Podpora Apple v ČR nova zkusenost

vše co vás napadne
Odpovědět
Vset
Host
Host
Příspěvky: 8
Registrován: ned bře 22, 2015 9:18 pm

Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Příspěvek od Vset »

iPhone zakoupen v České republice cca půl roku po záruce. Závada po přechodu z iOS 9 na iOS 12 se z něho stalo těžítko. Opravu šlo řešit pouze výměnou paměťové desky v cenové hodnotě cca 8000 napadlo mě tedy kontaktovat ještě podporu Applu v České republice jakým způsobem se k tomuhle problému postaví. Jejich reakce mě v dnešní době opravdu šokovala. Odnesl jsem telefon do autorizovaného servisu zda není v něm jiná závada,voda ,neoprávněný zásah apod..
Poté mě byl telefon vyměňen za zcela nový s novou zárukou jeden rok. Celá tato operace trvala jeden týden, klobouk dolů.

sharkee
iPhone expert
iPhone expert
Příspěvky: 1876
Registrován: pát lis 25, 2011 11:19 am

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Příspěvek od sharkee »

Měl jsem podobnou zkušenost v případě problémů s baterii v AppleWatch serie O (koupen v Apple store v Paříži). Poměrně dlouhou dobu po skončení 2 leté záruky vyměněno za nový kus.
sharkee
iPhone11Pro + iPAD2018/iPad mini2WiFi + MBP2018TB + MBA2014 + aTV4 + BeatsSOLO3WL + AirPods2019WC

jennydrums
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 342
Registrován: úte říj 27, 2009 12:33 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Příspěvek od jennydrums »

Řeším taky přímo s apple support. Začal jsem sice už na podzim 2018, pak přerušil a pokračuju v současné době. iPhone 6S

Nechal jsem si v Český servis vyměnit baterku v rámci zvýhodněné akce v režii Apple v souvislosti s kauzou SW snižování výkonu iPhone. Únor 2018, výměna 2 roky staré, nová baterka za 800,-. V červenci 2018 mi připadala tahle nová baterka kapacitně a co se týče chování a výdrže jako ta 2 roky stará. Zkusil jsem prvně Český servis, že se mi to nezdá a že jestli nějaká reklamace, oni že sorry, že na tohle je jen 3 měsíce... Pojal jsem podezření, že tam cpou nějaké čínské šmečka a volal tehdy na Apple support. Popsal jsem situaci, provedli na dálku nějakou diagnostiku s výsledkem, že všechno v pořádku. Říkám jim, že není v pořádku úbytek 20% během hodinového hovoru (z nějakých na začáku 30 procent) u půl roku staré baterky. Že není v pořádku mít obavy vyrazit večer ven s 35% baterky aniž bych s sebou musel brát nabíječku... Následovala instrukce ať provedu restore bez obnovy ze zálohy. Ač nerad, provedl jsem a opět nasimuloval hodinový hovor - výsledek stejný úbytek. Tohle zjištění jsem předal opět na supportu přičemž že posouváme případ na vyšší level supportu. Proběhl hovor z anglicky mluvícím člověkem a instrukce, že musím nechat provést HW diagnostiku v Českém servisu na vlastní náklady a výsledky odeslat na apple support. Technik v Čs.servisu nevěděl který ze sady HW testů apple požaduje. Domluvili jsme se tedy, že zjistím na supportu a ozvu se. Po novém roce volám a po prvotním oživení tohoto v tuto chvíli vyšumělého ticketu s českým apple supportem mě přepojili opět na nějaký vyšší level kde se operátor velmi divil tomuto postupu Čs. servisu a že situaci prověří a ozve se mi... Zatím čekám takže uvidíme.

Primárně jsem jim říkal, že kompenzace ve formě zvýhodněné ceny baterie je sice fajn, ale že nemám chuť co půl roku měnit baterku za 800,-... Možností moc není buď:
1. Čs. servis cpe čínské šmejdy jako náhradní díly
2. Náhodou se jim dostal do ruky vadný kus baterky
3. Je nejaká HW bota na desce

Osobně jsem zvědav jak k tomu Apple support přistoupí jakožto pozáruční opravě, která má však poměrně nesmyslnou záruční lhůtu.

Clon
iPhonefil
iPhonefil
Příspěvky: 2782
Registrován: stř črc 11, 2012 4:29 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Příspěvek od Clon »

Kdyz jsme u toho supportu.
Vcera jsem neco resil na iPadu syna, ktery nebydli se mnou.
Podpora se pripojila vzdalene na jeho iPad.
A ja se vas chci zeptat - existuje cokoliv, jak se vzdalene pripojit na iPad, nebo si to Apple drzi pod poklickou jen pro sebe ? Taky bych synovi rad pomohl vzdalene !
iPhone X iOS 13.3, iPad Pro 11" iOS 13.3, ATV 4
(+ starsi kousky iPad 3 (NEW) 64 GB + cellular, iOS 7.1.1 + JB Pangu China, iPhone 5 64 GB, iOS 9.3.3 NO JB, iPad Air + Cellular 128 GB, iOS 9.3.3 NO JB)

Jirka_S
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 309
Registrován: čtv srp 27, 2015 4:01 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Příspěvek od Jirka_S »

Tu vzdálenou podporu Apple musel syn jistě schválit. :)

iTukan
Moderator fóra
Moderator fóra
Příspěvky: 3021
Registrován: sob úno 07, 2009 5:54 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Příspěvek od iTukan »

Clon píše:Kdyz jsme u toho supportu.
Vcera jsem neco resil na iPadu syna, ktery nebydli se mnou.
Podpora se pripojila vzdalene na jeho iPad.
A ja se vas chci zeptat - existuje cokoliv, jak se vzdalene pripojit na iPad, nebo si to Apple drzi pod poklickou jen pro sebe ? Taky bych synovi rad pomohl vzdalene !

TeamViewer umí sdílet obrazovku, ale nevím jestli to není jen pro corporátní licence. Na zařízení nainstaluj TeamViewer QuickSupport a postupuj podle pokynů

https://itunes.apple.com/cz/app/teamvie ... 49585?l=cs
 MBPR 16"  iPhone 11 Pro  iPad Pro 11"  iPad Mini 2 4G  ATV 4K  Withings SmarScan

mirmo80
iPhonefil
iPhonefil
Příspěvky: 3502
Registrován: stř srp 08, 2012 1:00 pm

Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Příspěvek od mirmo80 »

Len cez TV sa iPad/iPhone ovladat neda. Len opacne, pc/ntb z iPadu.
Pravdepodbne mali nejaky svoj soft. Aspon ja si to myslim.
iPhony, iPady, AirPods, AW SE 40/44, ATV 4K (1. gen), MacBook Air (M1, 2020), AirTag. SW väčšinou aktuálny.

iTukan
Moderator fóra
Moderator fóra
Příspěvky: 3021
Registrován: sob úno 07, 2009 5:54 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Příspěvek od iTukan »

To je možné, ale většinou stačí vidět co vidí ten druhý a jestli udělá co mu po telefonu řekneš. :)
 MBPR 16"  iPhone 11 Pro  iPad Pro 11"  iPad Mini 2 4G  ATV 4K  Withings SmarScan

mirmo80
iPhonefil
iPhonefil
Příspěvky: 3502
Registrován: stř srp 08, 2012 1:00 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Příspěvek od mirmo80 »

Ano a cez dalsiu teamviewer apku to presne takto funguje :)
iPhony, iPady, AirPods, AW SE 40/44, ATV 4K (1. gen), MacBook Air (M1, 2020), AirTag. SW väčšinou aktuálny.

Uživatelský avatar
rony
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS
Příspěvky: 19653
Registrován: pát pro 14, 2007 12:37 am

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Příspěvek od rony »

alebo to cele nepochopil a len mu na proflle v cloude nieco zmenili a nazvali to "vzdialene". Asi si treba definovat ci myslite vzdialeny pristup k ploche. ak by to existovalo "pod poklickou", uz by sme o tom aj tak vedeli.
/\/\ /\ > /\ / Facebook skupina Uživatelé Apple Watch a fb.com/forum.iphone.cz
 mac mini  iPhone  4  5S  X  13 Pro  iPad Pro  Pencil  TV4  HomePod  WATCH  AirPods

Clon
iPhonefil
iPhonefil
Příspěvky: 2782
Registrován: stř črc 11, 2012 4:29 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Příspěvek od Clon »

Nic jsem zle nepochopil.
Vcera to nabizeli i me, ze se mi vzdalene pripoji na telefon. Rekl jsem ze to neni potreba, kdyz mne budou navadet krok za krokem.
Samozrejme se to musi povolit primo na danem iOS zarizeni, dokonce 2x.
Byl jsem na prijmu kdyz pracovali na mladeho iPadu. Bavili se nahlas na te podpore, vse jsem slysel. A normalne se preklikavali v jeho mailech a dalsi pokusy delali.
Ne, fakt to neni zadny kec z me strany. Zavolejte na podporu a zeptejte se na to.
iPhone X iOS 13.3, iPad Pro 11" iOS 13.3, ATV 4
(+ starsi kousky iPad 3 (NEW) 64 GB + cellular, iOS 7.1.1 + JB Pangu China, iPhone 5 64 GB, iOS 9.3.3 NO JB, iPad Air + Cellular 128 GB, iOS 9.3.3 NO JB)

pegas
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS
Příspěvky: 1521
Registrován: úte říj 07, 2014 8:10 am

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Příspěvek od pegas »

Je to tak, mám pocit, že to jsou vývojářské nástroje a něco jako vzdálené ladění. iOS má v sobě remote klienta, kterého oni dokáží vzdáleně spustit a uživatel pouze potvrdí relaci. Pamatuji si, že takhle dali dceři do kupy ip6.
Naposledy upravil(a) pegas dne stř úno 20, 2019 2:06 pm, celkem upraveno 2 x.

honza.mac
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 312
Registrován: čtv bře 22, 2018 4:16 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Příspěvek od honza.mac »

pegas píše:Je to tak, mám pocit, že to jsou vývojářské nástroje a něco jako vzdálené ladění. iOS má v sobě remote klienta, kterého oni dokáží vzdáleně spustit a uživatel pouze potvrdí relaci.


Ano jedná se o kombinaci Apple Configurator, MDM a DEP nástrojů.
Honza.Mac
iPhone 11 128GB
iPad Air 2 64 GB
15" MBPro Retina (mid 2012)/16GB/1TB SSD OWC
TB Extern. HDD Transcend StoreJet 500, 256GB
USB 3.0 Extern. HDD LaCie Porsche design 1 TB
Synology NAS DS-218, DS-216play 8TB WD Red

Jirka_S
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 309
Registrován: čtv srp 27, 2015 4:01 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Příspěvek od Jirka_S »

Taky jsem to už zažil, a co je na tom divného či snad špatného? Když to tomu člověku "na druhé straně" na chvíli povolím, tak je to snad OK, ne? Ta důvěra tam přece je o dost větší, není to někdo zcela anonymní odněkud z hlubin internetu. Podobné možnosti vzdálené správy mají i jiné programy, třeba účetní Pohoda, taky už využito.

mirmo80
iPhonefil
iPhonefil
Příspěvky: 3502
Registrován: stř srp 08, 2012 1:00 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Příspěvek od mirmo80 »

Nikto nic nekritizuje :)
Len vznikla diskusia ci a ako :)
A asi sa vsetci zhodneme ze to ide a robia to :)
iPhony, iPady, AirPods, AW SE 40/44, ATV 4K (1. gen), MacBook Air (M1, 2020), AirTag. SW väčšinou aktuálny.

Clon
iPhonefil
iPhonefil
Příspěvky: 2782
Registrován: stř črc 11, 2012 4:29 pm

Re: Podpora Apple v ČR nova zkusenost

Příspěvek od Clon »

Jen je mozna (asi) skoda, ze kdyz to dokaze Apple i ovladat, ze to nedokazu treba ja (pomoc synovi). Neboli jsem zvykly kdyz uz, tak ovladat. TeamViewer je mnohem lepsi nez nic, ale neni to proste bez ovladani "ono". Ale zaplatpanbuh za nej !
iPhone X iOS 13.3, iPad Pro 11" iOS 13.3, ATV 4
(+ starsi kousky iPad 3 (NEW) 64 GB + cellular, iOS 7.1.1 + JB Pangu China, iPhone 5 64 GB, iOS 9.3.3 NO JB, iPad Air + Cellular 128 GB, iOS 9.3.3 NO JB)

Odpovědět