Reklamace a Britex
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 260
- Registrován: pon říj 19, 2009 8:26 pm
Re: Reklamace a Britex
Těžko říct, ani me nedokázali odpovědět na tuto otázku v t-mobile prodejně.
Odesláno z iPhonu
Odesláno z iPhonu
iPhone 5S 16GB Champagne Gold
-
- Moderator fóra
- Příspěvky: 8245
- Registrován: pát dub 09, 2010 11:16 am
Re: Reklamace a Britex
Tohle platí od 1.1. 2014
" Důležitou změnou bude, že po výměně reklamovaného zboží za nové bezvadné nepoběží nová dvouletá záruka jako tomu bylo doposud. Záruční lhůta tedy bude 24 měsíců od data prvního nákupu zboží, a i když spotřebitel během tohoto období využije práva na výměnu zboží za nové, běží stále původní lhůta. "
Akorát nevím zda se to vztahuje na věci zakoupené po 1.1. nebo reklamované po 1.1.
" Důležitou změnou bude, že po výměně reklamovaného zboží za nové bezvadné nepoběží nová dvouletá záruka jako tomu bylo doposud. Záruční lhůta tedy bude 24 měsíců od data prvního nákupu zboží, a i když spotřebitel během tohoto období využije práva na výměnu zboží za nové, běží stále původní lhůta. "
Akorát nevím zda se to vztahuje na věci zakoupené po 1.1. nebo reklamované po 1.1.
" Nekdo ma rád vláčky ...někdo Apple Hračky "
Manual iPhone
iPhone 5S 32GB SpaceGrey MacBook White 2010 iPad Mini 16GB Black wifi
Manual iPhone
iPhone 5S 32GB SpaceGrey MacBook White 2010 iPad Mini 16GB Black wifi
-
- Host
- Příspěvky: 59
- Registrován: ned pro 26, 2010 9:40 pm
Re: Reklamace a Britex
Email z Britexu:
Dobrý den,
Záruka platí nová ode dne výměny jednotky
Tak kdo se v tom ma potom vyznat
Dobrý den,
Záruka platí nová ode dne výměny jednotky
Tak kdo se v tom ma potom vyznat
-
- Moderator fóra
- Příspěvky: 3021
- Registrován: sob úno 07, 2009 5:54 pm
Re: Reklamace a Britex
Barberry.pha píše:Tohle platí od 1.1. 2014
" Důležitou změnou bude, že po výměně reklamovaného zboží za nové bezvadné nepoběží nová dvouletá záruka jako tomu bylo doposud. Záruční lhůta tedy bude 24 měsíců od data prvního nákupu zboží, a i když spotřebitel během tohoto období využije práva na výměnu zboží za nové, běží stále původní lhůta. "
Akorát nevím zda se to vztahuje na věci zakoupené po 1.1. nebo reklamované po 1.1.
Platí pro nově zakoupené zboží po 1.1.2014. Na zboží zakoupené před 1.1.2014 se vztahují smluvní podmínky (kupní smlouva) dle platných zákonů v době uzavření smlouvy (nákupu zboží). Nemůžeš jednostranně zpětně změnit smlouvu.
MBPR 16" iPhone 11 Pro iPad Pro 11" iPad Mini 2 4G ATV 4K Withings SmarScan
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 294
- Registrován: čtv čer 17, 2010 8:12 am
Re: Reklamace a Britex
Dostal jsi novy kus, takze by mela jet 24 mesicu.
iPhone 14 Pro
Watch Ultra
iPad Pro
MacBook Air M2
AirPods
TV
Time Capsule 4 TB
Watch Ultra
iPad Pro
MacBook Air M2
AirPods
TV
Time Capsule 4 TB
-
- Moderator fóra
- Příspěvky: 3737
- Registrován: ned úno 01, 2009 10:40 am
Re: Reklamace a Britex
Necetl si prispevek od iTukana? Dle nej se zarucni doba vymenou za novy kus neprodluzuje a bezi puvodni zaruka.
I will maintain an attitude of open-mindedness.
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 260
- Registrován: pon říj 19, 2009 8:26 pm
Re: Reklamace a Britex
Ale je to myšleno za zboží koupené před novým rokem. On pouze reklamoval po novém roce, takže si myslím že znovu 24mesicu.
Odesláno z iPhonu
Odesláno z iPhonu
iPhone 5S 16GB Champagne Gold
-
- Host
- Příspěvky: 107
- Registrován: ned zář 07, 2008 10:11 am
Reklamace a Britex
Zdravím,
reklamoval jsem iP5 kvůli nazelenalému pruhu kolem displeje, v druhém roce záruky. Oceňuji velmi slušný a profesionální přístup p. Pavla Straky. Vyřešeno u Britexu velmi rychle - v pondělí odesláno poštou do servisu a dnes (ve středu) již iP5 zpátky doma, výměna displeje. Děkuji.
reklamoval jsem iP5 kvůli nazelenalému pruhu kolem displeje, v druhém roce záruky. Oceňuji velmi slušný a profesionální přístup p. Pavla Straky. Vyřešeno u Britexu velmi rychle - v pondělí odesláno poštou do servisu a dnes (ve středu) již iP5 zpátky doma, výměna displeje. Děkuji.
-
- Host
- Příspěvky: 123
- Registrován: úte zář 14, 2010 11:26 am
Re: Reklamace a Britex
po reklamaci iPhone 5 jsem dnes obdržel nový (repasovaný) kus, bylo mi sděleno na pobočce Vodafonu, že pokud zákazník obdrží nový (repasovaný) kus, běži pouze 6 měsíců záruka, a teď kdo se v tom má vyznat ? (Jinak původní mobil byl zakoupen v prosinci 2012)
iPhone 6 64 GB space grey
MacBook Air 13' early 2015
history: iPhone 5S, 5, 4S, 4, 3GS, 3G
MacBook Air 13' early 2015
history: iPhone 5S, 5, 4S, 4, 3GS, 3G
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 294
- Registrován: čtv čer 17, 2010 8:12 am
Re: Reklamace a Britex
OT: ja si tak rikam, ze uz asi budu nakupovat jen u Apple. Protoze pristup Britexu, se mi nelibi. Repasovane kusy, ktere mnohdy jsou smejdy a vymeny displayu, ktere mozna ani nejsou originaly. Kde by k nim neautorizovany servis taky prisel? Z toho jsem konsternovan, takze se muj telefon snazim drzet v nejlepsi peci.
iPhone 14 Pro
Watch Ultra
iPad Pro
MacBook Air M2
AirPods
TV
Time Capsule 4 TB
Watch Ultra
iPad Pro
MacBook Air M2
AirPods
TV
Time Capsule 4 TB
-
- Host
- Příspěvky: 16
- Registrován: stř led 25, 2012 1:50 pm
Re: Reklamace a Britex
I z Apple Tě při reklamaci pošlou do servisu
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 294
- Registrován: čtv čer 17, 2010 8:12 am
Re: Reklamace a Britex
No iPhone ti vymeni za novej, zadnej repas, nic
iPhone 14 Pro
Watch Ultra
iPad Pro
MacBook Air M2
AirPods
TV
Time Capsule 4 TB
Watch Ultra
iPad Pro
MacBook Air M2
AirPods
TV
Time Capsule 4 TB
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 209
- Registrován: čtv dub 26, 2012 9:43 am
Re: Reklamace a Britex
Tak proc nakupujete u operatoru?
Sent from my iPhone
Sent from my iPhone
iPhone 5S 16GB Space Grey
Macbook Pro 13" Retina 2015
Macbook Pro 13" Retina 2015
-
- Senior uživatel
- Příspěvky: 606
- Registrován: úte bře 02, 2010 4:03 am
Re: Reklamace a Britex
Protože tam mas třeba nějaké hw body? Věrnostní body? Nebo nakupujes na inzerát??
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 209
- Registrován: čtv dub 26, 2012 9:43 am
Re: Reklamace a Britex
Ne ja nakupuju u applu.
Sent from my iPhone
Sent from my iPhone
iPhone 5S 16GB Space Grey
Macbook Pro 13" Retina 2015
Macbook Pro 13" Retina 2015
-
- Host
- Příspěvky: 123
- Registrován: úte zář 14, 2010 11:26 am
Re: Reklamace a Britex
odepsali mi z Britexu:
takže se to pravidlo měnilo i pro smlouvy uzavřené před 1.1.2014
Dobrý den,
V tomto případě se záruka dle nových pravidel neprodlužuje a pokračuje záruka 24 měsíců od data prodeje tj. 27.12.2012.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lucie Chválová
Customer Care Representative
takže se to pravidlo měnilo i pro smlouvy uzavřené před 1.1.2014
iPhone 6 64 GB space grey
MacBook Air 13' early 2015
history: iPhone 5S, 5, 4S, 4, 3GS, 3G
MacBook Air 13' early 2015
history: iPhone 5S, 5, 4S, 4, 3GS, 3G
-
- Senior uživatel
- Příspěvky: 606
- Registrován: úte bře 02, 2010 4:03 am
Re: Reklamace a Britex
mike03 píše:Ne ja nakupuju u applu.
Sent from my iPhone
Odpovídal jsem ti na otázku, proč někdo nakupuje telefony u operátorů
-
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: pon čer 09, 2008 8:41 pm
Re: Reklamace a Britex
kiciN píše:odepsali mi z Britexu:
takže se to pravidlo měnilo i pro smlouvy uzavřené před 1.1.2014
Což je nesprávný nezákonný výklad zákona. Zákon nikdy nemůže platit zpětně. Co čekat od Britexu a Českého prostředí......
-
- Senior uživatel
- Příspěvky: 606
- Registrován: úte bře 02, 2010 4:03 am
Re: Reklamace a Britex
Co znamená v Britexu status: "čeká na opravu"? Jako ze se na nej teprve půjdou podívat, respektive posuzovat a nebo uz zhodnotili a budou opravovat? Posílal jsem tam ip5 s nefunkčním PB a s tím,ze kdyz jsem v telefonu dal "smazat data a obnovit telefon", tak se resetoval ip a pak uz jenom bylo na černé obrazovce několik hodin loadovaci kolečko. Pc ho ani nedetekoval...
-
- Host
- Příspěvky: 21
- Registrován: ned úno 01, 2009 11:46 am
Re: Reklamace a Britex
Něco jsem se tady dočetl, ale zeptám se raději.
Máte zkušenost s reklamováním iphone 5 kvůli velice špatnému signálu?
Ve městě máme malý signál 3G a tam kde bydlíme není vůbec nic, mamka používá mobil v podnikání a dost nás to štve, když si jí nikdo nemůže po práci dovolat nebo i jen já, když něco potřebuji. musí vyjít ven z baráku aby to aspon trošku fungovalo.
Je kupovaný u t-mobile před 14 dny byl poslán na reklamaci již se zmíněným signálem a slabou baterkou.
Přišel zpět, že jen vyměnili baterii a ostatní podle nich ok, ale samozřejmě dovolat se mamce nemůžeme jako předtím a když se dovoláme tak to vypadává.
Bylo to v britexu, jsou i jiné opravny kam může t-mobile poslat mobil na reklamaci, nebo jen vždy do britexu?
Dá se to vůbec opravit a nebo musíme počkat na nový iOS, kde snad půjde vypnout 3g?
taťka má iph 4 a jemu jde vše v poho, já bydlím kousek blíž kde je o trošku lepší signál 3g, tak mi 5S jakštakš funguje
díky
Máte zkušenost s reklamováním iphone 5 kvůli velice špatnému signálu?
Ve městě máme malý signál 3G a tam kde bydlíme není vůbec nic, mamka používá mobil v podnikání a dost nás to štve, když si jí nikdo nemůže po práci dovolat nebo i jen já, když něco potřebuji. musí vyjít ven z baráku aby to aspon trošku fungovalo.
Je kupovaný u t-mobile před 14 dny byl poslán na reklamaci již se zmíněným signálem a slabou baterkou.
Přišel zpět, že jen vyměnili baterii a ostatní podle nich ok, ale samozřejmě dovolat se mamce nemůžeme jako předtím a když se dovoláme tak to vypadává.
Bylo to v britexu, jsou i jiné opravny kam může t-mobile poslat mobil na reklamaci, nebo jen vždy do britexu?
Dá se to vůbec opravit a nebo musíme počkat na nový iOS, kde snad půjde vypnout 3g?
taťka má iph 4 a jemu jde vše v poho, já bydlím kousek blíž kde je o trošku lepší signál 3g, tak mi 5S jakštakš funguje
díky
-
- Host
- Příspěvky: 1
- Registrován: stř kvě 28, 2014 8:15 pm
Re: Reklamace a Britex
Pokud máš špatný signál na 3G tak ho prostě vypni. Nastavení > Mobilní data > Zapnout/Vypnout 3G
Já se teď snažím diskutovat s iOpravnou jak to vůbec je s operátory. Kdyžtak dám vědět.
Mimochodem na otázku zda platí nová záruka při výměně za nový kus, tak ANO! (vysvětlím níže)
Já měl taky příhodu. Reklamace iPhone kvůli powerbuttonu. Vrácen poškrábaný zezadu, pár rýh na displeji a promáčklina vedle powerbuttonu. Takže zpět do Britexu a poslali nový. Paní z O2 mi řekla, že platí původní záruka. Tak jsem se s ní chvilku dohadoval a bylo na ní vidět že mi to není schopna vysvětlit. Zavolala si teda vedoucí pobočky (vypadala jak ukrajinka nebo turkyně) a ta na mě vychrlila, že záruka je původní a že to MAJÍ OVĚŘENÉ a že byla uzavřena kupní smlouva v roce 2013 a reklamací nevzniká nová kupní smlouva bla bla bla. Tak jsem řekl moment, jdu si zavolat.
Zavolal jsem si tedy právničce, ta mi řekla že mám pravdu, dala paragraf, odstavec a řekla, že se tam s nimi teď nemusím dohadovat a že nejhlavnější je doklad o výměně telefonu za nový. Tedy potvrzený papír od Britexu. Vše jsem si zkontroloval, podepsal nezbytné a šel.
Při uplatňování reklamace bude tedy důležitý papír od Britexu, který uvádí výměnu jednotky. V záručním listu nemusí být ani uvedeno, že se záruka prodlužuje. Vše nastavuje zákon tím, že proběhla "výměna za nový". Proto si všechny dokumenty ze servisů nechávejte.
Já už na reklamace chodím tak vybavený, ať už je to kontakt na právničku, nebo kontakt na dTest, který Vám poradí s právními radami při řešení spotřebitelských sporů a dá případnou argumentaci ... hlavní je, nenechat si srát od paniček u pultu na hlavu. To jsou v mnohých případech prostě tuctové děvky, které neví nic. Je jim všechno fuk, prostě reklamace jako každá jiná, kterou mají naučenou svým automatizovaným postupem někde ze školení při návštěvě Prahy.
Hlavní pro Vás je:
- uvést maximálně popsaný stav telefonu (displej/kryt/čidla vlhkosti) A TAKÉ ŽE TELEFON PŘEBÍRAJÍ FUNKČNÍ (servis může poslat třeba opravený powerbutton, ale nemusí se ani dát zapnout)
- mít potvrzené jak budete o vyřízení reklamace vyrozumněni (SMS/telefon/email ...)
- a nakonec na pobočce vše ověřit s tím, co jste uvedli na začátku ... tedy podívat se na kosmetický stav telefonu (nebo jestli v něm něco nehrká), zda funguje, zda sedí IMEI, zda máte v záručním listu zapsanou opravu a zda máte potvrzení od servisu o opravě
Já se teď snažím diskutovat s iOpravnou jak to vůbec je s operátory. Kdyžtak dám vědět.
Mimochodem na otázku zda platí nová záruka při výměně za nový kus, tak ANO! (vysvětlím níže)
Já měl taky příhodu. Reklamace iPhone kvůli powerbuttonu. Vrácen poškrábaný zezadu, pár rýh na displeji a promáčklina vedle powerbuttonu. Takže zpět do Britexu a poslali nový. Paní z O2 mi řekla, že platí původní záruka. Tak jsem se s ní chvilku dohadoval a bylo na ní vidět že mi to není schopna vysvětlit. Zavolala si teda vedoucí pobočky (vypadala jak ukrajinka nebo turkyně) a ta na mě vychrlila, že záruka je původní a že to MAJÍ OVĚŘENÉ a že byla uzavřena kupní smlouva v roce 2013 a reklamací nevzniká nová kupní smlouva bla bla bla. Tak jsem řekl moment, jdu si zavolat.
Zavolal jsem si tedy právničce, ta mi řekla že mám pravdu, dala paragraf, odstavec a řekla, že se tam s nimi teď nemusím dohadovat a že nejhlavnější je doklad o výměně telefonu za nový. Tedy potvrzený papír od Britexu. Vše jsem si zkontroloval, podepsal nezbytné a šel.
Při uplatňování reklamace bude tedy důležitý papír od Britexu, který uvádí výměnu jednotky. V záručním listu nemusí být ani uvedeno, že se záruka prodlužuje. Vše nastavuje zákon tím, že proběhla "výměna za nový". Proto si všechny dokumenty ze servisů nechávejte.
Já už na reklamace chodím tak vybavený, ať už je to kontakt na právničku, nebo kontakt na dTest, který Vám poradí s právními radami při řešení spotřebitelských sporů a dá případnou argumentaci ... hlavní je, nenechat si srát od paniček u pultu na hlavu. To jsou v mnohých případech prostě tuctové děvky, které neví nic. Je jim všechno fuk, prostě reklamace jako každá jiná, kterou mají naučenou svým automatizovaným postupem někde ze školení při návštěvě Prahy.
Hlavní pro Vás je:
- uvést maximálně popsaný stav telefonu (displej/kryt/čidla vlhkosti) A TAKÉ ŽE TELEFON PŘEBÍRAJÍ FUNKČNÍ (servis může poslat třeba opravený powerbutton, ale nemusí se ani dát zapnout)
- mít potvrzené jak budete o vyřízení reklamace vyrozumněni (SMS/telefon/email ...)
- a nakonec na pobočce vše ověřit s tím, co jste uvedli na začátku ... tedy podívat se na kosmetický stav telefonu (nebo jestli v něm něco nehrká), zda funguje, zda sedí IMEI, zda máte v záručním listu zapsanou opravu a zda máte potvrzení od servisu o opravě
-
- iPhonefil
- Příspěvky: 2935
- Registrován: úte čer 30, 2009 3:00 pm
Re: Reklamace a Britex
Dobra rada, ale 3G uz vypnout nelze
Macbook pro Retina 2015, 13" 256GB, 8GB RAM
iPhone 6S space gray, 64GB
iPhone 6S space gray, 64GB
-
- iPhoneHolik
- Příspěvky: 2350
- Registrován: pát bře 30, 2012 5:37 pm
Re: Reklamace a Britex
U O2 ano Nas zastaraly operator jeste nema LTE pro iPhone, takze mame prepinac 2G/3G
-
- iPhonefil
- Příspěvky: 2935
- Registrován: úte čer 30, 2009 3:00 pm
Re: Reklamace a Britex
To mate fajn, taky bych rad moznost vypnuti, v Praze je vf slabota...
Macbook pro Retina 2015, 13" 256GB, 8GB RAM
iPhone 6S space gray, 64GB
iPhone 6S space gray, 64GB
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 176
- Registrován: sob lis 19, 2011 10:06 am
Reklamace a Britex
OT: prof.Xavier: Jenom verim, ze jsi chtel napsat tuctove divky a ne devky. Konec OT.
iPhone 5S 32GB SG, MacMini 2010, iPad3 32GB, AppleTV3
-
- Host
- Příspěvky: 1
- Registrován: čtv zář 05, 2013 4:23 pm
Re: Reklamace a Britex
Zdravím,
už je to dlouho, co jsem naposledy reklamoval iPhone. Před 2 lety platila určitá pravidla o reklamaci. Chtěl bych se jen ujistit, zda stále platí.
Mám iPhone 5, který má pár vad. Byl kupován od operátora, takže ho budou nejspíš posílat do Britexu - s tímto servisem mám ty nejhorší zkušenosti.
Vady:
- zaprášená čočka fotoaparátu
- vadné power button (dle seriového čísla lze nechat vyměnit v rámci Apple programu)
- výdrž baterie je mizerná (2 hodiny přehrávání hudby = -40%; 3G, jas 80%)
Byly doby, kdy Britex nemohl otevřít mobil. Vzhledem k tomu, jaké má mobil vady, se to mého iPhona nemine. Tedy pokud mi nebudou chtít vrátit úplně nový kus - což pochybuju. Otázka zní, zda toto pravidlo platí nadále.
Dále bych se chtěl zeptat, zda Britex je oficiálním Apple servisem. Na internetových forech se dočítám rozdílných názorů. Vím, že před 2 lety Britex nebyl autorizovaným servisem. Je tomu i nadále?
Předem děkuji za odpovědi.
Hezký den,
fL.
už je to dlouho, co jsem naposledy reklamoval iPhone. Před 2 lety platila určitá pravidla o reklamaci. Chtěl bych se jen ujistit, zda stále platí.
Mám iPhone 5, který má pár vad. Byl kupován od operátora, takže ho budou nejspíš posílat do Britexu - s tímto servisem mám ty nejhorší zkušenosti.
Vady:
- zaprášená čočka fotoaparátu
- vadné power button (dle seriového čísla lze nechat vyměnit v rámci Apple programu)
- výdrž baterie je mizerná (2 hodiny přehrávání hudby = -40%; 3G, jas 80%)
Byly doby, kdy Britex nemohl otevřít mobil. Vzhledem k tomu, jaké má mobil vady, se to mého iPhona nemine. Tedy pokud mi nebudou chtít vrátit úplně nový kus - což pochybuju. Otázka zní, zda toto pravidlo platí nadále.
Dále bych se chtěl zeptat, zda Britex je oficiálním Apple servisem. Na internetových forech se dočítám rozdílných názorů. Vím, že před 2 lety Britex nebyl autorizovaným servisem. Je tomu i nadále?
Předem děkuji za odpovědi.
Hezký den,
fL.
-
- Host
- Příspěvky: 1
- Registrován: pon čer 30, 2014 8:24 am
Re: Reklamace a Britex
Moje čerstvá zkušenost:
iPhone 4s, jeden měsíc do vypršení záruky, přestala jít wi-fi a bluetooth.
Telefon kupován přes T-Mobile, reklamace odeslána přes Britex. Cca za deset dní poslal Britex zbrusu nový telefon, neopravovali, vyměnili... Přišel samotný přístroj, tedy ne celý komplet v krabici.
iPhone 4s, jeden měsíc do vypršení záruky, přestala jít wi-fi a bluetooth.
Telefon kupován přes T-Mobile, reklamace odeslána přes Britex. Cca za deset dní poslal Britex zbrusu nový telefon, neopravovali, vyměnili... Přišel samotný přístroj, tedy ne celý komplet v krabici.
-
- Host
- Příspěvky: 77
- Registrován: stř zář 09, 2009 1:05 pm
Re: Reklamace a Britex
Já bych se také rád podělil o zkušenost s reklamací v Britexu:
Před 14 dny jsem nechal poslat můj iPhone 5, kupovaný u T-mobile, do Britexu. iPhone měl zažloutlý flek na displayi, prach na čočce fotoaparátu a tvářil se jako úplně vybitý při např. 8 % baterie.
Před odesláním jsem kontaktoval pana Straku, který si zarezervoval iPhone v systému a po přijetí se dostal do jeho rukou. Během dvou dní byla reklamace vyřešena, iPhone se neopravoval a dostal jsem nový kus. Reklamace trvala celkem 7 dní (během kterých trvaly 3 dny než T-mobile iPhone poslal a dal mi vědět, že je nový kus připraven z vyzvednutí, 2 dny víkend a 2 dny oprava včetně expedice a příjemky). Za mě maximální spokojenost a bleskové vyřešení.
Před 14 dny jsem nechal poslat můj iPhone 5, kupovaný u T-mobile, do Britexu. iPhone měl zažloutlý flek na displayi, prach na čočce fotoaparátu a tvářil se jako úplně vybitý při např. 8 % baterie.
Před odesláním jsem kontaktoval pana Straku, který si zarezervoval iPhone v systému a po přijetí se dostal do jeho rukou. Během dvou dní byla reklamace vyřešena, iPhone se neopravoval a dostal jsem nový kus. Reklamace trvala celkem 7 dní (během kterých trvaly 3 dny než T-mobile iPhone poslal a dal mi vědět, že je nový kus připraven z vyzvednutí, 2 dny víkend a 2 dny oprava včetně expedice a příjemky). Za mě maximální spokojenost a bleskové vyřešení.
iPhone 5 32 GB white, iOS 7
iPad s retina displayem 64 GB white, iOS 7
iPod nano 4 GB silver, 2. generace
iPod nano 16 GB blue 6. generace
Apple TV
MacBook pro 13'' 2,4 ghz (mid 2010)
twitter: ptrbndr
iPad s retina displayem 64 GB white, iOS 7
iPod nano 4 GB silver, 2. generace
iPod nano 16 GB blue 6. generace
Apple TV
MacBook pro 13'' 2,4 ghz (mid 2010)
twitter: ptrbndr
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 240
- Registrován: pon bře 12, 2012 11:49 pm
Re: Opravy iPhonů kontakt
Dobrý den. domlouvám si výměnu kus za kus. Mám jb a chtěl bych se zeptat, jestli ho musím odstranit hned před tím než servisu poskytnu sériové číslo nebo až před návštěvou servisu.
Děkuji za odpověď.
edit:
Omlouvám se za špatný topic.
Děkuji za odpověď.
edit:
Omlouvám se za špatný topic.
Naposledy upravil(a) jackherrer dne čtv zář 11, 2014 12:28 pm, celkem upraveno 1 x.
Důvod: presunuto
Důvod: presunuto
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 294
- Registrován: čtv čer 17, 2010 8:12 am
Re: Reklamace a Britex
Před návštěvou
iPhone 14 Pro
Watch Ultra
iPad Pro
MacBook Air M2
AirPods
TV
Time Capsule 4 TB
Watch Ultra
iPad Pro
MacBook Air M2
AirPods
TV
Time Capsule 4 TB
-
- Host
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv čer 28, 2012 6:17 pm
Re: Reklamace a Britex
Zdravím.
Taky přidám svou zkušenost s tímto "servisem". iPhone jsem koupil ve Vodafonu a reklamoval ho už 2x.
Poprvé bez problému, proběhla výměna a v cajku.
Ovšem podruhé, to už je jiná hitparáda.
Po změně operátora a výměně SIM karty v telefonu iPhone stále načítal a vyhledával síť, ať už tam SIM byla nebo ne. Po obnově nastavení už se ani neaktivoval. Takže servis.
V Britexu mi ale sdělili, že reklamaci neuznávají z důvodu toho, že jsem s telefonem neodborně manipuloval, což vydedukovali z toho, že jakýsi štíteček se sériovým číslem uvnitř telefonu má odchlíplý asi 0,5mm rožek.
Takže mi dali následující možnosti:
a) vyřešit výměnou jednotky, cena 18.500,- Kč
b) neopravovat a zaslat zpět, cena cca 500,- Kč
c) ekologicky zlikvidovat můj telefon
Tož mám pocit, že mě v Britexu považují za naprostého idiota a bezostyšně se mi vysmívají.
1. jsem o existenci takového štítku vůbec nevěděl
2. nejsem kretén, abych si štáral do telefonu za dvacku
3. i kdybych chtěl, jak se dá jako do pětkového iPhonu dostat?!
Takže jsem podniknul ještě nějaké mírumilovné pokusy o kontakt a diskusi s tímto podnikem, leč neúspěšně.
Přátelsky jsem je tedy informoval, že to nehodlám nechat jen tak a k případu budou povoláni soudní znalci a právníci (z D.A.S.).
Budu rád za vaše názory, případně rady a připomínky k mému postupu.
Díky a pokud už musíte žádat o servis v Britexu, mnoho zdaru a pevné nervy. Z různých stran (i od odborníků), jsem se následně dověděl, že jsou to nebetyční šmejdi...
Taky přidám svou zkušenost s tímto "servisem". iPhone jsem koupil ve Vodafonu a reklamoval ho už 2x.
Poprvé bez problému, proběhla výměna a v cajku.
Ovšem podruhé, to už je jiná hitparáda.
Po změně operátora a výměně SIM karty v telefonu iPhone stále načítal a vyhledával síť, ať už tam SIM byla nebo ne. Po obnově nastavení už se ani neaktivoval. Takže servis.
V Britexu mi ale sdělili, že reklamaci neuznávají z důvodu toho, že jsem s telefonem neodborně manipuloval, což vydedukovali z toho, že jakýsi štíteček se sériovým číslem uvnitř telefonu má odchlíplý asi 0,5mm rožek.
Takže mi dali následující možnosti:
a) vyřešit výměnou jednotky, cena 18.500,- Kč
b) neopravovat a zaslat zpět, cena cca 500,- Kč
c) ekologicky zlikvidovat můj telefon
Tož mám pocit, že mě v Britexu považují za naprostého idiota a bezostyšně se mi vysmívají.
1. jsem o existenci takového štítku vůbec nevěděl
2. nejsem kretén, abych si štáral do telefonu za dvacku
3. i kdybych chtěl, jak se dá jako do pětkového iPhonu dostat?!
Takže jsem podniknul ještě nějaké mírumilovné pokusy o kontakt a diskusi s tímto podnikem, leč neúspěšně.
Přátelsky jsem je tedy informoval, že to nehodlám nechat jen tak a k případu budou povoláni soudní znalci a právníci (z D.A.S.).
Budu rád za vaše názory, případně rady a připomínky k mému postupu.
Díky a pokud už musíte žádat o servis v Britexu, mnoho zdaru a pevné nervy. Z různých stran (i od odborníků), jsem se následně dověděl, že jsou to nebetyční šmejdi...
-
- Moderatorka fóra
- Příspěvky: 12973
- Registrován: pon úno 15, 2010 8:17 pm
Re: Reklamace a Britex
Rozhodně se na D.A.S obrať, navíc ti nemají co účtovat 500, od koncáků nemají peníze tahat, i když je to neoprávněná, nebo si myslí, že je to neoprávněná reklamace.
EDIT: Tak se modlím lidičky, včera mi klekl reproduktor ve sluchátku, iPhone dnes šel do Britexu...
EDIT: Tak se modlím lidičky, včera mi klekl reproduktor ve sluchátku, iPhone dnes šel do Britexu...
Jsme rádi, že dodržujete PRAVIDLA fóra. Jsi zde nový? PAK ZAČNI ZDE.
-
- Host
- Příspěvky: 45
- Registrován: sob zář 28, 2013 6:38 pm
Re: Reklamace a Britex
Zeptám se, kdy má Britex právo na to otevřít můj telefon? Otevírají ho přímo v Britexu nebo ho někam zasílají?
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 294
- Registrován: čtv čer 17, 2010 8:12 am
Re: Reklamace a Britex
Kdykoliv. Tím že si koupíš zařízení od operátora odpadají záruční podmínky Applu
iPhone 14 Pro
Watch Ultra
iPad Pro
MacBook Air M2
AirPods
TV
Time Capsule 4 TB
Watch Ultra
iPad Pro
MacBook Air M2
AirPods
TV
Time Capsule 4 TB
-
- iPhone expert
- Příspěvky: 1566
- Registrován: sob dub 19, 2008 2:57 pm
Re: Reklamace a Britex
vymrna jednotky iPhone 5 vyjde na cca 6000-7000 u britexu. to je nejaky divny ze ti rekli 18 000, to je docela blbost.
iPhone XS Max // watch // mac
Moje heslo - nikdy to nevzdávej, restore pomůže vždy!
Moje heslo - nikdy to nevzdávej, restore pomůže vždy!
-
- Host
- Příspěvky: 11
- Registrován: čtv čer 28, 2012 6:17 pm
Re: Reklamace a Britex
tak s mým iPhonem to nabralo zajímavý vývoj...
přebral jsem si ho od Vodafonu, nakonec to bylo opravdu bez poplatků, když zjistili, že jsem to konzultoval s právníky
nicméně, zkusil jsem telefon zapnout, než ho zase předám znalcům a právníkům, a byl v recovery modu, že ho mám připojit k iTunes.
tak jsem to udělal, chroustal asi dvě hodiny, stáhl se nový iOS, pak obnova ze zálohy a najednou fungoval, jako by se nic nedělo...
jenže... to mu vydrželo asi 3 dny a už je zase ve stavu vyhledávání sítě, jako byl předtím.
myslel jsem si, že to bude sw chyba, když to vyřešilo recovery, ale teď už to tak asi nevypadá, co myslíte?
to Dave: já to taky považuju za hovadinu, jako iPhone 5 snad nestál tolik ani při uvedení na trh, jestli si dobře vzpomínám, natož pak po dvou letech... ale klidně přiložím vyjádření Britexu, kde to takto napsané je...
přebral jsem si ho od Vodafonu, nakonec to bylo opravdu bez poplatků, když zjistili, že jsem to konzultoval s právníky
nicméně, zkusil jsem telefon zapnout, než ho zase předám znalcům a právníkům, a byl v recovery modu, že ho mám připojit k iTunes.
tak jsem to udělal, chroustal asi dvě hodiny, stáhl se nový iOS, pak obnova ze zálohy a najednou fungoval, jako by se nic nedělo...
jenže... to mu vydrželo asi 3 dny a už je zase ve stavu vyhledávání sítě, jako byl předtím.
myslel jsem si, že to bude sw chyba, když to vyřešilo recovery, ale teď už to tak asi nevypadá, co myslíte?
to Dave: já to taky považuju za hovadinu, jako iPhone 5 snad nestál tolik ani při uvedení na trh, jestli si dobře vzpomínám, natož pak po dvou letech... ale klidně přiložím vyjádření Britexu, kde to takto napsané je...
-
- iPhoneHolik
- Příspěvky: 2221
- Registrován: pon zář 22, 2008 3:20 pm
Reklamace a Britex
Dave píše:vymrna jednotky iPhone 5 vyjde na cca 6000-7000 u britexu. to je nejaky divny ze ti rekli 18 000, to je docela blbost.
Me takhle asi pred sesti lety, nabizeli v O2 vymenu za refurbished, tusim ze chteli 8k, tehdy jsem reklamoval ulomeny mute prepinas u iPhone 3G
Nevim jak je to ted ale myslim ze vymena bude take za repasovany kus.
iPhone 5S 16GB Silver iOS 9.2
-
- iPhone expert
- Příspěvky: 1566
- Registrován: sob dub 19, 2008 2:57 pm
Re: Reklamace a Britex
zkus jum ho tam poslat znova, prijde zas jiny vyjadreni
iPhone XS Max // watch // mac
Moje heslo - nikdy to nevzdávej, restore pomůže vždy!
Moje heslo - nikdy to nevzdávej, restore pomůže vždy!
-
- Moderatorka fóra
- Příspěvky: 12973
- Registrován: pon úno 15, 2010 8:17 pm
Re: Reklamace a Britex
Záleží, kdo to chytne do ruky a jak se v ten moment rozhodne.
Jsme rádi, že dodržujete PRAVIDLA fóra. Jsi zde nový? PAK ZAČNI ZDE.
-
- Host
- Příspěvky: 143
- Registrován: stř lis 23, 2011 9:41 pm
Re: Reklamace a Britex
Mám dotaz ohledně reklamace, minulé pondělí 15.9. jsem zanesl svůj telefon na reklamaci k T - mobilu, v pátek se objevil na stránkách britexu v reklamacích a stále pořád stejný status: Zpracovává se, tak jsem jim tam dnes napsal a nějaká paní mi napasala, že :
Dobrý den,
Zadavatelem zakázky č..... je URP s.r.o.
Pro bližší informace se prosím obraťte na zadavatele reklamace.
Co je URP, jak mám zjistit bližší info?
Díky za odpověď.
Dobrý den,
Zadavatelem zakázky č..... je URP s.r.o.
Pro bližší informace se prosím obraťte na zadavatele reklamace.
Co je URP, jak mám zjistit bližší info?
Díky za odpověď.
iPhone 5s 16GB - Space grey
iPod Shuffle 2GB - Gold
Retina Macbook Pro 2014
iPod Shuffle 2GB - Gold
Retina Macbook Pro 2014