Reklamace a Britex

Odpovědět
Tomášek
Host
Host
Příspěvky: 10
Registrován: úte pro 17, 2013 3:50 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Tomášek »

no hosi je to docela pruser.. vubec nikdo se se mnou nehodla ve vodafonu bavit.. cidla tam mam dopsany ze vypadaj bile ale nikdo to vubec nezohlednuje.. ani vedouci pobocky.. a mam prej napsat do prahy na reklamacni oddeleni... tak sem si tel neprevzal a nechal sem ho lezet na prodejne.. jinak presne, vzali si telefon bez krabicky, jen tak zabalenej v protokolu omotanej gumickou... :fool: poradte nekdo co mam delat.. lezi mi tam tel za 12t a nevim co ted.. stari je 7 mesicu tak sme myslel ze pujde vse bez problemu...

kotelník
iPhonefil
iPhonefil
Příspěvky: 2935
Registrován: úte čer 30, 2009 3:00 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od kotelník »

kontaktuj pana Straku z Britexu.
Macbook pro Retina 2015, 13" 256GB, 8GB RAM
iPhone 6S space gray, 64GB

Tomášek
Host
Host
Příspěvky: 10
Registrován: úte pro 17, 2013 3:50 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Tomášek »

tak jsem napsal p. Strakovi a prilozil jsem fotku z britexu, na kterej je zdeformovany kryt plosneho spoje od nejakyho sroubovaku a na baterii jsou 4 otisky prstu, coz mi neprijde jako manipulace profi servisu.. tak uvidim...

EDIT: jen teda jeste pro zajimavost, resili jste nekdo nekdy soudniho znalce, ktery by na iphone udelal posudek? v pripade ze to nijak neodpadne, budu muset postoupit i tomuhle reseni...

cz.hook
Host
Host
Příspěvky: 21
Registrován: ned lis 03, 2013 11:12 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od cz.hook »

malé OT - jak je to přesně s vrácením peněz po čtvrté reklamaci? Třikrát jsem reklamoval iP5 a vždy jsem dostal nový kus a naposled mi technik, říkal, že pokud se něco pokazí znovu, mám nárok na vrácení peněz

Leonko
iPhone guru
iPhone guru
Příspěvky: 1084
Registrován: úte črc 30, 2013 3:10 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Leonko »

Dostaneš normálne peniaze naspať.

Tomášek
Host
Host
Příspěvky: 10
Registrován: úte pro 17, 2013 3:50 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Tomášek »

tak mi pan Straka odepsal.. v kostce shrnul to, co bylo napsano v reklamacnim protokolu a na konci mejlu me slusne poslal do riti a ze pokud se mi to nelibi, at to resim pres soudniho znalce nebo pres vodafon... pise ze byla oxidace pod LCD a vedle baterie, ale na fotce ze servisu zadna oxidace vyfocena neni, tak proc sakra nevyfoti presne to, kvuli cemu je reklamace zamitnuta... to je fakt radost tohle... mate nekdo zkusenost s tim soudnim znalcem?

EDIT:
Cituji pana Straku: ,,Děkuji za Váš email. Dovoluji si reagovat za společnost Britex-CZ s.r.o. . Vaše reklamace byla 17.12.2013 a po logistickém procesu byla předána technikovi. Na základě Vašeho popisu cituji : nefunguje čidlo automatické úpravy jasu, při připojení mt k pc (itunes), často dochází k spadnutí signálu (častěji mimo město), vypadávání 3g signálu v místech, kde je normálně dostupné na jiných mt včetně iphone, někdy po nabití se mt velmi zahřívá, nepamatuje si některé wifi sítě, mt se připojí, po pár minutách dojde k odpojení od sítě a mt si ji již nepamatuje a chce znova heslo, nefunkční levé sluchátko.
Provedl technik otevření přístroje kde zjistil rozpor se záručními podmínkami a to oxidace v místech pod LCD a vedle baterie. Ve vší úctě a respektem čidlo vlhkosti nemusí být vždy aktivováno, neboť záleží na rozsahu oxidace.V případě zjištěného rozporu musí technik zdokumentovat jak pro výrobce tak i zadavatele zakázky. Bohužel dle přiložené fotodokumentace nelze provést záruční opravu. Pokud nadále chcete rozporovat vyjádření autorizovaného servisu, tak můžete využít služeb soudního znalce. Avšak je třeba reklamaci řešit přes prodejce, neboť mezi Vámi a naší společností nevznikl žádný smluvní ani jiný obchodní vztah. Ve Vašem případě je zadavatel zakázky je společnost Vodafone a.s."
Naposledy upravil(a) iTukan dne ned pro 22, 2013 8:19 pm, celkem upraveno 1 x.
Důvod: nedělej doubleposty, sloučenoj

Raiton10
Host
Host
Příspěvky: 123
Registrován: sob dub 16, 2011 5:18 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Raiton10 »

Telefon jsem měl v reklamaci u britexu, bylo tam zpracovává se a ted je tam jíž vydáno a číslo dopravce, zajímalo by mě jak výsledek reklamace dopadl , mám tam jen upřesnění závady čísla a stav vydáno, žádné rozhodnutí o tom, jak reklamace dopadla. Nedá se to někde zjistit?

gaucar
Host
Host
Příspěvky: 13
Registrován: stř srp 25, 2010 11:58 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od gaucar »

Takže přátelé další info ohledně reklamací. Pokud vám přijde iPhone ze servisu neopravený kvůli mechanickému poškození, které není vaší vinou, nebo mechanické poškození, které na mobilním telefonu není či nemá nic společného s vadou, kvůli které byl iPhone reklamován (viz. Co se také hodí vědět) určitě se nedejte a začněte boj. Nejprve žádejte nějaké kloudné vysvětlení. Zjistěte si prostě všechno o svém iPhonu. Případně požadujte znovu zaslání do servisu. Požádejte, aby iPhone poslali do druhého servisu (většinou do Tábora) nebo přiřadili jiného technika. Chtějte aby případně udělali pořádnou fotodokumentaci. Pokud iPhone přijde znovu na pobočku neopravený, už vám nezbývá asi na nic jiného nežli se odebrat na příslušné orgány.

Přeji pevné nervy.

Můj IP se mi v pátek vrátil na pobočku po druhé reklamaci, měl jsem strach, jelikož se vůbec neukázalo v databázi že MT byl vůbec přijatý do opravy. A najednou je na prodejně,tak jsem se na to psychicky obrnil,minulý týden jsem mluvil s panem Strakou,emailu jsem se nedočkal,ale ted už je to jedno. Jedu si tam pro něj a přemýšlím co na něm zase podělali,a když tam stojí před tou prodejnou a čekám až mi otevřou,vletim tam a sednu si a šup šup vyndejte ten můj mobil a řekněte co je zase špatně tak borec jen kouká a říká nic šefe,tady máte novej:D:D Díky čau...po Po telefonování,emailování a vztekání se na prodejně to vyšlo...Všem ostatním přeji pevné nervy:-)
Apple Iphone 5 16 Black GB IOS 6.1.3
Apple Ipad MIni 16 Black GB IOS 7.0.4
Huawei Ascend P6 Black

broookes
Host
Host
Příspěvky: 4
Registrován: pon úno 21, 2011 8:11 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od broookes »

Zdravím, potřeboval bych poradit s možnostma.
Mam iP 4 kupovaný 03/2011. Následně reklamovaný pro HB (vymena), následně ihned reklamovaný a vyměněný (jak jsem ho dones domu tak se vypnul a už nezapnul), takže od mi běží nová záruka a teď by to byla už třetí reklamace.

V podstatě od počátku s ním mám problémy, ale nechtělo se mi to hned řešit - padá internet (můžu stát třeba uprostřed václaváku a stejně vypadne), na mobilním netu běží neskutečně pomalu (když zrovna nevypadává) - funguje v pohodě většinou akorát na wifi (když zrovna nevypadne i wifi), HB už opět není co býval, při telefonování padá signál - ano jsem levák ale nezajímá mě že si Jobs myslí že ho používám debilně když ho držím v levé ruce, zasekává se i když vypnu všechny aplikace a restartuju telefon takže pamět je čistá tak i potom se mi stane že ikonka nějaké aplikace zůstane "šedivá" prostě jako kdyby se zrovna spouštěla a nejde to odstranit jinak než tím že tu aplikaci opravdu otevřu a následně zavřu, a co mě překvapilo nejvíc tak občas se mi stalo že prostě vypadne síť a telefon se na ní znovu nepřipojí.. může klidně ležet na stole a z nějakého důvodu to vypadne a dokud si toho nevšimnu tak mám vlastně "vypnutej telefon" (nikdo se mi nedovolá apod.) a jediné co to "opraví" je zase restart...

tyhle problémy jsou od začátku až na HB který se postupně dok*** víc a víc... ale neomezovaly mě tolik abych to šel řešit protože jsme měli akorát před dovolenou a nechtěl jsem na ní letět bez něho. Průšvih ovšem byl že na dovolený nás přepadl šílený slejvák a telefon jsem měl v kapse.. a výsledek - dolní senzor zčervenal. V tu chvíli už jsem neměl vůbec chuť jít se hádat a reklamovat ho protože jsem si říkal že to svedou na vodu. Nechával jsem to být že se teda uvidí časem.. no a dopadlo to tak že pro změnu v létě na dovolený mi spadnul na hajzlu na placku na dlaždičky (to snad nebylo ani 30cm =@ ) a na displeji pavouk i když normálně funguje... takže krom oxidačního poškození to už můžou chtít svádět i na mechanický :o

Nejhorší na tom je že tyhle problémy jsou tam od začátku a s žádným poškozením z mé strany nesouvisí a HB odchází protože prostě je to u něj normální. Nechci to nechat úplně být protože hádám že další dva roky už nevydrží (minimálně HB ne a bez něj je to fajn těžítko) a do tý doby se mi novej telefon kupovat nechce za ty šílený prachy co tu stojej když pak se stěhujem na západ kde ho dostanu zadarmo k tarifu :no:
Zvažuju teda co s tím -
1) buď můžu nechat vyměnit displej někde v servise (kterej pražskej je dobrej?) tak aby nepoznali v Britexu že je novej a zkusit ty vady vyreklamovat.
2) nebo můžu poslat telefon do reklamace rovnou a zkusit to vyreklamovat.

Tak jak tak budu muset vyhádat že ty vady nemají nic společného s indikátorem vody ale v druhým případě budu muset ještě je přesvědčit že nemaj nic společnýho ani s displejem. Druhá možnost se zdá výrazně složitejší na druhou stranu pokud by se to nepodařilo uhrát na záruku tak o tu výměnu displeje nestojím.. přijde mi to u toho telefonu už jako vyhození peněz.. takže se mi nechce platit x tisíc za výměnu displeje bez jistoty že mě pak stejně neodbijou kvůli vodě. A o exchange nestojim už vůbec samozřejmě za ty prachy tím spíš že přítelkyně mi pro změnu rozbila od něj sluchátka takže za ty peníze na exchange bych ho moh prodat a koupit si stejnej ale novej i se sluchátkama a 2 letou zárukou. Chci prostě ať mi ho opraví ( i když vzhledem k těm chybám by jim asi stejně vyšlo lepší dát celej novej než měnit půlku součástek) nebo daj novej nebo nechaj dát peníze a novej si koupím...

Zkoušel někdo z vás už reklamovat vady na iP které nesouviseli s mechanickým poškozením/vodou ačkoliv telefon samotný tím "poškozený" byl? Jak jste dopadli?
Nebojím se s nima hádat aby dodali důkazy že za to může to poškození ale zase pokud by ta cesta přes výměnu skla a až následnou reklamaci měla být snadná tak půjdu radši tou... co myslíte? THX!! :)

Maxa
Host
Host
Příspěvky: 146
Registrován: sob kvě 29, 2010 9:28 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Maxa »

Já ve čtvrtek dal k reklamaci svůj IP5 a první status u Britexu dnes v útery je Expedováno.O tom co s ním dělali ani zmínka.Tel jsem sledoval přes apku(najdi iphone) a podle ní nikdo tel ani nezapl.Tak jsem zvědav co mi dojde.
Iphone 5 16GB White

Bobo17
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 232
Registrován: čtv zář 13, 2012 8:59 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Bobo17 »

V pořadí 4 reklamace iPhone 4S

Před vánocemi jsem donestl iPhone, normálně používaný, čidla OK

Po novém roce, 3.1 došel nový kus, žádné komplikace, žádné kecy,

Po všech reklamacích, musím říct, že Britex, mě vždy poslal nový kus a vždy mě vyhověl maximálně vstříc ! Proto, jsou u mě číslo 1
Macbook Air 2013 i5 256GB
iPhone 5S Space Grey
iPhone 6 64 GB Space Grey

broookes
Host
Host
Příspěvky: 4
Registrován: pon úno 21, 2011 8:11 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od broookes »

Maxa píše:Já ve čtvrtek dal k reklamaci svůj IP5 a první status u Britexu dnes v útery je Expedováno.O tom co s ním dělali ani zmínka.Tel jsem sledoval přes apku(najdi iphone) a podle ní nikdo tel ani nezapl.Tak jsem zvědav co mi dojde.

Kdyz jsi jantar tak se nediv. Mas na britexu i vsude jinde naprosto jasne nasano ze FtiP musi byt vypnute jinak na ten telefon nikdo ani nehrabne..

Maxa
Host
Host
Příspěvky: 146
Registrován: sob kvě 29, 2010 9:28 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Maxa »

Tel jsem předal v puvodním nastavení (vymazaná data) takže bych ho vlastně asi ani nezjistil.
Iphone 5 16GB White

Barberry.pha
Moderator fóra
Moderator fóra
Příspěvky: 8245
Registrován: pát dub 09, 2010 11:16 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Barberry.pha »

Jenže v iOS 7 je nutné to FMF vypnout před vymazáním protože jinak zůstává pořád zapnuté a v servise vám prostě nepřehrají ani FW.
A tím vaším vymazáním se to nevypne. Jinak byste ho přes net nenašel.
" Nekdo ma rád vláčky ...někdo Apple Hračky :) "
Manual iPhone
iPhone 5S 32GB SpaceGrey MacBook White 2010 iPad Mini 16GB Black wifi

gaucar
Host
Host
Příspěvky: 13
Registrován: stř srp 25, 2010 11:58 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od gaucar »

Můj nový kus od Britexu, který jsem si v neděli 5.1. 2014 dnes,tj 8.1. 2014 přestal fungovat:D Resp kdekoliv se dotknu na těle telefonu zavibruje a zobrazi se zapnuti vibrace a hned zase zapnuti zvuku,no sranda:Dtakze jedu opet reklamovat,telefon mam jeste v orig foliiich:D Proste Apple never more!!!! :Yahoo!:
Apple Iphone 5 16 Black GB IOS 6.1.3
Apple Ipad MIni 16 Black GB IOS 7.0.4
Huawei Ascend P6 Black

Maxa
Host
Host
Příspěvky: 146
Registrován: sob kvě 29, 2010 9:28 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Maxa »

Přes net mi ukazovala stále offline. Bez zapnutí by to asi nezjistili ne. A kdyby ho zapli, hned bych ho viděl.
Každopádně jsem reklamaci řešil přes Vodafone a na nic podobného mě neupozornili.
Uvidíme až dojde Myslím že ale pošlou rovnou novy
Iphone 5 16GB White

Roman_Pe
iPhone expert
iPhone expert
Příspěvky: 1700
Registrován: stř lis 17, 2010 10:55 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Roman_Pe »

No mňa na to upozornili a povedali, že pokiaľ nebudem mať vypnutú funkciu FMF, tak nie len že vrátia bez opravy ale že i zaplatím sumu za prepravu do servisu a speť.

Macbook Pro 13'', 2,4GHz, 8Gb. Ram, SSD-Corsair Force 3 series 120GB, OSX Mavericks
Apple Airport Extreme 4RD / WD My Passport Studio 1 TB
iPhone 5S-32Gb. Silver
iPhone 4S-16Gb White
iPad mini 16Gb White

Maxa
Host
Host
Příspěvky: 146
Registrován: sob kvě 29, 2010 9:28 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Maxa »

No jsem zvědav.Podle DPD už by měl být na prodejně.

Tak nový kus. Spokojenost :)
Naposledy upravil(a) Maxa dne úte led 28, 2014 8:41 pm, celkem upraveno 1 x.
Iphone 5 16GB White

gaucar
Host
Host
Příspěvky: 13
Registrován: stř srp 25, 2010 11:58 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od gaucar »

Já dostal opět nový kus:-) Tak uvidíme jak dlouho vydrží tento :Yahoo!:
Apple Iphone 5 16 Black GB IOS 6.1.3
Apple Ipad MIni 16 Black GB IOS 7.0.4
Huawei Ascend P6 Black

VildaCZ
Host
Host
Příspěvky: 8
Registrován: sob bře 30, 2013 6:12 pm

Reklamace iPhone 5 u Britexu (STORY)

Příspěvek od VildaCZ »

Reklamace iPhone 5 16GB u společnosti Britex

Jednoho dne (15.01.2014) se na LCD mého iPhone 5 po přehrání softwaru objevily bílé skvrny a zelené skvrnky. Proto jsem se neprodleně rozhodl iPhone odnést do prodejny iWant a reklamovat jej, jelikož má před sebou ještě 1 rok záruky.

V iWantu (Pardubice AfiPalace) byli velice příjemní pracovníci, s kterými jsme sepsali reklamační protokol do kterého jsme uvedli stav iPhonu :
„Na displaji lehké oděrky od běžného používání, na bocích iphonu a na zadním krytu odřeninky od běžného používání“
a také nutný popis závady :
„Na displaji bílé tečky, na okrajích displeje žlutozelené skvrny, při zatřesení s iphonem divný zvuk, jakoby bylo něco uvolněného“.
Převzali si ode mě iPhone a mě nezbývalo, než jen čekat až bude reklamace vyřízena a bude mi to telefonicky sděleno.

Dočkal jsem se!

27.01.2014 se rozezvonil telefon a bylo mi oznámeno, že reklamace byla vyřízena. Bohužel pro mě ale záporně, což znamená že byla neuznána. V jejich vyjádření jsem se dočetl toto:
„Zjištěn vnik neznámé kapaliny do telefonu. Stav přístroje se neslučuje se záručními podmínkami a smluvními postupy výrobce. Fotodokumentace přiložena na opravy.britex.cz. Oprava je možná jen placenou výměnou nové jednotky Apple.“
K tomu mě byl předložen cenový návrh opravy a to ve výši 6400,- a fotodokumentace, na které byl iPhone rozebrán. Okamžitě jsem pracovnici iWantu do telefonu řekl, že s tím absolutně nesouhlasím a odmítám iPhone převzít, jelikož jsem si 100% jist, že iPhone nepřišel nikdy do kontaktu s jakoukoliv kapalinou. Přátelsky jsme se rozloučili s tím, že se v nejbližší době na prodejně dostavím k sepsání odvolání.

Ihned po zavěšení telefonu jsem započal v pátrání, jak se můžu bránit. Okamžitě jsem psal kolegům, kteří se také pohybují v prodeji a servise mobilních telefonů. Od nich jsem se dozvěděl, že toto počínání Britexu je neoprávněné, jelikož není autorizačním servisem Apple, tudíž nemá oprávnění iPhone rozebrat. Toto se mi potvrdilo na několika webových stránkách :

http://www.appleporadna.cz/iphone/rekla ... ase-prava/
„Jsou servisy tzv. odborné a neodborné. Odborné jsou pouze ty, kde iPhony mohou rozebrat a vyměnit poškozené součástky, takových je ale velmi málo. Neodborný servis podmaněný Applem je v ČR už nyní jen Britex. Neodborný servisy ale nesmí iPhony rozebírat ani se v nich jakkoli „šťourat“. Můžou je akorát posoudit zvenčí, přehrát software, či udělat testy… Tahle informace je hodně důležitá a málo kdo o ní ví. A co je nejhorší, „panáčkové“ na pobočkách operátorů o tom vůbec nemají tušení.“

http://www.[BULVAR: odkazujte na jiné zdroje]/2013/02 ... -zarizeni/
„Servis, ať už na Slovensku nebo v Čechách se dělí na dvě části:
Zařízení které jsou neservisovatelné (nebo k nim Apple nedodává náhradní díly) jsou:
AppleTV
Airport (Express, Extreme, TimeCapsule)
iOS zařízení (iPod, iPad, iPhone)
veškeré příslušenství (kabely, nabíječky, redukce, sluchátka, myši, klávesnice)“

Dokonce mi toto potvrdili i na infolince Apple (800 701 391) , kde mi bylo řečeno, že Britex nemá žádnou spojitost se společností Apple a tudíž není autorizovaným(odborným) servisem značky Apple.
Navíc jsem se dále dočetl na webových stránkách
http://jablickar.cz/apple-pozmenil-rekl ... -zarizeni/ , toto:
„Pokud bude zákazník reklamovat iPod s aktivovaným indikátorem kontaktu s kapalinou a na zařízení nebudou žádné vnější známky poškození korozí, může být iPod stále vzat do záručního servisu.“

Důvod je jednoduchý – ne vždy se totiž voda do přístroje dostala vinnou uživatele. Mnoho případů červené signalizace indikátoru totiž měla na svědomí vysoká vlhkost vzduchu nebo extrémní teploty. Ostatně právě za to nedávno kalifornskou společnost žaloval třináctiletý Korejec, jemuž indikátor zčervenal právě kvůli vlhkosti vzduchu.

A přesně tak je to i v mém případě. Na fotkách, které mi zaslal Britex, je označen indikátor vlhkosti. Tento indikátor mohl reagovat na vlhkost v ovzduší, přechod s chladného prostředí do teplého. Jenomže tyto skutečnosti my, jako obyčejní spotřebitelé neovlivníme.

Zítra, to je 29.01.2014, jdu do iWantu a nechám odeslat iPhone zpět do Britexu, spolu s ODVOLÁNÍM PROTI NEUZNANÉ REKLAMACI.

Hlavně mobilní telefon nepřebírejte!!! Tím by jste souhlasili s vyjádřením servisu!!!

Jsem sám zvědav, co bude následovat a určitě Vás budu informovat.
Naposledy upravil(a) Metalgirl dne úte led 28, 2014 6:59 pm, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Není třeba zakládat extra téma, sloučeno sem.

S474N
Sons of Jailbreak
Sons of Jailbreak
Příspěvky: 896
Registrován: pát kvě 30, 2008 10:55 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od S474N »

A ty sis koupil pristroj primo u Apple?
Obrázek

iPhone 7 128GB Silver, v10.1.1 CZ nonJB :(
iPad Air 2 64GB Cellular Black, v9.0.2 CZ JB

VildaCZ
Host
Host
Příspěvky: 8
Registrován: sob bře 30, 2013 6:12 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od VildaCZ »

Ne, je kupován u Vodafone.

Jam3ss
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 260
Registrován: pon říj 19, 2009 8:26 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Jam3ss »

Včera jsem zanesl svůj iPhone 5 do prodejny t-mobile. Sepsali jsme protokol se závadou ( při plném signálu se mi někteří nedovolaji anebo mi nešel internet v 3G síti. Pokryti máme perfektní na 3G sit )
S prodavackou jsme zkontrolovali indikátor pro vniknutí kapaliny, že byl bílí. Na display jsem měl fólii. Nošen v krytu, takže stav 90%. Bylo mi řečeno, že se mi ozvou až bude reklamace vyrizena. Jsem tedy zvědav a budu vás též informovat.


Odesláno z iPhonu
Naposledy upravil(a) Jam3ss dne pon úno 03, 2014 4:00 pm, celkem upraveno 1 x.
iPhone 5S 16GB Champagne Gold Obrázek

Unown
Senior uživatel
Senior uživatel
Příspěvky: 606
Registrován: úte bře 02, 2010 4:03 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Unown »

Kdyz mi blbne vypínaci tlačítko a někdy slysim "robotický" zvuk, tak je to na reklamaci. IP mám od Vodafonu a kdyz půjdu na pobočku, tak ho pošlou do Britexu, ale to ja nechci. Radši bych do českého servisu, je to možné?

Metalgirl
Moderatorka fóra
Moderatorka fóra
Příspěvky: 12973
Registrován: pon úno 15, 2010 8:17 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Metalgirl »

Není, tam se posílají pouze iP zakoupené přímo od Apple. Když to máš přes operátora, tak do Britexu.
Jsme rádi, že dodržujete PRAVIDLA fóra. Jsi zde nový? PAK ZAČNI ZDE.

Slimák
Senior uživatel
Senior uživatel
Příspěvky: 746
Registrován: stř črc 02, 2008 1:28 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Slimák »

Metalgirl: prosim te a plati to az ve druhem roce zaruky, nebo po cele dva roky se musi zasilat do Britexu? Ja mel za to, ze prvni rok muzes i ceskyservis a druhy britex. Diky
Obrázek iPad Air 128GB Cellular | iPhone 5S 16GB
Obrázek Unikátní Macbook Pro 15" Retina Midd 2014 "Core i7, 16GB, 512 SSD, GT750"
Obrázek Apple TV 3g | Airport Extreme 5g | Express

Metalgirl
Moderatorka fóra
Moderatorka fóra
Příspěvky: 12973
Registrován: pon úno 15, 2010 8:17 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Metalgirl »

Jsme rádi, že dodržujete PRAVIDLA fóra. Jsi zde nový? PAK ZAČNI ZDE.

marseli
Senior uživatel
Senior uživatel
Příspěvky: 721
Registrován: ned črc 20, 2008 5:22 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od marseli »

Plati po cele dva roky. Ja omylem poslal v druhem roce telefon do cesky servis a tam podle cisla telefonu zjistili, ze byl kupovan u CZ operatora. Poslali mi ho z5 a ja musel poslat do Britexu.

Jam3ss
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 260
Registrován: pon říj 19, 2009 8:26 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Jam3ss »

dnes jsem si byl pro iPhone, bez problémů vyměněno za nový kus :-) reklamace trvala přesně týden..přeji i ostatním šťastné reklamování iPhonu ;-)
iPhone 5S 16GB Champagne Gold Obrázek

koby6
Host
Host
Příspěvky: 2
Registrován: stř úno 05, 2014 5:51 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od koby6 »

Zdravím,
v červnu jsem si koupil iPhone 5 16GB u Datartu. Po dvou měsících mi začalo blbnout (asi jako většině) tlačítko zapínání/zamykání - funguje jen na vnitřní straně, na vnější vůbec. Konečně jsem se dostal k tomu abych si o tom něco zjistil a dočetl jsem se, že vyměňují tuto závadu za nové kusy. Ale teď k mé otázce. Myslíte, že mám iPhone zanést přímo do Datartu nebo raději na "český servis" nebo "ITS" do Brna (bydlím v Brně). Co bude rychlejší? A také kde mi pujčí na dobu opravy náhradní iPhone, v Datartu asi ne, že? Nemám jiný telefon a nano sim do jiného telefonu stejně nedám.
Děkuji za odpovědi.

jackherrer
Moderator fóra
Moderator fóra
Příspěvky: 3737
Registrován: ned úno 01, 2009 10:40 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od jackherrer »

Nanosim: v pohode ji pres redukce muzes pouzit do jakehokoli telefonu.. Obcas se svoji nanosimkou a redukcemi aktivuji napr 3GS a v pohode to funguje.. Pokud sis pri vyrezavani nenechal ten zbytek plastu te simky tak si ji budes muset za par kacek koupit.
I will maintain an attitude of open-mindedness.

mberdych
patron iPhone.cz
patron iPhone.cz
Příspěvky: 168
Registrován: pon kvě 10, 2010 11:56 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od mberdych »

Koby6: datart prodava tusim operatorske iphony, takze dle me jen Britex, ale neni nic snadnejsiho nez se v ITS nebo jinem apple servisu zeptat.

koby6
Host
Host
Příspěvky: 2
Registrován: stř úno 05, 2014 5:51 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od koby6 »

Děkuju moc za rady, a co myslíte s tím zapůjčením, půjčujou někde v servisu iPhony nebo jiné smartphony?

Jam3ss
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 260
Registrován: pon říj 19, 2009 8:26 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Jam3ss »

Bohužel musím oznámit, že po výměně za nový kus, stále závada ze signálem pokračuje. Pokrytím to není, 3G síť máme po celém městě. Navíc při reklamaci jsem měl iPhone 4 a stále zaplé 3G a bez problémů. Nezbývá mě nic jiného než znovu reklamovat. Jinak SIM mám 3x měněnou a už tu novou s LTE. Myslím si, že tam bude problém. Co vy na to ?
iPhone 5S 16GB Champagne Gold Obrázek

Milani
Host
Host
Příspěvky: 1
Registrován: úte úno 11, 2014 3:55 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Milani »

IPhone 5 16GB black
dobry den
asi pred 5dny jsem dal svuj IP 5 na reklamaci do T-mobilu protoze mi skoro nefungovalo tlacitko zamykani a zlobilo mi nabijeni. pri strceni tel do nabijecky mi to treba nenabijelo az na potreti treba mi to zaclo nabijet..proste tam byl spatny kontakt nekde. Nabijecka original a zkousel jsem i do jinych iphonu a nabijeckou to nebylo. Nechal jsem si do předávacího protokolu zapsat stav telefonu i to ze cidlo vlkhkosti je bile barvy tudiz ok.
dnesk mi vola nekdo z tmobilu s informaci ze servisu ze neuznana reklamace z duvodu mechanickeho poškozeni a vniknuti neidetifikovatelne latky do telefonu,konecktoru nabijeni a zjisteni koroze. A nabidli mi placenou opravu za 6400,-Kc presne tak jak jsem to tu uz nekolikrat cetl! Zmrdi!

koukam na to a jsou prilozene fotky dve z blizka focene kontakty zrejme v konektoru..kde je jeden clanek jinej nez ostatni teda asi nejak poskozeny..
cetl jsem tu hodne situacich uplne stejnych jako se stala ted me.
i informace ohledne toho ze britex neni odbornym servisem atd atd..
tak jsem zvedav az pujdu na prodejnu ale nechci to nechat jen tak samozrejme!budu se dozadovat vedouciho a resit to na miste to urcite udelam tam bordel :)
Poradte tedy zkusenosti jak to rešit???....urcite se s telefonem nekoupu ani ho nenosim do koupelny ani sem si ho nikdy nicim nepolil!
Jak to rešit když za to ja nemuzu??
Dekuji za Vaše rady :-)

Jam3ss
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 260
Registrován: pon říj 19, 2009 8:26 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Jam3ss »

T-Mobile nabízí bezplatného soudního znalce, bohužel nevím jak to bude s oxidaci, když nejde dopatrat vznik koroze. Jedině se zkus hájit bílým čidlem u slotu pro SIM. Nepodepisuj v žádném případe protokol s britexu nebo cokoliv od T-Mobilu !! Stím by jsi souhlasil s reklamaci. Přeji hodně štěstí :-)


Odesláno z iPhonu
iPhone 5S 16GB Champagne Gold Obrázek

Baridor
Host
Host
Příspěvky: 25
Registrován: ned zář 29, 2013 4:01 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Baridor »

Zdravím, mám iPhone 5 z Vodafonu. Momentálně ho mám na reklamaci, kvůli tomu, že při zmáčknutí home button tam praskalo. Jakmile jsem to ale trošku promačkal, tak to přestalo. Ale když jsem ho 5 min nepoužíval, opakovalo se to. Ještě se mě stávalo, že mě druhá strana neslyšela při hovoru. Už předtím se mě na minulém iPhone 5 stávalo, že sem měl fialové pruhy u fotoaparátu. 3 kamarádi mají iPhone 5 a iPhone 4S z apple.cz a nemají s tím žádný problém. Myslíte si, že je to náhoda, že mám poruchové iPhony? Chovám se k němu jak k dítěti, zatímco oni s tím dělají kraviny, chodí s tím do vlhka, občas jim z malé výšky spadne, zatím co mě ani jednou.

Barberry.pha
Moderator fóra
Moderator fóra
Příspěvky: 8245
Registrován: pát dub 09, 2010 11:16 am

Reklamace a Britex

Příspěvek od Barberry.pha »

To Jam3ss: tvůj problém se tady řešil po uvedení iPhonu 5, kde to u TM dělalo hodně lidem, mi to vyřešil iOS 7, kde problémy s vypadávaním hovorů přestaly.
Od ip5 totiž TM nabízí tzv HD Voice, proto tyto problémy nemá iPhone 4. Dělá ti to ikdyž máš máš 3G vypnuté?
Ale tam býval problém že při volání se hovor sekal atd
" Nekdo ma rád vláčky ...někdo Apple Hračky :) "
Manual iPhone
iPhone 5S 32GB SpaceGrey MacBook White 2010 iPad Mini 16GB Black wifi

Jam3ss
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 260
Registrován: pon říj 19, 2009 8:26 pm

Reklamace a Britex

Příspěvek od Jam3ss »

Barberry.pha: těžko říct, jelikož mi to dělá jak kdy..někdy za ten den je to opravdu hrůza a pak třeba 3-4dny nic..jen musím dodat, že mám síť VF, aby jsis to nepletl nebo se něco na tom neměnilo..3G síť jsem zkoušel vypnout a problémy stále přetrvávali..
iPhone 5S 16GB Champagne Gold Obrázek

tomina666
Host
Host
Příspěvky: 59
Registrován: ned pro 26, 2010 9:40 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od tomina666 »

Ahoj! Moje zkušenosti s Britexem:
Tel 4S 16gb kupovany v T-Mobile, záruka do 5/2014, pred třemi měsíci začala zlobit baterie - vypínal se i při 20%, baterie kolisala... Výměna baterie a konektoru.. Když tel došel, začal problem s tím, ze protistrana slyšela při každém hovoru ozvěnu... Byla zjevná závada + "vymackany" HB... Ve čtvrtek jsem posilal přes operátora a dnes jsem volal, ze byla provedena výměna jednotky, tudíž výměna za novy kus.. Jupi jeeee!!!!! :beer:

Moje otázka a zamyšlení ale spočívá v zaruce! Asi se to tady už zminovalo, ale nabíhá nová 24m záruka nebo platí ta stávající? Mne totiž operátorka Britexu ( po odmlce kdy zřejmě neznala odpověď), řekla ze záruka je nova 24m... Ale věřím tomu, ze se operátor bude cukat!!!!!

Jak to tedy je? Děkuji :)

Odpovědět