Chci se zeptat na co si mám při reklamaci dát pozor. Mám právo požadovat nějakou fotodokumentaci (aby mi pak telefon nepřišel s tím, že byl namočen, nebo aby mi nepřišel v ještě horším stavu). V telefonu je jailbreak, který bych samozřejmě před tím odstranil.
moje šance na úspěšnou reklamaci?
moje šance na úspěšnou reklamaci?
Koupil jsem svůj iphone 3g 22. srpna 2008 v Vodafonu v Českých Budějovicích. Před cca 2 měsíci jsem si na obrazovce všiml několika death pixelů (takových které jsou vidět i když je iphone vypnutý). Iphone nikdy nespadl, nikdy nebyl namočen, čidla vlhkosti by měly být v pořádku (červenou barvu tam nevidím ani při intenzivním světle). Na obrazovce není ani jediný škrábanec, jen zadní strana nese známky pouzívání. Vypadá to nějak takhle 
Chci se zeptat na co si mám při reklamaci dát pozor. Mám právo požadovat nějakou fotodokumentaci (aby mi pak telefon nepřišel s tím, že byl namočen, nebo aby mi nepřišel v ještě horším stavu). V telefonu je jailbreak, který bych samozřejmě před tím odstranil.
Chci se zeptat na co si mám při reklamaci dát pozor. Mám právo požadovat nějakou fotodokumentaci (aby mi pak telefon nepřišel s tím, že byl namočen, nebo aby mi nepřišel v ještě horším stavu). V telefonu je jailbreak, který bych samozřejmě před tím odstranil.
-
- Mírně pokročilý
- Příspěvky: 447
- Registrován: čtv črc 16, 2009 6:50 am
Re: moje šance na úspěšnou reklamaci?
Ak je pravda všetko, čo píšeš. Neváhaj a reklamuj ho ! Samozrejme restoruj ho na originálny firmare.
Rovnaký problém som mal ja s iP 2G, ten je bohužiaľ z USA a reklamáciam sa mi neoplatí.

Re: moje šance na úspěšnou reklamaci?
Naprosto detailni popis zavady a stavu - pripadne i veskere skrabance apod s poznamkou, ze tyto nejsou predmetem reklamace a HLAVNE trvat na zapisu, ze cidla vlhkosti nevykazuji pritomnost vlkosti!!! Pokud by to nechteli napsat, slusne ale nekompromisne na tom trvat a zapsat si pripadne jmeno prejimaciho cloveka, stiznost na nej jeho nadrizenemu a upozorneni,ze tim porusuji sve povinnost a prava na reklamaci podle obchodniho zakoniku. A hlavne v klidu, SLUSNE ale nekomprimisne ! Proste co nedostanes do protokolu, tak to uz pak neuhadas.
Re: moje šance na úspěšnou reklamaci?
Moc děkuju Juramac. Výborný postřehy, až budu mít cestu do Budějovic, tak se stavím v prodejně a reklamuju ho. Mě ty DP docela překvapily. Mám i sony psp, které je death pixelama "proslavené" a tam nemám ani jeden (stáří cca 4 roky). A najednou přijdu domu, vyndám telefon z kapsy a vidím tohle
Zkoušel jsem restore a různé programy proti stuck pixelům (pixelchecker, bad pixel) ale výsledek takřka nulový

Zkoušel jsem restore a různé programy proti stuck pixelům (pixelchecker, bad pixel) ale výsledek takřka nulový
-
- Host
- Příspěvky: 56
- Registrován: čtv úno 11, 2010 7:26 pm
Re: moje šance na úspěšnou reklamaci?
Minulý týden jsem dala svůj iP do reklamace kvůli praskajícímu krytu. Je nějaká možnost se bránit, kdyby přišel třeba s poškrábaným displejem? Do protokolu jsem uvedla všechny praskliny, i že čidla vlhkosti jsou negativní, ale nenapsala jsem, že displej je v pořádku. Mohla bych říct, že všechny vady jsou popsané v protokolu a kdyby něco bylo navíc, tak se tím ohradit? A co v případě dělat? Nechat jim ho tam, že ho nechci a ať to daj do pořádku?
iPhone 3GS white (16GB), fw 4.3.3, cz, JB
-
- Starý pes fóra :)
- Příspěvky: 11456
- Registrován: pát črc 11, 2008 6:52 pm
Re: moje šance na úspěšnou reklamaci?
Juramac píše:...na reklamaci podle obchodniho zakoniku....
On bude reklamovat podle Občanského zákoníku, ale to není až tak podstatné.
iPhone XS 64GB | MacMini 2018 | MacBook Pro 15 2013
-
- Moderator fóra
- Příspěvky: 4123
- Registrován: pon lis 26, 2007 7:41 pm
Re: moje šance na úspěšnou reklamaci?
Maylie píše:Minulý týden jsem dala svůj iP do reklamace kvůli praskajícímu krytu. Je nějaká možnost se bránit, kdyby přišel třeba s poškrábaným displejem? Do protokolu jsem uvedla všechny praskliny, i že čidla vlhkosti jsou negativní, ale nenapsala jsem, že displej je v pořádku. Mohla bych říct, že všechny vady jsou popsané v protokolu a kdyby něco bylo navíc, tak se tím ohradit? A co v případě dělat? Nechat jim ho tam, že ho nechci a ať to daj do pořádku?
bohuzel, pokud neni v protokolu napsano, ze displej je bez skrabancu, tak se nelze nijak extra branit...co se tyce toho, kdyby to zamitli, doporucuji z vlastni zkusenosti proste trvat na svem a pripadne pozadovat napr. manazera prodejny, rozhodne neprebirat telefon z opravy pokud s vysledkem nesouhlasim



-
- Host
- Příspěvky: 56
- Registrován: čtv úno 11, 2010 7:26 pm
Re: moje šance na úspěšnou reklamaci?
tvosi píše:bohuzel, pokud neni v protokolu napsano, ze displej je bez skrabancu, tak se nelze nijak extra branit...co se tyce toho, kdyby to zamitli, doporucuji z vlastni zkusenosti proste trvat na svem a pripadne pozadovat napr. manazera prodejny, rozhodne neprebirat telefon z opravy pokud s vysledkem nesouhlasimbyt neustupny ale SLUSNY
za me se operator postavil a pomohl mi vyreklamovat iPhona
Takže teď už se nebojím o to, jestli mi reklamaci neuznají, ale spíš o to, aby mi ho vrátili alespoň v takovým stavu, v jakým jsem ho tam dávala


iPhone 3GS white (16GB), fw 4.3.3, cz, JB
-
- Sponzor 2014
- Příspěvky: 507
- Registrován: stř úno 24, 2010 9:32 pm
Re: moje šance na úspěšnou reklamaci?
chcem sa opytat jednu vec,ako zistim, ci su cidla vlhkosti negativne ? dakujem 
pardon, mne vyhladavanie jednoducho na takychto forach nejde, a casto nic nenajdem
dakujem za link.

pardon, mne vyhladavanie jednoducho na takychto forach nejde, a casto nic nenajdem

Naposledy upravil(a) byeen dne čtv úno 25, 2010 11:28 am, celkem upraveno 1 x.
MB Pro mid 2010 13" C2D 2.4 GHz, 8GB RAM
iPad Black Wifi, 3rd, 32GB
iPhone 5 white, 64GB
iPad Black Wifi, 3rd, 32GB
iPhone 5 white, 64GB
-
- Administrator
- Příspěvky: 9848
- Registrován: pát říj 12, 2007 9:32 pm
Re: moje šance na úspěšnou reklamaci?
Respektujte pravidla, pak si u mě můžete stěžovat na moderátory.

Re: moje šance na úspěšnou reklamaci?
Ja som mal iPhone tiež 2x na reklamacii a tieto veci ako cidlo,stav displayu my tam tá slečna dala do protokolu sama.
Ide o prístup človeka a či má záujem riešiť zákazníkov problém.
Len dodam že niesom nejaký rozbijac mobilov 1x ako ty za display ale ja som mal na ňom dúhu a 2x iPhone nepracoval ako mal aj po niekoľkých restoroch sa správal ako by mal každú chvíľu skapat.
A tiež uznali zavadu a to som šiel mesiac po 1 reklamacii podať druhu.
Ide o prístup človeka a či má záujem riešiť zákazníkov problém.
Len dodam že niesom nejaký rozbijac mobilov 1x ako ty za display ale ja som mal na ňom dúhu a 2x iPhone nepracoval ako mal aj po niekoľkých restoroch sa správal ako by mal každú chvíľu skapat.
A tiež uznali zavadu a to som šiel mesiac po 1 reklamacii podať druhu.