Širší obraz videa

Odpovědět
Dynamix
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 267
Registrován: ned srp 14, 2011 5:16 pm

Širší obraz videa

Příspěvek od Dynamix »

Zdravím, ako úplný neznalec tohoto odvetvia síce rád robím fotky a videá z ciest no niesom nejaký odborník, bol by som veľmi vďačný za radu. Keď zapnem fotoaparát tak keď to mam nastavené na fotku tak mi obraz zaberie polovicu izby, no akonahle prepnem na video, obraz sa akokeby zúži a je vidieť menej, jednoducho povedané video zachytáva menej priestoru ako fotka. Je nejaký spôsob (okrem prídavných čočiek) aby mi video zachytávalo väčší priestor? Viem že z iPhonu nedostanem video široké ako z GoPro kamery, ale stačilo by keby to je o trošku širšie. Ďakujem za radu :)
iPhone 3G 8GB Black Error - Item not found (Sold)
iPad 2 16GB Wifi White Error - Item not found (Christmas gift)
iPhone 6S 64GB Space Grey Item 100% working
iPad Air 2 16GB Wifi White Item 100% working

Uživatelský avatar
rony
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS
Příspěvky: 19653
Registrován: pát pro 14, 2007 12:37 am

Re: Širší obraz videa

Příspěvek od rony »

Na to je jeden trik, budes sa smiat... pohnut sebou :-) takze ak nemas v zabere to, co treba, tak sa pohnes tak, aby to tam bolo. Ak to z fyzickych pricin nejde, tak najdes taky uhol, aby to bolo prijatelne :-) fotky maju iny pomer stran ako video, na to pamataj, s tym nieco robit je zly napad (teda fotky strihat mozes ale tiez to ma svoje zakonitosti). vsimni si to pri tom prepinani, ze je to tak ako hovorim :)
/\/\ /\ > /\ / Facebook skupina Uživatelé Apple Watch a fb.com/forum.iphone.cz
 mac mini  iPhone  4  5S  X  13 Pro  iPad Pro  Pencil  TV4  HomePod  WATCH  AirPods

jeenik
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS
Příspěvky: 1123
Registrován: ned úno 08, 2009 5:20 am

Re: Širší obraz videa

Příspěvek od jeenik »

GoPro ma objektiv trosku jako rybi oko, jen tak teoreticky, co takhle prikoupit nejaky doplnkovy sirokouhly objektiv?

mirmo80
iPhonefil
iPhonefil
Příspěvky: 3502