Periodic Table (CZ)

Odpovědět
Diablo

Periodic Table (CZ)

Příspěvek od Diablo »

Periodic Table 1.1
CZE-Lokalizace


Download - Periodic Table 1.1 - CZ
Download - Periodic Table 1.1 - EN


Stahnuty soubor klasicky nahrajte do /private/var/Applications/
Jinak pokud by byl Drsny tak hodny mohlo by se to teoreticky dat i na iphone.cz repo aby to bylo jednodussi.

- Něco málo o programu

- Jak jiz nazev napovida jedna se o aplikaci pro iPhone, ktera vam umozni prohlizet si Periodickou Tabulku Chemickych Prvku. Zkratka nejlepsi pritel na Chemii pro ty, kteri jeste studuji.
- V databazi jsou vsechny zname prvky ( ne u vsech jsou kompletni informace u tech bezne znamych vsak ano )
- Program nabizi i moznost seradit prvky podle urcitych kriterii napr od nejnizsiho bodu Varu k nejvyssimu.
- Zakladem programu je tedy interaktivni chemicka tabulka prvku, po kliknuti na urcity prvek se vam u nej zobrazi ruzne podrobnosti

Diskuze a vice info o programu - ZDE


Kdyby to nahodou nekdo potreboval vedet predem .. toto jsou ty podrobnosti

-Relativní Atomová Hmotnost, Protonové Číslo,Třída,Datum Objevení, Původ Názvu, Bod Tání, Bod Varu, Atomový Poloměr, Atomový Objem, Kovalentní Poloměr, Iontový Poloměr, Kombinační kapacita, Hustota, Měrná Tepelná Kapacita, Skupenské Teplo Tání, Skupenské Teplo Varu, Debye Teplota, Elektronegativita, Ionizační, Potenciál, Oxidační Čísla, Elektronová Konfigurace, Krystalová Struktura, Konstanta Krystalové Mřížky, Krystalový Koeficient

- Překlad

Tak konecne k tomu prekladu. Jelikoz ja jsem stale student a predcasem jsem videl tuto krasnou aplikaci, ktera by se mi velice hodila, rozhodl jsem se ji prelozit jelikoz ty Anglicke Chemicko-odborne vyrazy jsou celkem dost obtizne :) . Doufam ze aspon nekomu se to jeste bude treba hodit.

Jinak z technickych duvodu bohuzel nemuze byt uplne vsude diakritika takze jsem ji musel z velke casti odstranit ale snad to bez hacku a carek nevadi.