iTunes mi hlásí,že nemám patřičný software

Odpovědět
Metallic

iTunes mi hlásí,že nemám patřičný software

Příspěvek od Metallic »

Ahoj,mám iphone3G,vše mi normálně fungovalo(iTunes,Appstore),ale kámoš mě poprosil,jestli bych mu neodblokoval a nenahrál češtinu do starého iphonu verzi 2.0.1.Na netu jsem zjistil že k tomu potřebuji iTunes verzi 7.7 nebo 7.7.1 a Winpwn 2.0.0.4.Já měl ale iTunes8, zkusil jsem to s ní nešlo to.Tak jsem to přeinstaloval a iTunes mi začal hlásit, že nemám patřičný software pro připojení iphone.Zkusil jsem znovu nainstalovat iTunes8, ale dělá to samé a já se se svým iphone nepřipojím.
Prosím poraďte mi co s tím mám dělat.

Píše mi to přesně tuhle hlášku :
This iphone cannot be used because the required software is not installed. Run the iTunes installer to remove iTunes, then istall iTunes again.

pajcer
iPhone expert
iPhone expert
Příspěvky: 656
Registrován: úte dub 08, 2008 9:47 am

Re: iTunes mi hlásí,že nemám patřičný software

Příspěvek od pajcer »

zrejme budes musit velmi dokladne vymazat akekolvek znamky po starom iTunes... Kompletny uninstal a potom nahodenie najnovsieho iTunes.
Budes musiet najst vsetky mozne zlozky do ktorych sa nahrali nejake subory pri intsalacii a pripadne vymazat aj nieco v registroch...

Pripadne zformatovat PC :D
nástroj: iPhone 6 & iPad air 64GB no jb iOS 10

Metallic

Re: iTunes mi hlásí,že nemám patřičný software

Příspěvek od Metallic »

Všechno tohle už jsem zkusil, všechno jsem ručně prošel a promazal, zkusil instalovat iTunes8, pořád mi to hlásí stejně.
Fakt nevím už co s tím.

pajcer
iPhone expert
iPhone expert
Příspěvky: 656
Registrován: úte dub 08, 2008 9:47 am

Re: iTunes mi hlásí,že nemám patřičný software

Příspěvek od pajcer »

skus este pripadne iny PC alebo aspon iny USB port....pripadne skus vytvorit noveho uzivatela vo WIN a skusit to cez to konto.
A ak na inom PC to pojde, a nic ine nepomoze, tak skus nahodit novy WINDOWS
nástroj: iPhone 6 & iPad air 64GB no jb iOS 10

toncek
Moderator fóra
Moderator fóra
Příspěvky: 3018
Registrován: pát led 11, 2008 9:21 pm

Re: iTunes mi hlásí,že nemám patřičný software

Příspěvek od toncek »

Čili teď máš v PC iTunes 7.7.x a chceš nahodit 8. verzi?

Vím, že tebou popsané problémy se vyskytují při downgrade iTunes, kdy v PC zůstanou nějaké soubory vyšší verze a instalátor to nepustí..

Ještě bych možná zkusil obnovení systému. Určitě ti systém dělá nějaké pravidelné body obnovení, tak to obnovit do stavu předtím než jsi s tím začal manipulovat.
iPhone 6 16GB
iPad 4 32GB
MacBook Pro (late 2008, 2.4 GHz, 8GB RAM)

Metallic

Re: iTunes mi hlásí,že nemám patřičný software

Příspěvek od Metallic »

Tak konečně se mi iphone chytil. Dal jsem si poslední pokus, vše pořádně odinstalovat a smazat, znovu nahrát novou verzi. A v poslední řadě jsem zkusil i jiný USB port a vyšlo to.
Díky moc.

Odpovědět