Automatizace spuštění hotspotu

Odpovědět
daavid
Host
Host

Automatizace spuštění hotspotu

Příspěvek od daavid »

Ahoj,

četl jsem někde, že je možné přes vlastní skript vytvořit "zkratku" (automatizaci), aby při připojení k určitému zařízení přes bluetooth se spustil hotspot. Bohužel už jsem se nikde nedočetl, jak bych to mohl udělat. Respektive jak by vypadal ten skript.

Asi je vám divné, k čemu to je :roll: Je to kvůli autorádiu, ke kterému se iphone připojuje přes bluetooth automaticky (handsfree) a musím teď manuálně spustit wifi hotspot, aby rádio mělo internet a mohl jsem na něm používat waze, youtube atd.

Díky moc za rady!

rony
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS

Re: Automatizace spuštění hotspotu

Příspěvek od rony »

ak si Skratky vies skladat a nenasiel si tam moznost prepinat hotspot, tak to nejde.
/\/\ /\ > /\ / Facebook skupina Uživatelé Apple Watch a fb.com/forum.iphone.cz
 mac mini  iPhone  4  5S  X  13 Pro  iPad Pro  Pencil  TV4  HomePod  WATCH  AirPods

daavid
Host
Host

Příspěvek od daavid »

rony píše:
stř čer 23, 2021 1:33 pm
ak si Skratky vies skladat a nenasiel si tam moznost prepinat hotspot, tak to nejde.
No to jsem celý prošel a hotspot tam bohužel není. Je tam jen wifi a mobilní data. Ale i tak to prý jde přes vlastní skript jsem četl na jednom anglickým zdroji. Jen se mi už nepovedlo najít jak.

rony
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS

Příspěvek od rony »

jednom zdroji, okej. tak postupuj podla neho, kedze necitujes :)
 mac mini  iPhone  4  5S  X  13 Pro  iPad Pro  Pencil  TV4  HomePod  WATCH  AirPods

rony
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS

Příspěvek od rony »

All the commands that grant access to the “Settings” and its components begin with the prefix prefs:root=. I often use Personal Hotspot on my iPhone - sometimes I need to connect my car navigator to the Internet so that it shows me traffic jams. But to get to this feature, you need to run
the “Settings” app and to select the “Personal Hotspot”, meaning that you have to perform two actions. Let’s create a shortcut that opens this setting with one touch.

Open “Shortcuts” and select “Create Shortcut”. Tap “Add Action” and then tap on the Internet icon. Scroll down the list and select "URL-address". In the URL panel, tap on the apple.com field and enter prefs: root = INTERNET_TETHERING instead. We've created a variable that stores the settings command instead of the URL-address. Now we need to transfer this variable to the application that will process it.

Tap the «+» button below, select «Internet» again, then select «Safari» and «Open URLs». This command will automatically pick up the address from the previous line, so you don't need to change anything. Surprisingly, if you simply enter prefs:root=INTERNET_TETHERING to the «Safari» command, → "Open URLs", the system won't be able to process it correctly.

https://hackernoon.com/how-to-setup-sho ... s-kg583acg

daj nam vediet, ze to funguje, okej?

Tap «Next» and enter a random name for the shortcut and the icon will appear in the «Shortcuts» window. Then tap and hold the icon, select the "Details" item in the context menu, and then tap on "Add to Home Screen" link and confirm the action by tapping the "Add" button. The icon will appear among other apps on the home screen. Now you can open the Personal Hotspot setting with one touch.

daavid
Host
Host

Příspěvek od daavid »

Necituji, jelikož ten zdroj jsem už znovu nenašel.
Nicméně díky. Ale nejde mi to, vypíše to neplatné...

Odpovědět