Re: Reklamace a Britex

Napsal: ned zář 21, 2014 7:22 am
od brumla28
tak s mým iPhonem to nabralo zajímavý vývoj...
přebral jsem si ho od Vodafonu, nakonec to bylo opravdu bez poplatků, když zjistili, že jsem to konzultoval s právníky :)
nicméně, zkusil jsem telefon zapnout, než ho zase předám znalcům a právníkům, a byl v recovery modu, že ho mám připojit k iTunes.
tak jsem to udělal, chroustal asi dvě hodiny, stáhl se nový iOS, pak obnova ze zálohy a najednou fungoval, jako by se nic nedělo...
jenže... to mu vydrželo asi 3 dny a už je zase ve stavu vyhledávání sítě, jako byl předtím.
myslel jsem si, že to bude sw chyba, když to vyřešilo recovery, ale teď už to tak asi nevypadá, co myslíte?

to Dave: já to taky považuju za hovadinu, jako iPhone 5 snad nestál tolik ani při uvedení na trh, jestli si dobře vzpomínám, natož pak po dvou letech... ale klidně přiložím vyjádření Britexu, kde to takto napsané je...

Reklamace a Britex

Napsal: ned zář 21, 2014 8:58 am
od Gekko gecko
Dave píše:vymrna jednotky iPhone 5 vyjde na cca 6000-7000 u britexu. to je nejaky divny ze ti rekli 18 000, to je docela blbost.

Me takhle asi pred sesti lety, nabizeli v O2 vymenu za refurbished, tusim ze chteli 8k, tehdy jsem reklamoval ulomeny mute prepinas u iPhone 3G
Nevim jak je to ted ale myslim ze vymena bude take za repasovany kus.

Re: Reklamace a Britex

Napsal: ned zář 21, 2014 9:23 am
od Dave
zkus jum ho tam poslat znova, prijde zas jiny vyjadreni :D

Re: Reklamace a Britex

Napsal: ned zář 21, 2014 10:08 am
od Metalgirl
Záleží, kdo to chytne do ruky a jak se v ten moment rozhodne. :)

Re: Reklamace a Britex

Napsal: stř zář 24, 2014 2:17 pm
od barri
Mám dotaz ohledně reklamace, minulé pondělí 15.9. jsem zanesl svůj telefon na reklamaci k T - mobilu, v pátek se objevil na stránkách britexu v reklamacích a stále pořád stejný status: Zpracovává se, tak jsem jim tam dnes napsal a nějaká paní mi napasala, že :

Dobrý den,

Zadavatelem zakázky č..... je URP s.r.o.
Pro bližší informace se prosím obraťte na zadavatele reklamace.

Co je URP, jak mám zjistit bližší info?

Díky za odpověď.