Zamítnuta reklamace - jak postupovat?
-
- Host
- Příspěvky: 7
- Registrován: pon úno 03, 2014 9:24 pm
Zamítnuta reklamace - jak postupovat?
Zdravím všechny,
Mám iPhone 5 - 16GB, black. Loni kupovaný u Vodafone, stále rok záruka. Již po pár měsících od zakoupení se mi na iPhone objevily nějaké menší problémy, jako přehřívání baterky, výpadky u hovoru apod. (tato reklamace byla zamítnuta kvůli prasklému zadnímu sklíčku). Když mi to zamítli, řekl jsem si, že to nebudu nijak řešit, protože to jsou maličkosti a že telefon vyreklamuji znovu jak se mi k tomu přidají další problémy (dalo se to čekat, protože 3GS od O2 jsem reklamoval asi 5x, ale vždy mi dali nový). Měsíc zpátky jsem dal telefon do opravy znovu, protože mi odešla nabíječka, protistrana mě sem tam u hovoru neslyšela, ale HLAVNĚ - baterka - vybíjela se asi po 20 minutách.. skončila třeba na 50% a mobil se vypnul, takže v tomhle stavu telefon absolutně nepoužitelný. Takže, dal jsem ho do opravy (připomínám, v záruce) do Vodafone. Nejlepší bylo že neschopníci z Vodafone mi telefon 2x vrátili, protože mi nikdo nebyl schopný říct jak účinně vypnout FindMyIphone. Ještě dodávám, že u druhé reklamace jsem čekal 3 týdny, protože mi nikdo z Vodafone nedal vědět, že už se telefon z opravny vrátil. Před týdnem jsem teda telefon poslal na opravu znovu (tentokrát už s řádně vypnutým FindMyiPhone) a dneska jsem zjistil, že mi Britex opravu zamítl. Jako důvod uvádějí toto:
"Záruční oprava zamítnuta z důvodu mechanického poškození. Přístroj nesplňuje předpoklady a podmínky záruční opravy.
Přístroj nese známky mechanického poškození zadního krytu – prasklina (způsobeno pádem přístroje, nebo nadměrným
tlakem na přístroj). Přístroj nese známky nadměrného mechanického opotřebení, stopy pádu (vrypy, oděrky).Reklamovaná
vada má přímou souvislost s mechanickým poškozením. Rozsah poškození naleznete na: //opravy.britex.cz. Oprava je možná
jen placenou výměnou jednotky."
Chápu dobře, že ti ču**ci z Britexu mi odmítají opravit baterku, která celou tu dobu šlapala dobře (i když už tam ty praskliny o kterých mluví byly taky 3/4 roku) a až teď, když přestane jít tak to svádí na praskliny? Upřímně zcela pochybuji, že by nějaká prasklinka sklíčka nějak ovlivnila baterii, která je v telefonu samostatný komponent.
PROTO PROSÍM O RADU! Hodlám celou tuhle situaci řešit, dokud mi reklamaci neuznají nebo nedají nový telefon! Má někdo nějaké nápady/zkušenosti jak postupovat? Zatím mi ještě z Vodafone nevolali, viděl jsem to jen na průběhu opravy na stránkách Britexu. Jak pro telefon půjdu, tak nehodlám telefon převzít. Jsem ochoten řešit problém s právníkem, nebo zajistit soudního znalce, protože můžu s klidným svědomím říct, že tohle je jasná blbost!
PŘEDEM DÍKY ZA RADY!
Mám iPhone 5 - 16GB, black. Loni kupovaný u Vodafone, stále rok záruka. Již po pár měsících od zakoupení se mi na iPhone objevily nějaké menší problémy, jako přehřívání baterky, výpadky u hovoru apod. (tato reklamace byla zamítnuta kvůli prasklému zadnímu sklíčku). Když mi to zamítli, řekl jsem si, že to nebudu nijak řešit, protože to jsou maličkosti a že telefon vyreklamuji znovu jak se mi k tomu přidají další problémy (dalo se to čekat, protože 3GS od O2 jsem reklamoval asi 5x, ale vždy mi dali nový). Měsíc zpátky jsem dal telefon do opravy znovu, protože mi odešla nabíječka, protistrana mě sem tam u hovoru neslyšela, ale HLAVNĚ - baterka - vybíjela se asi po 20 minutách.. skončila třeba na 50% a mobil se vypnul, takže v tomhle stavu telefon absolutně nepoužitelný. Takže, dal jsem ho do opravy (připomínám, v záruce) do Vodafone. Nejlepší bylo že neschopníci z Vodafone mi telefon 2x vrátili, protože mi nikdo nebyl schopný říct jak účinně vypnout FindMyIphone. Ještě dodávám, že u druhé reklamace jsem čekal 3 týdny, protože mi nikdo z Vodafone nedal vědět, že už se telefon z opravny vrátil. Před týdnem jsem teda telefon poslal na opravu znovu (tentokrát už s řádně vypnutým FindMyiPhone) a dneska jsem zjistil, že mi Britex opravu zamítl. Jako důvod uvádějí toto:
"Záruční oprava zamítnuta z důvodu mechanického poškození. Přístroj nesplňuje předpoklady a podmínky záruční opravy.
Přístroj nese známky mechanického poškození zadního krytu – prasklina (způsobeno pádem přístroje, nebo nadměrným
tlakem na přístroj). Přístroj nese známky nadměrného mechanického opotřebení, stopy pádu (vrypy, oděrky).Reklamovaná
vada má přímou souvislost s mechanickým poškozením. Rozsah poškození naleznete na: //opravy.britex.cz. Oprava je možná
jen placenou výměnou jednotky."
Chápu dobře, že ti ču**ci z Britexu mi odmítají opravit baterku, která celou tu dobu šlapala dobře (i když už tam ty praskliny o kterých mluví byly taky 3/4 roku) a až teď, když přestane jít tak to svádí na praskliny? Upřímně zcela pochybuji, že by nějaká prasklinka sklíčka nějak ovlivnila baterii, která je v telefonu samostatný komponent.
PROTO PROSÍM O RADU! Hodlám celou tuhle situaci řešit, dokud mi reklamaci neuznají nebo nedají nový telefon! Má někdo nějaké nápady/zkušenosti jak postupovat? Zatím mi ještě z Vodafone nevolali, viděl jsem to jen na průběhu opravy na stránkách Britexu. Jak pro telefon půjdu, tak nehodlám telefon převzít. Jsem ochoten řešit problém s právníkem, nebo zajistit soudního znalce, protože můžu s klidným svědomím říct, že tohle je jasná blbost!
PŘEDEM DÍKY ZA RADY!
-
- Senior uživatel
- Příspěvky: 892
- Registrován: čtv črc 07, 2011 5:31 pm
Re: Zamítnuta reklamace - jak postupovat?
Nejde nahodou telefon dat na reklamaci primo do nejakeho servisu jako je iopravna, cesky servis nebo its?
-
- Host
- Příspěvky: 12
- Registrován: ned pro 01, 2013 11:16 pm
Re: Zamítnuta reklamace - jak postupovat?
Ako máš prasknuté to zadné sklíčko ? Ak je tam jedna súvislá prasklina tak to Apple uznáva v rámci exchange programu a iphone vymenia za nový, ak je to viac poškodené tak to už bohužial nárok na výmenu nie je a Britex má pravdu v tom čo tvrdí nakoľko britex potrebuje vymeniť iphone za nový kus a Apple im ho nevezme pokiaľ nie je aspoň v takom stave ako na prvom obrázku .


-
- Starý pes fóra :)
- Příspěvky: 11456
- Registrován: pát črc 11, 2008 6:52 pm
Re: Zamítnuta reklamace - jak postupovat?
Pokud je telefon po takovém pádu, že praskl kryt, tak se není co divit, že ti to nechtějí uznat. Pokud jsi ale přesvědčený, že reklamovaná závada nesouvisí s událostí, při které došlo k poškození krytu, musíš to prokázat. Nejlépe znaleckým posudkem, a pokud ani potom nebude servis ochoten reklamaci uznat, tak žalobou u soudu. Žaloba musí být vedena proti prodávajícímu, ne proti jeho smluvnímu servisu.
iPhone XS 64GB | MacMini 2018 | MacBook Pro 15 2013
-
- Klub čistého iOS
- Příspěvky: 2013
- Registrován: úte lis 09, 2010 1:04 pm
Zamítnuta reklamace - jak postupovat?
Tak ak je to iba kvoli sklu, tak si ho daj vymenit a potom reklamuj znova (ak to ide). Ale pozor, nech je to original diel.
iPhone 11Pro Silver 64GB, Telekom SK, bez JB
WATCH 44mm oceľové, Series 4, GPS+LTE
iPad mini 5, 64GB, wifi, SG
MBPro 13" 2018, i5, 16GB, 1TB SSD, Space Grey
WATCH 44mm oceľové, Series 4, GPS+LTE
iPad mini 5, 64GB, wifi, SG
MBPro 13" 2018, i5, 16GB, 1TB SSD, Space Grey
-
- Moderator fóra
- Příspěvky: 4033
- Registrován: pon bře 30, 2009 10:25 am
Re: Zamítnuta reklamace - jak postupovat?
To je jako nabourat auto a chtít ho opravit zdarma. Když ti spadne telefon, uvnitr se muže cokoliv poškodit, urvat a vada se neprojeví hned...
...web o čaji, čajování, motorkách, kaligrafii...
iPhone SE 2022
Děkuji, že nežádáte pomoc po soukromých zprávách.
iPhone SE 2022
Děkuji, že nežádáte pomoc po soukromých zprávách.
-
- Host
- Příspěvky: 7
- Registrován: pon úno 03, 2014 9:24 pm
Re: Zamítnuta reklamace - jak postupovat?
TADY DODÁVÁM FOTKY: (vyfocené přímo v servisu Britex)
http://imgur.com/NZENOpZ
http://imgur.com/9HETcLb
http://imgur.com/5G2wSty
http://imgur.com/6vlX9V7
http://imgur.com/voc7YU8
http://imgur.com/LrlbU5T
Ještě dodávám, že telefon byl kupovaný v únoru 2013. Ta prasklina na zadním skle se udělala někdy v dubnu/květnu, takže je nemožné že by celou dobu baterka fungovala dobře a až po 3/4 se to projevilo
tohle mi nikdo tvrdit nemůže..
http://imgur.com/NZENOpZ
http://imgur.com/9HETcLb
http://imgur.com/5G2wSty
http://imgur.com/6vlX9V7
http://imgur.com/voc7YU8
http://imgur.com/LrlbU5T
Ještě dodávám, že telefon byl kupovaný v únoru 2013. Ta prasklina na zadním skle se udělala někdy v dubnu/květnu, takže je nemožné že by celou dobu baterka fungovala dobře a až po 3/4 se to projevilo

-
- Moderator fóra
- Příspěvky: 3021
- Registrován: sob úno 07, 2009 5:54 pm
Re: Zamítnuta reklamace - jak postupovat?
Tak TOHLE bych jako reklamaci taky neuznal, ani bych se nedíval co je uvnitř. 

MBPR 16" iPhone 11 Pro iPad Pro 11" iPad Mini 2 4G ATV 4K Withings SmarScan
-
- patron iPhone.cz
- Příspěvky: 546
- Registrován: sob led 10, 2009 3:48 pm
Re: Zamítnuta reklamace - jak postupovat?
LOL...vomlácený jak cigánský hračky a ty se divíš že ti zamítli reklamaci? 

Historie: iP2G, iP3G, iP3GS, iP4, iP5, iP7.....
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 209
- Registrován: čtv dub 26, 2012 9:43 am
Re: Zamítnuta reklamace - jak postupovat?
To je teda prasecina. Sice je to jen mobil, ale takhle se k nemu chovat 
Znáš http://spravodaj.madaj.net/ ?

Znáš http://spravodaj.madaj.net/ ?
iPhone 5S 16GB Space Grey
Macbook Pro 13" Retina 2015
Macbook Pro 13" Retina 2015
-
- Moderator fóra
- Příspěvky: 3739
- Registrován: pát čer 25, 2010 8:53 pm
Re: Zamítnuta reklamace - jak postupovat?
Tady neuděláš už asi nic, ten iPhone je v hrozném stavu. Jo, jsou to jen vnější oděrky a praskliny, ale už nemůžeš nijak dokázat, že se nic nepoškodilo právě pádem (spíš pády).
- iPhone 6s
- Mac mini (Late 2012) | MacBook Pro (Early 2015)
- AirPort Extreme 5th gen
-
- Moderator fóra
- Příspěvky: 3469
- Registrován: ned říj 09, 2011 12:39 pm
Re: Zamítnuta reklamace - jak postupovat?
Asi bych to zamknul, tady není už co řešit.
iPhone 14 Pro 256GB Silver.
iPhone 12 Mini 64GB RED as reserved.
MacBook Pro 16" M1 Max 24-Core GPU, 32GB Memory, 1TB SSD
iPhone 12 Mini 64GB RED as reserved.
MacBook Pro 16" M1 Max 24-Core GPU, 32GB Memory, 1TB SSD
-
- Host
- Příspěvky: 7
- Registrován: pon úno 03, 2014 9:24 pm
Re: Zamítnuta reklamace - jak postupovat?
Napadlo mne nechat si opravit zadní část (tu s prasklým sklíčkem) v jiném servisu a pak to znovu hodit do Vodafone na záruční reklamaci? Dalo by se to případně řešit tímhle způsobem?
-
- Moderatorka fóra
- Příspěvky: 12973
- Registrován: pon úno 15, 2010 8:17 pm
Re: Zamítnuta reklamace - jak postupovat?
Děkej si, co chceš, ale nedivím se, že ti to zamítli, však to je zrasované nehorázně. A ještě to chceš vyreklamovat.
Jsme rádi, že dodržujete PRAVIDLA fóra. Jsi zde nový? PAK ZAČNI ZDE.
-
- Moderator fóra
- Příspěvky: 8245
- Registrován: pát dub 09, 2010 11:16 am
Re: Zamítnuta reklamace - jak postupovat?
Tam není žádná zadní část, je to celé jeden kus a displej a oprava v Autorizovaném servise, aby ti uznali záruku, tě vyjde skoro na stejnou jako výměna v rámci exchange programu.
" Nekdo ma rád vláčky ...někdo Apple Hračky
"
Manual iPhone
iPhone 5S 32GB SpaceGrey MacBook White 2010 iPad Mini 16GB Black wifi

Manual iPhone
iPhone 5S 32GB SpaceGrey MacBook White 2010 iPad Mini 16GB Black wifi
-
- Host
- Příspěvky: 7
- Registrován: stř pro 01, 2010 8:10 pm
Re: Zamítnuta reklamace - jak postupovat?
takhle zrasovanej tel bych nedal ani v hospodě na stůl natož na reklamaci...
-
- Host
- Příspěvky: 65
- Registrován: stř říj 23, 2013 6:52 am
Re: Zamítnuta reklamace - jak postupovat?
i po vymene zadniho sklicka bude videt ze ten telefon padal a nevim nevim jak s reklamaci
vapada fakt desne
vapada fakt desne
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 364
- Registrován: sob čer 06, 2009 7:55 am
Re: Zamítnuta reklamace - jak postupovat?
Sorry, ale podle mě ti jde jen o to, abys dostal novej tel. Tohle je fakt ostuda. Neuznal bych to taky ani náhodou. To musela být šlupa jak prase.
iPhone 5 Black 16Gb, CZ VF, iOS 7
iPhone 3G Whited00r 7 JB
SM-N9005 Note 3 32 Gb
Nejsem zaujatý proti žádné platformě
iPhone 3G Whited00r 7 JB
SM-N9005 Note 3 32 Gb
Nejsem zaujatý proti žádné platformě