Čo robiť pred predajom iPhone, iPad, iPod

Pravidla fóra
V tejto sekcií nájdete hotové návody. Povolené sú len reakcie na znenie návodov (opravy, doplnenia a pod.). Do tejto sekcie moderátori presúvajú tie návody, ktoré sú najdôležitejšie.

Všetky vaše problémy a požiadavky o pomoc smerujte do vhodných sekcií alebo do Poradny.
Odpovědět
Uživatelský avatar
rony
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS
Příspěvky: 19653
Registrován: pát pro 14, 2007 12:37 am

Čo robiť pred predajom iPhone, iPad, iPod

Příspěvek od rony »

Priamo u Apple: http://support.apple.com/sk-sk/HT5661

Ak zariadenie so systémom iOS stále máte

Skôr než predáte alebo postúpite svoje zariadenie so systémom iOS, nezabudnite odstrániť všetky svoje osobné informácie. Pomocou nasledujúceho postupu zabezpečíte svoje dáta a obnovíte v zariadení predvolené výrobné nastavenia pre nového vlastníka:

Zálohujte zariadenie: http://support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=sk_SK

Prejdite do ponuky Nastavenia > Všeobecné > Resetovať a klepnite na položku Vymazať celý obsah a nastavenia.

Zariadenie sa tým úplne vymaže a vypnú sa služby iCloud, iMessage, FaceTime, Game Center a ďalšie.

Ak používate systém iOS 7 alebo novší a máte zapnutú službu Nájsť môj iPhone, bude potrebné zadať účet Apple ID a heslo. Po zadaní hesla sa zariadenie vymaže a odstráni z vášho účtu, aby ho mohol nový vlastník aktivovať.

Informácie o prenose služieb na nového vlastníka vám poskytne váš operátor.

Keď nový vlastník zariadenie prvýkrát zapne, sprievodca nastavením ho prevedie procesom nastavenia.

Dôležité upozornenie: Nevymazávajte manuálne kontakty, kalendáre, pripomienky, dokumenty, fotostreamy ani iné dáta služby iCloud, kým ste prihlásení do svojho účtu služby iCloud, inak sa daný obsah vymaže aj zo serverov služby iCloud a zo všetkých vašich zariadení, v ktorých používate službu iCloud.

Ak zariadenie so systémom iOS už nemáte


Ak ste pred predajom alebo postúpením zariadenia so systémom iOS nepostupovali podľa vyššie uvedených krokov:

Požiadajte nového vlastníka, aby pomocou vyššie uvedených pokynov vymazal celý obsah a nastavenia.

Ak v zariadení používate služby iCloud a Nájsť môj iPhone, môžete ho na diaľku vymazať a odstrániť zo svojho účtu tak, že sa prihlásite na stránku icloud.com/find, vyberiete zariadenie a kliknete na položku Vymazať. Po vymazaní zariadenia kliknite na položku Odstrániť z účtu. Keď zariadenie vymažete, pred aktiváciou služby iMessage v novom zariadení bude potrebné počkať 24 hodín.

Ak nemôžete vykonať niektorý z vyššie uvedených krokov, mali by ste zmeniť heslo svojho účtu Apple ID. Zmenou hesla sa neodstránia žiadne osobné informácie uložené v zariadení, zabezpečí sa tým však, aby nový vlastník nemohol vymazať vaše informácie zo služby iCloud. http://support.apple.com/kb/PH2617?viewlocale=sk_SK

Ďalšie informácie


Zistite, ako zálohovať informácie uložené v zariadení so systémom iOS. http://support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=sk_SK

Zistite, ako obnoviť zálohu z aplikácie iTunes http://support.apple.com/kb/HT1766?viewlocale=sk_SK alebo zo služby iCloud http://support.apple.com/kb/ph12521?viewlocale=sk_SK

Zistite, ako postupovať v prípade straty alebo odcudzenia zariadenia so systémom iOS. http://support.apple.com/kb/HT5668?viewlocale=sk_SK

Prečítajte si informácie o funkcii Zámok aktivácie služby Nájsť môj iPhone. http://support.apple.com/kb/HT5818?viewlocale=sk_SK


Celý text je na webe Apple.
/\/\ /\ > /\ / Facebook skupina Uživatelé Apple Watch a fb.com/forum.iphone.cz
 mac mini  iPhone  4  5S  X  13 Pro  iPad Pro  Pencil  TV4  HomePod  WATCH  AirPods

Odpovědět