Hlavně by ale mne zajímalo, jak je to s tím náhradním iPhone na zapůjčení zdarma. To, že autorizované servisy v Česku nesmí iPhony rozebírat je známá věc, o které psali i na iDnes - http://mobil.idnes.cz/v-cesku-vam-iphon ... iphone_hro
Mám tedy při předávání do reklamace trvat na výměně za nový kus (v případě uznání reklamace)? Můj kus je nový od prosince 2010 - cca 7 měsíců starý. A je ještě nějaká šance, že mi z reklamace dají nový iP 3G?
Zdravím, chtěl bych se zeptat zda je částečná ztráta signálu a v místech, kde je signál horší, tak i úplná ztráta signálu u iP4 důvod k reklamaci (ztráta při spojení těch dvou antén). Telefon koupen od O2 a aktuální operátor VF. S telefonem nemám jiné problémy kromě snadno poškrábatelného zadního i předního skla. Díky
iPhone 5S 32 GB, iOS 8.2 MacBook Pro Retina 13" Late 2013, 8GB RAM, Yosemite 10.10 GM
Taky jsem v sobotu nesl do Vf na reklamaci iP4, ale buď si jist, že i kdyby jsi měl nárok na zapůjčení druhého iP4 tak ho na 100procent nedostaneš.Vždy jsem dostal nějaký harapák ala Nokia a teď naposled v sobotu jsem si mohl vybrat mezi Nokii a HTC Diamont s WM 6.1. Vzal jsem HTC bo mam nějake skušenosti Win Mobile, Ježiš to je krám. Jesli někdo nadává na iOS tak nevím co říci na WM.
dneska iPhone 3GS podan na reklamaci u Andela, mel jsem mikroskrabance na zadnim krytu a jeden opravdu mikro mikro skrabanec na krytu, ktery normalne nevidite. neprijemna zenska vsechno zapsala do protokolu stylem: odreny zadni kryt, skrabanec na displayi a odreny ram, kdyz tohle slysim tak se mi vybavi 5 let pouzivany iPhone 2G a ne 3 mesice pouzivany, v krytu noseny iPhone.
Nicmene jsem ji donutil zapsat ze cidla jsou bila. Telefon nejde zapnout. Uvidime co se z toho vyvine.
tak tos udelal chybu, na me to jednou takhle zkusili na pobocce, mikroskrabance popsal stylem, ze kryt je poskrabany...sem mu rekl, ze teda neni a kdyz nechtel ustoupit, sel sem do jine prodejny, kde stav ohodnotili jako zanovni
iPhone 2G 8GB iPhone 7 128GB Jet Black iPad Mini with Retina 32GB Silver Macbook Pro 13" mid-2009
Chtěl bych se zeptat, mam iphone 3G(zakoupen v listopadu 2008) který už jsem dvakrat vyreklamoval, napotřetí(asi v dubnu 2010) me poslali jiny přistroj, a ve zpravě z Britexu bylo, že mi vyměnili imei. Tedka kdyz jsem chtel opět vyreklamovat přistroj(jelikož když jsem dostal novy tak podle zakoniku mam narok na dalši dva roky zaruky) mi panaček na prodejne sdelil, že vyměnili pouze imei=základní desku(teda podle nej) a ne celý přístroj. Ale ja jsem si stoprocentne jisty, že vyměnili cely přistroj, jelikož jsem ho mel dodřeny na kovovem ramečku a pkud o tom človek nevedel odreniny si nevsiml. Poradte mi Mužu s tim neco dělat, nebo mam smulu?
při výdeji z poslední reklamace jsi určitě dostal protokol ze servisu. Jestli jsi opravdu dostal úplně nový iPhone, bude tam někde uvedeno SWAP IMEI. Ten protokol tam ukaž tomu panákovi a hotovo.
Hele chlapy, chtěl jsem se zeptat. Když dávají první rok záruky nový model, to znamená od datumu koupě iPhonu, nebo od doby, kdy jsem dostal nový při reklamaci? Protože jsem kupoval iPhone 6.5.2010 a už jsem to 3x reklamoval, pokaždý jsem dostal nový kus. Takže mi ho budou měnit za nový kus až do 5.5.2011 a pak opravovat, nebo se na to vztahuje datum poslední výměny za nový kus (ten když jsem poslední dostal 6.6.2011, tak mi ho budou kvůli případné poruše měnit za nový kus až do 5.6.2012?).
iPhone X 64 GB CZ Macbook Air 13" Retina 2018 Watch 4 44mm Airpods
ja jsem dostal swap imei a ptal jsem se doslova na pobocce zda mam zaruku znova dva roky a bylo mi receno ze ano . tak babo rad ted . kazdej rika neco jineho ale zakonik rika ze pokud dostanes novy produkt tak mas mit zaruku od zacatku . cili pokud mas protokol o vymene jednotky cili novy kus tak by mela byt zaruka dva roky
iPhone XS 64GB iPad Mini 5 Macbook Pro Retina 13 Late2017 Apple TV 4 Synology NAS
Mne se jen povedlo ureklamovat 3GS do moznosti vraceni penez a za ty jsem si koupil iP4. Pokazde jsem dostal novy kus, ale to prodluzovani zaruky - neverim, ze by mi ji dobrovolne prodluzovali, musel bych bojovat a vysledkem si nejsem jisty.
Několik iPhonů, iPadů, MacBooků, Time Capsule, Apple TV, iPod Nano, AR.Drone...
Sphyn0x píše:Hej? Ja zase keď som reklamoval 3G, tak mi záruka platila pôvodná, nedostal som zase 2 roky.
To ti povedali?
Inak k tym novym kusom najhorsie je to, ze nedavaju nove ale repasovane a vsetky tri co som mal boli vadne, este raz to dam, a uz mi budu musiet vratit sumu, akurat neviem ci zobrat 4ku alebo uz pockat na 5ku
Tak to, ze ti oni povedali to nemusi byt pravda, ale ako pisal shotik tak myslim, ze to je v zakone, ze pokial ti to vymenia za novy kus, zaruka plati znova 2 roky.
Ja uz reklamoval 3x, pokazde jsem dostal novy kus, takze kdyz ho budu reklamovat poctvrte, tak mi vrati penize?? Jinak taky myslim, ze zaruka je opet dva roky, kdyz mi daji novy kus. Jenze co clovek to nazor. Me slo jen o to, jestly davaji novy kusy porad (po prvni rok, co to garantuje Apple), nebo jen rok od uplne prvniho zakoupeni iP.
iPhone X 64 GB CZ Macbook Air 13" Retina 2018 Watch 4 44mm Airpods
Neviem ako je to u vas v cesku, ale u nas mas narok na vratenie penazi pri 3 roznych zavadach a 4 tych istych. A za uplne novy kus to servis nemeni, daju ti repasovany
Naposledy upravil(a) SilverSurfer dne pon črc 11, 2011 8:08 pm, celkem upraveno 1 x.
ANO, v čechách máš ze zákona na nový kus novou záruku 2 roky ANO, po třech stejných nebo 4 rozdílných závadách máš nárok na vrácení peněz ANO, při poslední (3. nebo 4.) reklamaci je nutné poslat telefon nejprve na diagnostiku do servisu
jeste doplnim, ze to vraceni penez nemusi byt uplne jiste...ono totiz ve chvili, kdy ti po reklamaci provedou swapnuti telefonu, dostal si novy kus a tudiz na nem zadna predesla zavada nebyla a proto ti nemuseji vracet penize
iPhone 2G 8GB iPhone 7 128GB Jet Black iPad Mini with Retina 32GB Silver Macbook Pro 13" mid-2009
to sice ano ale jak rikam, u toho kusu, ktery tam s tou zavadou budes posilat se jedna o prvni zavadu a tudiz tam nevznika narok na vraceni penez, na to pozor
iPhone 2G 8GB iPhone 7 128GB Jet Black iPad Mini with Retina 32GB Silver Macbook Pro 13" mid-2009
Kdepak. Máš pořád jeden záručák. Pokud na něm budou 4 různé opravy, máš nárok. Znám několik lidí, kteří takto přišli k iPhonu 4. Mámě zase takhle refunfovali nějakej sony ericsson. měla 3x novej + diagnostiku
Ach jo, uz nemam znova sil tu porad dokola vysvetlovat, jak to je z hlediska zakona - a ten plati a ne nejake kecy kravky nebo debilka na prodejne. Kdo ma zajem, at zalistuje par stran zpet, resilo se to zde uz velmi podrobne.
Zaruka se proste prodluzuje, odstoupeni od smlouvy - 3 stejne zavady nebo 4 ruzne PLATI! I presto, ze vymeni za novy/jiny pristroj.
Heled, ono je asi jasne jak je to v zakone, ale znas to - u nas je zvykem kazdy zakon vselijak ohybat a ruznymi zpusoby vykladat. Bude ti celkem k nicemu, kdyz budes podle jednoho vykladu presvedceny o sve pravde a prodejce si bude trvat na svem. Nerikam, ze to nejde resit pres pravniky, ale vysledek neni stoprocentni a muze se to docela tahnout, takze ti to ve finale nebude stat za to. Mozna jo, mozna ne.
Ted nechci protlacovat nejakou pravdu, jen nadhodit mozny postup protistrany - nedostal jste novy mobil s novym zarucnim listem, ale byla provedena vymena vadneho zarizeni nebo jeho casti se zachovanim puvodniho zarucniho listu a puvodni zarucni doby. Detail provedene opravy je interni zalezitost, vy mate funkcni zarizeni a zaruka trva dva roky od zakoupeni. <- Netvrdim, ze to tak nekdo dela, ale muze se to stat. Pak se hadej jak chces.
No a muj pripad - 3x oprava vymenou za novy kousek (ale puvodni zarucak, jen jine IMEI) a pri ctvrte reklamaci jsem pri predani do opravy musel oznamit, ze zadam odstoupeni od smlouvy a vraceni penez. Oni ten mobil poslali do servisu k posouzeni, ten se vyjadri jestli se jedna o zavadu nebo ne a posle ho s tim zpet na prodejnu. Na prodejne se pak doresilo to odstoupeni a penize mi poslali na ucet. Podotykam, ze to bylo do dvou let od zakoupeni a ze se jednalo o Vodafone - ten ma tento postup popsany ve svych obchodnich podminkach. Nicmene urcite state tech podminek jsou v podstate opisem stati ze zakona, takze by to melo platit i jinde. Prodejci nemusi vymyslet vlastni podminky, jen zkopiruji zakon a pripadne si do toho neco malo pridaji.
Několik iPhonů, iPadů, MacBooků, Time Capsule, Apple TV, iPod Nano, AR.Drone...
SteveJSF: prodejce muze byt presvedcen o cem chce a v kazdem pripade taha za kratsi stranu provazu. Jinak proti ten "ohybacum" si presne platim pojisteni DAS - uz se mi to x-krat hodilo a vzdycky mi dali za pravdu, jen co jim prisel "seznamovaci dopis" od DAS.
SteveJSF: ver mi to ci ne, ja se prave naopak skvele bavim - nejlepsi jsou ti, co pri sepisovani reklamace te poslou nekam a jeste zahlasi "Tak si to treba dejte k soudu" - na to se smeju uplne na cele kolo a rikam, vsak nebojte, dam.
Vyhoda toho pojisteni je v tom, ze se klidne budu soudit o padesatikorunu, kdyz uz si to platim, ze jo.
Tak jsem od O2 dostal dneska nový iPhone 3G. Nevím tedy jestli je to funglovka nebo refurbish, každopádně má tutéž závadu, která mne přiměla k reklamaci toho minulého - mrtvý (světlý) pixel, jenom je jinde na displeji.
Co teď? Mám jim ho tam jít vrátit s tím, že mi vyměnili vadný telefon za naprosto stejně vadný telefon? Kde je potom smysl té reklamace?
Pokud mi po třetí uznají stejnou vadu, mám nárok na vrácení peněz? Co k tomu potřebuji? Je nějaká šance, když nemám účtenku? Nemůžu nějak T-Mobile přesvědčit aby si mě našel podle občanky a vyjel mi účtenku? Děkuji
To Hnykda: Podle me by meli byt schopni ti udelat kopie potrebnych dokladu. Nevim, jestli je to jejich dobra vule, ale u Vodafonu to tak pro me udelali.
Co se tyce tech zavad, nevim jak je to u TM, ale takhle je to u VF: Reklamující má právo na výměnu vadného zboží nebo na odstoupení od kupní smlouvy také v případě, že jde sice o vady odstranitelné, zboží však nelze pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. O opětovné vyskytnutí vady po opravě se jedná, když stejná záruční vada, která byla v záruční době nejméně dvakrát odstraňována, bude znovu oprávněně reklamována. Větším počtem vad se rozumí alespoň tři záruční vady, které se na reklamovaném zboží vyskytnou současně. V případě, že se na telefonu objeví postupně více různých vad, umožní Vodafone reklamujícímu výměnu vadného zboží nebo odstoupení od smlouvy v případě uplatnění čtvrté oprávněné reklamace záruční vady zboží.
Z toho plyne, ze kdyz se ti to same stane potreti, musis to reklamovat a zadat o odstoupeni od smlouvy z tohoto duvodu. Oni to poslou do servisu, ktery posoudi, jestli to je opravdu potreti ta sama vada. Kdyz to bude jina vada, pak muzes zadat o vraceni penez az pri ctvrte opravnene reklamaci. A zase - nejdriv to jde do servisu na posouzeni.
Několik iPhonů, iPadů, MacBooků, Time Capsule, Apple TV, iPod Nano, AR.Drone...