Reklamace a Britex

Odpovědět
majkicz
Host
Host
Příspěvky: 75
Registrován: pon čer 29, 2009 12:14 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od majkicz »

majkicz píše:Chci se zeptat, daval jsem do Vodafonu k reklamaci svuj iP5 64GB black, protoze se mi z niceho nic objevilo pri foceni uprostred displeje (a nasledne i na fotkach) takovy maly "had". Zkoumal jsem cocku pod lupou, zadny prach, smeti ani skrabance na ni nebyly. A dale mi zacal blbnout sleep button (klasika).
Aktualne mam na Britexu ve stavu opravy napsano:
Stav zakázky Výstupní kontrola

Znamena to, ze to opravili a nebude to reseno swapem? :Search:


Tak reseno Swapem. V utery 28.5. jsem ho daval do VF na IPaku a dalsi utery, 4.6. jsem si ho sel vyzvednout. Bez skrabanecku :)
..iPhone5 64GB black..MacBook Pro 13" 2010..

marseli
Senior uživatel
Senior uživatel
Příspěvky: 721
Registrován: ned črc 20, 2008 5:22 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od marseli »

Dobrý den, co znamená ve stavu zakázky: Neshoda

Dik

Roman_Pe
iPhone expert
iPhone expert
Příspěvky: 1700
Registrován: stř lis 17, 2010 10:55 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Roman_Pe »

Poslal si správny doklad na reklamované zboží?

Macbook Pro 13'', 2,4GHz, 8Gb. Ram, SSD-Corsair Force 3 series 120GB, OSX Mavericks
Apple Airport Extreme 4RD / WD My Passport Studio 1 TB
iPhone 5S-32Gb. Silver
iPhone 4S-16Gb White
iPad mini 16Gb White

marseli
Senior uživatel
Senior uživatel
Příspěvky: 721
Registrován: ned črc 20, 2008 5:22 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od marseli »

Neposílal jsem zádný, pouze protokol od českého servisu kde ho odmítli opravit protože je od operátora.

Marthin
iPhone expert
iPhone expert
Příspěvky: 1238
Registrován: pon bře 09, 2009 11:42 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Marthin »

Jak to vypadá s reklamaci iPhone 3G, jsou ještě skladem na výměnu? Budu muset nejspíše opět reklamovat. :unknown:

marseli
Senior uživatel
Senior uživatel
Příspěvky: 721
Registrován: ned črc 20, 2008 5:22 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od marseli »

Tak chtěli fakturu prave přišel email.

3G prý mají tolik, ze je můžou házet lopatou.

Roman_Pe
iPhone expert
iPhone expert
Příspěvky: 1700
Registrován: stř lis 17, 2010 10:55 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Roman_Pe »

tak ja chcem tiež :D

Macbook Pro 13'', 2,4GHz, 8Gb. Ram, SSD-Corsair Force 3 series 120GB, OSX Mavericks
Apple Airport Extreme 4RD / WD My Passport Studio 1 TB
iPhone 5S-32Gb. Silver
iPhone 4S-16Gb White
iPad mini 16Gb White

Marthin
iPhone expert
iPhone expert
Příspěvky: 1238
Registrován: pon bře 09, 2009 11:42 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Marthin »

marseli píše:Tak chtěli fakturu prave přišel email.

3G prý mají tolik, ze je můžou házet lopatou.

"prý"? Zdroj, zkušenost? Díky :Bravo: :-)

marseli
Senior uživatel
Senior uživatel
Příspěvky: 721
Registrován: ned črc 20, 2008 5:22 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od marseli »

Pan Straka z Britexu co je zde videt i na fóru. Řeším s ní ted svou reklamaci, az se to dokončí nápišu sem své zkušenosti.

apollo
Host
Host
Příspěvky: 53
Registrován: čtv říj 16, 2008 1:04 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od apollo »

Podelím se s dnešníma zkušenostma s Britexem, koupil jsem od kamaráda přes rok starej iPhone 4S, nicméně v bezvadnym stavu, celou dobu ve foliích apod. prostě opatrovanej kousek. Doma jsem si ale všiml přeteklého lepidla v levém horním rohu, ptal jsem se kamaráda proč to nereklamoval a on řekl, že mu to nevadilo, nicméně si myslim, že u telefonu za 22 tisíc by žádná podobná výrobní vada bejt neměla.
Telefon jsem dal reklamoval a když už jsem byl u toho, napsal jsem tam do závad i zapraskání home buttonu po stisknutí a né úplně lícující šuplik na sim, u iPhonů co jsem měl v ruce vždy šupliky krásně lícovaly a nikdy nebylo přeteklé lepidlo.

No a dneska se mi telefon z Britexu vrátil s popisem opravy "Proveden kompletní test a analýza přístroje - uvedená závada se během testováni neprojevila, Diagnostika OK"
Takže si rikam WTF ? Mechanickou vadu posuzujou pomocí SW diagnostiky ? To si snad dělaj prdel :D Takže reklamaci neuznali. Posílám i foto přeteklého lepidla, tak budu rád za jakýkoli názory, náměty a případný zkušenosti, jestli někdo řešil něco podobnýho.

Obrázek

FreeriderCZ
Host
Host
Příspěvky: 91
Registrován: úte lis 16, 2010 12:56 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od FreeriderCZ »

To přeteklé lepidlo určitě znovu reklamuj a nenech si to líbit. Jinak opečovávaný iPhone může vypadat ještě lépe (soudím podle té zalezlé špíny pod těsněním). Já mám rok a půl starý iPhone a špínu kolem toho těsnění nemám žádnou, jen minimální kolem home-buttonu. Dnes jsem ho zrovna taktéž reklamoval, když jsem byl v českém servisu s macbookem a to z důvodu nelícujícího šuplíku na simku, jak taky píšeš. Taktéž mě naštvalo že všichni v okolí mají u iP4 a 4S šuplíky bez přesahů, o které se po přejetí nehet nezadrhne.

EDIT: Tak se ve stavu reklamace objevilo "čeká na díl", takže to vypadá že iPhone bez problému vymění.

EDIT2: Provedena oprava výměnou (whole-unit) celé jednotky - znamená to, že mi teď tedy běží znova záruka dva roky?
Naposledy upravil(a) FreeriderCZ dne čtv čer 20, 2013 10:17 am, celkem upraveno 1 x.

marseli
Senior uživatel
Senior uživatel
Příspěvky: 721
Registrován: ned črc 20, 2008 5:22 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od marseli »

Můj menši příběh:
Po šesté reklamaci iphone 3G jsem se poprvé obrátil na p. Straku z Britexu, kde mi vyšel vstříc a vzal si můj problém osobně na starosti. Vše proběhlo v naprostém pořádku a já dostal od O2 nový telefon (problémy s O2 trvaly skoro 2 měsíce).
Teď jsem tam měl svůj iphone 4s a musím říct, že jsem se znovu obrátil na p. Straku a jak v předchozím případě bylo vše vyřešeno k mé naprosté spokojenosti.
Kdybych byl na aukru tak nemohu nic jiného než p. Straku doporučit. Jednání s ním je na velmi proklientské úrovni a dělá čest firmě pro kterou pracuje. Touto cestou mu ještě jednou děkuji za pomoc.

To má zkušenost s Britexem.

apollo
Host
Host
Příspěvky: 53
Registrován: čtv říj 16, 2008 1:04 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od apollo »

Píšu update k mé špatné zkušenosti z 17. června.

Kontaktoval jsem Britex a ptal se, co za hloupýho technika tam mají, který výrobní vadu (přeteklé lepidlo) kontroluje softwarově a reklamace mi tak byla zamítnuta.
Ihned se mi ozval pan Pavel Straka, který se mnou situaci velmi ochotně řešil a omlouval se za pochybení technika. Telefon jsem zaslal přímo do jeho rukou 21.6,... 24.6 byl doručen poštou do Britexu a už 26.6 jsem měl doma fungl nový kus, opravu provedli výměnou. Takže za mě maximální spokojenost.
Je vidět, že v Britexu jsou i pracovníci, kterým na pověsti společnosti záleží a snaží se jí vylepšit.
Samozřejmě pokud můžete, je asi dobrý reklamovat iPhone klasicky na prodejně a až v případě, že vám reklamaci zamítnou a vy se cítíte poškozeni, tak se teprve obrátit na pana Straku. Kdyby zasílal každý telefon přímo jemu, asi by se z toho zbláznil :-D

gulii
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 413
Registrován: sob pro 26, 2009 4:26 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od gulii »

Nevím, jestli to tu již nepadlo, ale psal jsem do Britexu, ohledně mimozáruční opravy svého iP 5 zadní kryt, a bylo mi odpovězeno, že nemohou sloužit. Pouze SW zásah, případně za 7200,- výměna za nový kus. :%)

kiciN
Host
Host
Příspěvky: 123
Registrován: úte zář 14, 2010 11:26 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od kiciN »

Je možné u Britexu aplikovat Apple Exchange program ? (výměna iPhonu za novy)
sestře nabídli jen opravu displeje....
díky

edit: jde to, ve Vodafonu mluvili jen o výměně displeje, Britex nabídl nový telefon(repesovaný) s 2. letou zárukou :)
iPhone 6 64 GB space grey
MacBook Air 13' early 2015
history: iPhone 5S, 5, 4S, 4, 3GS, 3G

zdendaa12
Host
Host
Příspěvky: 1
Registrován: pát črc 19, 2013 7:14 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od zdendaa12 »

Nezbývá mi než poděkovat za vyřízení reklamace mého jablíčka, a zodpovězení dotazů na které mi obratem p. Pavel Straka odpověděl a pravděpodobně urychlil vyřízení mé reklamace :)
Škoda že takových jako on není víc :(

gmysak

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od gmysak »

Iphone 5, duha na displeji + náhodné vypínání telefonu. V úterý 17:00 příjem v Britexu. Ve čtvrtek 13:00 SMS "Váše zakázka je připravena k vyzvednutí" Mezitím jsem sledoval průběh oprav na webu. Ve čtvrtek v 16:45 jsem držel v ruce nový telefon. RIP můj rok starý ifoune. Takže já jednoznačně doporučuji!

gulii
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 413
Registrován: sob pro 26, 2009 4:26 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od gulii »

Rad bych se zeptal, je mozne zaslat telefon na reklamaci primo do Britexu, i kdyz je kupovan u VF? Dekuji.

marseli
Senior uživatel
Senior uživatel
Příspěvky: 721
Registrován: ned črc 20, 2008 5:22 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od marseli »

ano

koldaci
patron iPhone.cz
patron iPhone.cz
Příspěvky: 146
Registrován: stř dub 02, 2008 3:25 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od koldaci »

V pondělí 5.8.2013 v 17:00 předáno osobně do Britexu a ve středu 7.8.2012 v 17:30 vyřízeno SWAPem a mám NEW iPhone..Původní závada chyby fotoaparátu a náhodné restarty...BRITEX mohu jen doporučit!!! Už skoro,jak v USA, kde jsem reklamoval z ruky do ruky :good:
iPhone 5s 64Gb Silver/Gold fw iOS 7.0.4
iPhone 5 32Gb White fw iOS 7.0.4
iPad Air 128Gb3G Black fw iOS 7.0.4
MacBook black 2,4 Mhz 4 GB RAM 500GB HDD OSX Lion 10.7.
Pokud něco nevíš zkus nejdřív hledat tady[/size]

zdenda29
Host
Host
Příspěvky: 31
Registrován: stř čer 29, 2011 7:57 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od zdenda29 »

Také přidám pozitivní zkušenost. iPhone 5 od T-Mobile. Začalo blbnout zamykací tlačítko a nedoléhal přední kryt v pravo nahoře (lehce vrzal při stisku)... dopsal jsem do závad i občasné padání hovorů v 3G síti a odeslal přes ppl... po 8 dnech mám doma úplně nový telefon.

Sir_Emental

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Sir_Emental »

Taky přidávám pozitivní zkušenost... Reklamace jsem se dost bál, poté co jsem si pročetl toto fórum, byl můj strach ještě větší, ale zbytečně ;) Můj iPhonek měl něco se zvukem, reproduktor nejspíš fungoval, protože zvonění slyšet bylo, ale hudba a aplikace byly bez zvuku. Mobil byl do týdne zpět, vyměněn za nový kus, absolutně bez problémů, můžu Britex jen doporučit :wink:

hrdas007
Host
Host
Příspěvky: 2
Registrován: pon led 11, 2010 8:56 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od hrdas007 »

Tak já také přidám své zkušenosti s reklamací iPhonu 4S. Kopil jsem si iPhone už před nějakou dobou na aukru jako použitý s naštípnutým rohem (nic strašného to nebylo a s fólií na display to nebylo ani vidět). Když jsem poté ale více pátral zjistil jsem že mám nažloutlý display. Našel jsem všude na internetu reakce že je možné telefon v pohodě reklamovat a že vyměňují kus za kus. Jelikož už mám nový iPhone 5 tak jsem se rozhodl také reklamovat, už jenom kvůli tomu rohu abych mohl telefon prodat. Donesl jsem ho tedy do t-mobilu, rekalmace trvala asi 10 dní, ale co jsem nečekal tak že v Britexu mi vyměnili pouze display. Doma při porovnání jsme zjistil, že display je stejně žlutý jao před opravou. Odnesl jsem ho tedy zpět se stejnou vadou. Po dalších 10 dnech se telefon vrátil a reklamace nebyla uznána, nechal jsem ho tedy reklamovat znovu a po dalších 10 dnech zase reklamace neuznána s vyjádřením: "Světlost a jas u všech modelů se může lišit, Váš telefon odpovídá parametrům, viz opravy.britex.cz kde he srovnán s dalšími 3 telefony stejného typu. Nejedná se o vadu, ale vlastnost přístroje." Nejde mi tedy do hlavy jakto že první reklamace šla a další už ne a také jakto že někomu vymění telefon za nový a mě ne.
Poradí mi někdo co dělat?

kotelník
iPhonefil
iPhonefil
Příspěvky: 2935
Registrován: úte čer 30, 2009 3:00 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od kotelník »

Patrne jej nemas zazloutly mimo toleranci a jednoduse se sebou nenechavaji vyjebat.
Macbook pro Retina 2015, 13" 256GB, 8GB RAM
iPhone 6S space gray, 64GB

hrdas007
Host
Host
Příspěvky: 2
Registrován: pon led 11, 2010 8:56 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od hrdas007 »

No tak proč mi ho poprvé vyměnili a podruhé už ne???

Bobo17
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 232
Registrován: čtv zář 13, 2012 8:59 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Bobo17 »

Dobrý den
Reklamoval jsem u této společnosti asi 3x 4S po každé nový kus a jednou iPhone 5 a opět nový kus ( né swap ale přímo od apple nový)


s tím že opět mě blbne iPhone 5 ( display žluté pruhy) takže asi opět reklamace

iPhone šlape jak má, ale vždycy se najde nějaká moucha achjo jako kdyby to bylo naschvál

Jinak za mě Britex :good: jsou to odborníci a spokojenost doporučuji
Macbook Air 2013 i5 256GB
iPhone 5S Space Grey
iPhone 6 64 GB Space Grey

lukas339

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od lukas339 »

Zdravím, chci se zeptat, jestli někde na britexu můžu sledovat PRŮBĚH opravy, nejen aktuální stav...

ten mi vypisuje:

Stav: Vydáno
a je tam cislo na DPD, kde je psáno: DPD CLASSIC Výměnná zásilka (D-SWAP)

Umí mi někdo poradit něco bližšího k tomuto stavu?

Díky

iTukan
Moderator fóra
Moderator fóra
Příspěvky: 3021
Registrován: sob úno 07, 2009 5:54 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od iTukan »

Řekl bych, že to vydali přepravce. Číslo na DPD bude číslo balíku, jeho sledování najdeš tady a pokud to je stav z pátku tak v pondělí ti to DPD doveze. Oprava byla provedena výměnou.
 MBPR 16"  iPhone 11 Pro  iPad Pro 11"  iPad Mini 2 4G  ATV 4K  Withings SmarScan

lukas339

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od lukas339 »

Díky moc, je to z pátku. Tak snad to bude opravdu výměna a neřeknou mi, že se závada neprojevila...

+ dotaz, neměl jsem bohužel v telefonu vymazána data. Je nějaký důvod se obávat, že toho mohou v Britexu nějakým způsobem zneužít nebo že mi budou prolézat mé soukromé věci?

Díky

Rees
Host
Host
Příspěvky: 1
Registrován: pát zář 20, 2013 3:10 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Rees »

Zdravím všechny a také přikládám své zkušenosti s Britexem. Asi jsem měla štěstí, ale jsou na rozdíl od jiných ty nejlepší... Je tedy pravdou, že vše jsem si nejdříve zjistila po tel a na netu o firmě Britex. Na to jsme tam volala a na rovinu jim řekla, že si nepřeji, aby mi někdo "vrtal" do telefonu a pak mi ho vrátil. Byl totiž ještě v záruce. Takže na ty vady, co jsem operátorce vyjmenovala, mi řekla, že by to mohlo být rovnou na výměnu. Tak jsme si tam objednala svou bílou 4s a zPrahy jsem tam rovnou zajela. Vše jsem řešila se slečnou u přepážky a taky jsem řekla, že chci být u toho, až se technik bude koukat do vnitř, aby mi pak někdo nesdělil, že byl samozřejmě od vody..... jako u jiných případů. Zkrátka jsem si trvala tvrdě na svém, ale slušně. Slečna zavolala pana Straku. Tomu jsem řekla, že nemají dobrou pověst a proto se takto chovám. Výsledek byl takový, že pan Straka, který byl mimo jiné velice ochotný, se mi zaručil, že na to dohlédne a odešěl i s telefonem. Mělo to vše trvat min. 1,5h. Po 40ti minutách, se pan Straka vrátil s novým telefonem a vyměnil mi ho bez mrknutí oka. Ještě jsme dostala navíc zálohované sms.... Takže za mě, super a poděkování panu Strakovi. Možná je lepší si vše dopředu vykomunikovat a pokud je možnost, zajet si tam osobně a nechat si zavolat pana Straku a trvat si na svém....

kotelník
iPhonefil
iPhonefil
Příspěvky: 2935
Registrován: úte čer 30, 2009 3:00 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od kotelník »

Ano, pan Straka je super, ale kdyz za nim vsichni pojedeme, asi nebude mit radost. Jde o to, abych iphona poslal pres operatora, postu ci jakkoli jinak a vzdy byl zaruceny kvalitni postup. Taky vse resim mejlem s panem Strakou, ale neni to idealni pro nej...
Macbook pro Retina 2015, 13" 256GB, 8GB RAM
iPhone 6S space gray, 64GB

Bobo17
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 232
Registrován: čtv zář 13, 2012 8:59 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Bobo17 »

Dobrý den

Ano, pan Straka je velmi dobrý a profesionální člověk !

Je velice ochotný a milý, dělá firmě Britex velmi dobré jméno


Za mě můžu říct, že tento servis doporučuji :)
Macbook Air 2013 i5 256GB
iPhone 5S Space Grey
iPhone 6 64 GB Space Grey

LiborPolak
Host
Host
Příspěvky: 92
Registrován: ned srp 07, 2011 3:16 pm

iPhone 4S - REKLAMACE

Příspěvek od LiborPolak »

Zdravím, uznají mi reklamaci telefonu, když budu reklamovat baterku? Je uplne K.O. I špatně ukazuje stav baterie, když mama telefon napojený k itunes, telefon a pc ukazuje jiny stav. A baterka už je blbá, odpojim od nabijecky, hodinu použití, žádná wifi ani net, a po hodině mam 60%. Uznají mi reklamaci? záručák mám u O2

Bobo17
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 232
Registrován: čtv zář 13, 2012 8:59 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Bobo17 »

Chci tímto poděkovat společnosti Britex za rychlé vyřízení reklamace, vždy výměna kus za kus
Vždy reklamaci brzdí Vodafone ( odesílá to třeba 3 dny) mobil je v servisu fyzicky pouze 2 pracovní dny nebo max se čeká vždy na Středu kdy dojdou nové jednotky pro iPhone

Takže, pokud někdy čekáte dlouho je to z důvodu operátora nebo obědnávky dílů

Za další, mobil byl ve VF v 9:00 a až po 3 telefonátech, že tam je, mě opravdu řekli, že tam je a můžu si pro něj dojít.Kdybych si o něj neřekl, čekám asi dál

Doporučuji tedy Britex :) )



PS:
Dnes mi došel nový iPhone 5 vady na předešlém ( nízká výdrž,vadný LCD, 3G výpadky)

Vše je OK, až na to, že mi před 2 minutami umřel jeden pixel :lol: Já už na to nemám nervy to reklamovat po 3 :)
Macbook Air 2013 i5 256GB
iPhone 5S Space Grey
iPhone 6 64 GB Space Grey

Leonko
iPhone guru
iPhone guru
Příspěvky: 1084
Registrován: úte črc 30, 2013 3:10 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Leonko »

pozerám, že Jablčkari maju s Britexom len dobre :), ale samsungaci úplne peklo, čo som čital tému na jednotlivých fórach tak ani jedna dobrá chvála od nich :D v kuse im to vracajú s inou chybou aby nemuseli meniť kus za kus a tak :D

Roman_Pe
iPhone expert
iPhone expert
Příspěvky: 1700
Registrován: stř lis 17, 2010 10:55 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Roman_Pe »

Tak to je len dobre, ze furt ina vada. Pošle to 4x a dostane peniaze:-)

Macbook Pro 13'', 2,4GHz, 8Gb. Ram, SSD-Corsair Force 3 series 120GB, OSX Mavericks
Apple Airport Extreme 4RD / WD My Passport Studio 1 TB
iPhone 5S-32Gb. Silver
iPhone 4S-16Gb White
iPad mini 16Gb White

gulii
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 413
Registrován: sob pro 26, 2009 4:26 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od gulii »

Chtěl bych se optat na jeden nemilý problém, přítelkyně vlastní iP4s kupovaný letos v květnu /CZ distribuce/ a nyní se ji porouchala baterka, telefon rázem nevydrží rázem ani 3hodiny využití. /dříve 6-7/. Zkoušel jsem snad vše možné a nepomohlo nic, tudíž reklamace. Avšak bohužel nikde nemůže najít záruční list /stěhovala se/. A bohužel telefon nebyl kupován ani přes operátora, tudíž nejde dohledat, že si ho skutečně koupila ona. Je prosím nějaká možnost telefon reklamovat? Děkuji moc za případné rady.

mberdych
patron iPhone.cz
patron iPhone.cz
Příspěvky: 168
Registrován: pon kvě 10, 2010 11:56 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od mberdych »

Kdyz zadas sem seriove cislo, mel by rict jestli je v zaruce. Pokud bude, servis by ho mel vzit.

https://selfsolve.apple.com/agreementWarrantyDynamic.do

iwi
Host
Host
Příspěvky: 33
Registrován: stř črc 13, 2011 7:35 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od iwi »

AKtuální zkušenost s Britex, odesláno 3GS na reklamaci (kupováno u Vodafone, reklamováno tamtéž) s tím, že sporadicky stávkuje proximity senzor, nízká výdrž baterie (3-4 hodiny) špatná funkce home buttonu. Po cca 10ti dnech se telefon vrátil s tím, že se žádná se závad neprojevila, je fakt, že co se mobil vrátil, proximity bez problémů, baterka drží jen ten home button nefunguje úplně ideálně, nicméně se mi zdá, že pokud telfon rozebírali, někde se vloudila chybička, protože displej nereaguje úplně přesně na dotek jako před odesláním, hlavně u klávesnice je trošku problém trefit správné písmeno, tak přemýšlím, že poputuje nazpět :-( Ale až po tom co se mi z Britexu vrátí moje 4S s nefunkčním wifi

EDIT: Tak moje 4S je zpět a byl proveden swap.7.10.2013 předáno na prodejnu Vodafone a dnes 17.10.2013 zpět, takže 10 dní ;-)
Naposledy upravil(a) iwi dne čtv říj 17, 2013 2:45 pm, celkem upraveno 1 x.

R@ptor
Host
Host
Příspěvky: 1
Registrován: stř říj 16, 2013 7:27 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od R@ptor »

Já jsem svou 4S posílal přes T-Mobile do Britexu ve čtvrtek 10.. Od té doby se na sledování zakázky pořád zobrazovalo "Odesláno do servisu". Až dnes ráno zřejmě telefon konečně dorazil, protože se stav změnil na "Zpracovává se".

Tady jde krásně vidět, jak to operátoři brzdí tím, že čekají až se nahromadí víc kusů. Ale tak je to pochopitelné. Bohužel jako majitel Samsungu jsem na Britex nikdy neslyšel nic dobrého. Takže budu čekat a doufat, že se vše vyřeší. Telefonu nefunguje automatický jas, přes kryt je vidět, že dioda přisvětlení foťáku nelícuje úplně s krytem, takže je možná modul s foťákem a diodou uvolněný, nebo špatně zasazený. Každopádně to jde vidět i při focení, kde jsou předměty nakloněné na jednu stranu.

Psal jsem i panu Strakovi, protože jsem chtěl vědět kolik si mám připravit, kdyby reklamace nebyla uznána, ale neodpověděl, takže buď jsem ve spamu, nebo ho zasypalo už tolik lidí, že svou proaktivitu vůči klientům vzdal :D Každému holt jednou dojde trpělivost. :)


EDIT 17.10.2013:
Tak ráno už telefon přišel na řadu a stave se změnil. Teď kolem desáté hodiny tam naskočilo "Čekání na náhradní díl", tak snad to dobře dopadne. Až na to, že budu čekat do středy :(

Odpovědět