Já jsem svou 4S posílal přes T-Mobile do Britexu ve čtvrtek 10.. Od té doby se na sledování zakázky pořád zobrazovalo "Odesláno do servisu". Až dnes ráno zřejmě telefon konečně dorazil, protože se stav změnil na "Zpracovává se".
Tady jde krásně vidět, jak to operátoři brzdí tím, že čekají až se nahromadí víc kusů. Ale tak je to pochopitelné. Bohužel jako majitel Samsungu jsem na Britex nikdy neslyšel nic dobrého. Takže budu čekat a doufat, že se vše vyřeší. Telefonu nefunguje automatický jas, přes kryt je vidět, že dioda přisvětlení foťáku nelícuje úplně s krytem, takže je možná modul s foťákem a diodou uvolněný, nebo špatně zasazený. Každopádně to jde vidět i při focení, kde jsou předměty nakloněné na jednu stranu.
Psal jsem i panu Strakovi, protože jsem chtěl vědět kolik si mám připravit, kdyby reklamace nebyla uznána, ale neodpověděl, takže buď jsem ve spamu, nebo ho zasypalo už tolik lidí, že svou proaktivitu vůči klientům vzdal
Každému holt jednou dojde trpělivost.
EDIT 17.10.2013:
Tak ráno už telefon přišel na řadu a stave se změnil. Teď kolem desáté hodiny tam naskočilo "Čekání na náhradní díl", tak snad to dobře dopadne. Až na to, že budu čekat do středy