Reklamace a Britex

Odpovědět
Hans_z_

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Hans_z_ »

ExBee: jestli tam ty praskliny doopravdy nebyly a máš to zaevidované v předávacím protokolu, tak je to super. Prostě jim tvrď, že tam nic nebylo a že tedy porušili podmínky reklamace a máš tedy právo na náhradu škody. Nevím v jakým paragrafu tohle všechno je. Na to se zeptej SOS, ty ti odpoví po telefonu ihned, což je velká výhoda. Na základě tohohle by ti měli vyhovět, možná ale budou chtít znalecký posudek, i když je to jednoznačná věc.
No a SOS ti dává jenom rady jak pokračovat, nic za tebe ale řešit nebude.

kozajr

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od kozajr »

oh.. ted jsem si s hruzou uvedomil ze jsem do reklamacniho protokolu nenechal zapsat ze nemam prasklej zadni kryt.. doufam ze ho jeste nikam neposlali

mmhardky

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od mmhardky »

Na slovensku mame inac tiez obdobu takehoto servisu. Blbe je, ze Iphone sa posielaju prave tam. Zamietnu reklamaciu aj keby co bolo!

Richie

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Richie »

Doplním nejaké info, a uvítal by som návrhy ako riešiť túto moju situáciu. Ako som písal v mojom už vyššie uvedenom píspevku reklamoval som iPhone 3G S 32GB Black u T-Mobile Slovensko (mal nefunkčný fotoaparít - výrobná vada a keď som si ho prišiel prebrať tak mi bolo oznámené že urobili výmenu SWAP modulu... lenže som ho neprebral z dôvodu že som mal vážne podozrenie že bol rozoberaný - viditeľné stopy po otorení a abnormálne zasadený display). Bol som sa informovať vo viacerých servisoch s MT a všade mi potvrdili môj predpoklad - SWAP výmena je výmena vnútra telefónu. Rozhodol som sa že to prekonzultujem aj s SOI... spísal som celý priebeh mojich reklamácii do listu, ktorý som im ho predložil aby som ich uviedol do mojej problematiky. Dozvedel som sa že cca pred dvoma rokmi to fungovalo tak, že ak niečo prídem reklamovať, uznajú že ide o výrobnú vadu tak musím dostať nový výrobok! Lenže operátori si vraj dokázali presadiť zmenu zákona a v súčastnej dobe nie sú povinný vydať nový výrobok. Tak sa teda pýtam ako mám postupovať keď ide o iPhone a nie o hociaký telefón za pár ?, keď Apple jasne nariadil že sú povinný meniť kus za kus, respektíve by som uvítal vrátenie kúpnej ceny zariadenia, pretože iPhone momentálne namjú a T-Mobile ich predvečerom dokoca stiahol z ponuky!

Hans_z_

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Hans_z_ »

Na všechno se zeptej zde - http://www.spotrebitele.info/vase-prava ... 9350de6f20
Nejlépe uděláš, když zavoláš na tu jejich infolinku, vše ti rychle a jednoduše vysvětlí.
Tvůj případ je totiž trochu složitější, sám nevím jak toto řešit.
Ale jestli dobře rozumím, tak ti vyměnili nějakou součástku uvnitř telefonu. Ty jsi do telefonu nijak nezasahoval.
No nevím tedy jaký máte servis iPhonů na Slovensku, jestli taky Britex...
Ale každopádně to bude neodborný servis, tzn. že nesmí rozebírat telefony a provádět výměnu součástek. Je ale taky možnost, že telefon byl zaslán do odborného servisu, kde by tuto výměnu mohli udělat. Zeptej se tedy, kde byl telefon opravován a napiš servisu nejlépe anonymní email s otázkou, zda můžou rozebírat iPhony a měnit součástky. Pokud to bude Britex, tak ti napíšou, že nemůžou.
Pokud napíšou, že můžou, tak přijmi opravený telefon, pokud není nijak extra poškozen... Nic jiného ti totiž nezbývá.
Pokud napíšou, že nemůžou. Tak zajdi ještě jednou na tu vaší SOI (ČOI) nejlépe osobně s kopií emailu, kde píšou, že iPhony rozebírat nemůžou a nějakým potvrzením, že byl vyměněn SWAP mód. A trvej ať co nejrychleji zajdou na tu pobočku operátora, kde si reklamoval a co nejrychleji jim udělí pokutu. Poté by ti mohli vyjít vstříc. Možná ale bude potřeba soudníhp znalce, aby zjistili, že do iPhonu bylo zasahováno.
Ale na všechny rady s ptej SOS, fakt je to nejlepší.

eXBee

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od eXBee »

Už přestávám mít naděje takže se zeptám. Britex tedy muj telefon stále nesmí otevírat, cokoliv měnit a tak? Potřebuji to vědět abych měl čím argumentovat. A pokud tam nakonec něco vymění tak co jim mám na prodejně říci, popřípadě udělat/neudělat, převzít/nepřevzít?

Richie

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Richie »

Riešil to CMS servis v Bratislave, je to vraj autorizovaný servis (aj predajca Apple v mojom meste mi to nezávisle potvrdil) a iPhone rozoberať nemôžu, podľa informácie ktorú mi poskytla vedúca pobočky kde som si ho zakúpil.

Hans_z_

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Hans_z_ »

ExBee: sakra ptejte se na SOS, ty vám všechno řeknou. Britex prostě může telefony jenom zkontrolovat, takže pokud ho rozeberou, tak podle nějakého paragrafu (snad 420 ? nevím), porušili podmínky reklamace a měli by ti dát novej iPhone. Ale jak je to správně ti neřeknu.
Pokud chceš potvrzení, že rozebírat iPhony nemůžou, tak jim napiš!

Moonlight
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 354
Registrován: pát pro 21, 2007 4:07 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Moonlight »

Mal som iPhone 3G v servise CMS a do tyzdna mi poslali new kus.
new iPad wifi 32gb
iPad wifi 3G 32gb
iPhone4 32gb
iPhone 3GS 16gb
iPhone 3G 8gb
iPhone 2g

Richie

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Richie »

Moonlight: Ako si to mal označené v reklamčnom protokole? Pretože výma SWAP modulu ako mi oni trvdia nie je v žiadnom prípade výmena za nový kus! Ide o výmenu vnútorných častí (pravdepodobne celej dosky). Práve som to bol konzultovať v dvoch servisných miestach Apple v Košiciach a aj v jednom servise na MT s ktorým mám dobré skúsenosti. Výma kus za kus sa označuje ako Whole Unit... ale nejde o to ako to kto označuje, ale ide o to čo mi tvrdia a čo je pravda v skutočnosti. Predajca Apple mi povedal že to mám riešiť priamo cez Apple zastúpenie pre EU v Írsku, pretože to čo si tu dovoľujú operátori je hotové Elodorádo.

Prox

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Prox »

tak se taky podelim o moji zkusenost se "servisem" Britex. Od znameho jsem koupil 3G - kupeny cca v kvetnu nicmene nikdy nepouzity, jeste s folii. Po cca 5ti minutach co jsem ho mel v ruce mi upadlo tlacitko pro prepinani silent rezimu (slo dost ztuha, coz by tak duvod proc se po par prepnutich odlepilo). Nastesti je onen znamy prodejce u O2 takze ho poslal do reklamace jako od VIP zakaznika. Za 14 dni prisel novy iphone (pouze samotny tel). Co me docela prekvapilo, ze Britex i novy pristroj zkousi v siti atd, bylo videt ze z nej nekdo sundaval folii a v supliku na sim uz nebyla ona pruhledna atrapa, ale budiz. Dost trapny mi ale prislo, ze v popisu tel pri prevzeti bylo uvedeno "poskrabane, oderky" coz jasne ilustruje jak odpovedne k tomu panove pristupuji - pristroj byl pochopitelne naprosto netknuty. Technik byl je pro uplnost "JZAV"

kozajr

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od kozajr »

tak.. vcera mi prisla sms, ze si mam dojit pro opraveny(!) telefon.. tak jsem tam dnes byl a svete div se.. dali mi uplne novy pristroj.. sice ne 3GS jak jsem cekal.. ale i tak super.. :)

takze vsem vyrazne DOPORUCUJU se pri reklamaci ridit zde uvedenymi navody.. :)

Hans_z_

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Hans_z_ »

To jsem rád, že to pomáhá.

eXBee

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od eXBee »

Mně se na Britexu objevilo "Dokončeno", ale co s tím provedli to nenapsali

Pavlyk

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Pavlyk »

Já po dvou měsících boje s VF dostal také nový Iphone!!! Doufám, že se mu nic nestane!

Aka
Host
Host
Příspěvky: 35
Registrován: stř říj 01, 2008 10:33 am

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Aka »

taky pridam svoji dobrou zkusenost s britexem...temer nefunkcni tlacitko home a mala vydrz baterie

do reklamacniho protokolu jsem si nechal napsat ze telefon je ve vybornem stavu bez jakykoli prasklin apod a hlavne ze oxidacni cidlo je bile

po tydnu jsem dostal novy telefon
takze diky zde za rady

RUMPELiNO

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od RUMPELiNO »

najprv chcem napisat ze pri vrateni prvej reklamacie som napisal do odvovodnenia ze podla cidiel nie je pritomna ziadna oxidacia a ze telefon vyzera ako hociaky iny po roku bezneho uzivania plus som dodal ze bol kupovany v uplne prvy den predaja a mohol byt poskodeni vadnymi krytmi od vyroby ktore bezne ludom po celom svete praskali... a v tomto zneni isiel na druhu reklamaciu...

hmm dnes mi dosiel list od orangeu ze si mam prist po telefon... v nom stalo ako pre debila napisane ze bola "diagnostikovana nasledujuca vada: mechanicke poskodenie"

dalej je tam napisane ze telefon bol zaslany na odborne posudenie, teda vyjarenie servisneho strediska.. a konkretne toto :arrow: http://www.ppi-etc.sk/...

mohli by ste mi niekto prosim povedat, co dalej? urcite nesuhlasim s nazorom nejakeho zamestnanca ktory mozno ani ten telefon nevidel...ako moze servis, technicky zamerany podat odborne stanovisko, ktore sa rovna len lacnemu ocnemu kontatku s telefonom...nech ho rozoberu a objasnia mi naozajstny techicky dovod...a ked ho rozobrat nemozu tak nech sa paci a ho poslu tam kam maju...proste nerozumiem ako moze byt nieco odborne ked sa na to niekto len jednym ockom pozrie... :?
kde ma toto logiku v pravnom europskom state a ako vobec moze byt niekto servis a pouzit pri posudeni niecoho technickeho LEN OCNY KONTAKT..hmm?? nevylucuje sa to s niecim hmm? viem ze vela okolo toho rozmyslam ale tak asi kazdy ma istym sposobom rad svoj iP kedze nie je najlepsi ale je jediny a to ho robi vynimocnym...a hlavne viem ako som s nim zachadzal a co na nom nefunguje...
myslite, ze nejaka mozost cez SOI by nebola? alebo ja neviem, vsak to je smiesne tato situacia so servisom ktory dokaze vsetko len pohladom oka...hmm?
hmm ono ked by som odhliadol od konkretneho telefonu a od konkretneho servisu a dajme tomu ze by som to cisto teoreticky zahnal do absolutna a iphone mi spadol mechanicky sa poskodil a tym aj nejaka cast v jeho vnutri...tak logicky si myslim ze ak odmietaju v servise opravit nieco v ramci zaruky a teda zadarmo, tak na to musia mat ako specializovany servis aj specializovany dovod a teda nejaky technicky posudok, ktory jasne dokaze ze aha tu je nieco uvolnene, tu je nieco odpojene atd...a nie ze podla vonkajsieho krytu iphoneu ktory v prvych varkach praskal na celom svete, budu len konspiracne tvrdit, ze to je skutocny dovod jeho vnutorneho poskodenia...nech uz mi najdu dnu v telefone cokolvek (stale si stojim ze nemaju co), tak az ten dany konkretny technicky problem DNU v telefone by mal byt dovodom pre neuznanie reklamacie... mi zrusili zaruku tak snad je to dostatocny dovod na to aby ju zrusili nejako odborne logicky a hlavne s nejakym naozajstnym dovodom, nie podla ocneho kontaktu s vonkajsim krytom a puhym domyslenim si co moze asi tak bytvo vnutri...

dakujem za akukolvek odpoved... :(

icefiresr
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 215
Registrován: ned dub 05, 2009 3:21 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od icefiresr »

RUMPELiNO na SOI zabudni, toto je absolutne mimo sfery ich posobenia a pravomoci, mam s tym uz sam dost skusenosti z minulosti

nechaj si vystavit odborny posudok od servisu a ODMIETNI reklamaciu prevziat, priamo v predajni si ale vypytaj kopiu a svoje zariadenie

zober obidve a nechaj ich zaniest do statnej skusobni, resp. k nezavislemu posudeniu (zoznam najdes niekde na internete)

je velmi dolezite odmietnut reklamaciu, inac by si podpisal to mechanicke poskodenie

samozrejme im jasne ozrejmi kroky, co mienis podniknut priamo v predajni, aj to moze dost zmenit. Tiez zavolaj do servisu a vsetko toto im tiez povedz.

RUMPELiNO

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od RUMPELiNO »

bol som v orangei hned ako som dopisal predchadzajuci prispevok a samozrejme ze som im vysvetlil ze debila zo mna robit fakt nemusia a nechal som im telefon tam samozrejme...
priamo v predajni si ale vypytaj kopiu a svoje zariadenie
kopiu coho? a ake zariadenie? :? ked od nich zoberem telefon tym padom som uzal ze reklamacia padla...hmm?

hmm zavolat do servisu? nie je servis zmluvny partner s operatorom? nie so mnou...moj zmluvny partner je orange a mal by som riesit vsetko s nim... :?
viem ze vela otazok ale prvykrat som dospel pri reklamacii az do takeho stavu a fakt som uz zufaly z toho, iphone nemam uz vyse mesiaca a strasne ma to obmedzuje v existncii...

aale samozrejme ze dakujem za odpoved :wink:

a este nechapem tomu posudku...kedze otvarat telefon tu asi nemoze nikto tak tiez sa na to mozu len pozriet a povedat nejaky nazor... aj ked na druhej strane ten nazor moze byt opacny ako nazor servisu...hmm
aa stale si myslim ze je treba brat do uvahy aj to, ze to bol jeden z prvych iphoneov kupovanych na slovensku, cize jeho kryt MOZE byt vadny od vyroby, co znamena ze jeho prasknutie, v mojom pripade par skrabancov, nemoze mat za nasledok poruchu vnutorneho systemu... :(

icefiresr
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 215
Registrován: ned dub 05, 2009 3:21 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od icefiresr »

RUMPELiNO este raz si poriadne precitaj, co som napisal a skus sa tym riadit.

To, ze nepodpises reklamacny protokol neznamena, ze si nemozes svoje zariadenie odniest domov, naposledy som tak spravil pred tyzdnom v NAY. Zabranit ti tomu nemozu.

Kopia je kopia ich reklamacneho protokolu a protokolu servisu, ktory ti maju pri prevzati reklamacii ukazat (a z neho vies, co bolo robene na iPhone).

Do servisu zavolaj, informovat sa mozes aj tak, za spytanie a vysvetlenie situacie nic nedas.

A este nieco: uplne prve iPhony z Orange nemali SIM Eject Tool a ani prehriadku v tom paper-obale, tak si to pozri, ak ju tam nemas, tak TO su prve iPhony, ak tam uz je, tak mas dalsie serie.

Preto ludom vzdy radim:
Ked si kupite iPhone, hned po odlepeni folii nan dajte ZAGG foliu, potom si na reklamaciach ani nepipnu s nicim, samozrejme pokial ten telefon neobuchate z vysky o zem...

McDog

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od McDog »

icefiresr
RUMPELiNO este raz si poriadne precitaj, co som napisal a skus sa tym riadit.

To, ze nepodpises reklamacny protokol neznamena, ze si nemozes svoje zariadenie odniest domov, naposledy som tak spravil pred tyzdnom v NAY. Zabranit ti tomu nemozu.


A toto je co za blbost?Si si to po sebe precital?Bez toho aby si ty podpisal reklamacny protokol si ty nemas co zobrat tovar.Podpisom odsuhlasis pevzatie predajcovi/servisu.Pokial by si tak neurobil tak na druhy den mozes ist po druhy iP nemyslis?
Inak ak by tosi potreboval znenie a aj pomoc s vykladom ohladne reklamacii tak sa ozvite.

icefiresr
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 215
Registrován: ned dub 05, 2009 3:21 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od icefiresr »

To nie je blbost, sa uvedom. Jasne som to pisal. Je rozdiel prevziat zariadenie a nesuhlasit s vybavenim reklamacie. Tak sa ukludni, treba si to nechat poznacit, ze zariadenie bolo prevzane zo servisu, ale zakaznik nesuhlasil s vyjadrenim servisu a preto to nepodpisal, vystavia druhe tlacivo.

Uz som toho reklamoval viac, naposledy v NAY, kde napokon museli priznat chybu servisu (keby si len videl to vyjadrenie zo servisu co poslali) a zaplatit cenu tovaru, ktory som im napokon po mesiaci a pol vratil.

Hans_z_

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Hans_z_ »

Je to blbost, to zařízení si nemůžeš jen tak vzít aniž by se nic nestalo. Prostě jednou ten telefon v tom servisu už byl a tak se to taky musí napsat do záručáku. Buď se napíše, že nejde opravit, kvůli mech. poškození a nebo napíšou, že byla provedena oprava nebo ti dají nový telefon s novou zárukou.
Ale nemůžeš prostě nesouhlasit s reklamací a ten telefon si jen tak vzít :D.

McDog

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od McDog »

Preco tu nemam prispevok ktory som pridaval tak pred cca 45 minutamy?A nestalo sa mi to prvykrat?

icefiresr
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 215
Registrován: ned dub 05, 2009 3:21 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od icefiresr »

Hans_z_ píše:Je to blbost, to zařízení si nemůžeš jen tak vzít aniž by se nic nestalo. Prostě jednou ten telefon v tom servisu už byl a tak se to taky musí napsat do záručáku. Buď se napíše, že nejde opravit, kvůli mech. poškození a nebo napíšou, že byla provedena oprava nebo ti dají nový telefon s novou zárukou.
Ale nemůžeš prostě nesouhlasit s reklamací a ten telefon si jen tak vzít :D.


Ale mozes, nesuhlasis iba s vyjadrenim servisu, co sa dopise do poznamok/zmeneneho protokolu a zariadenie si prevezmes, napr. na odborny posudok. Uz som to tam urobil raz.

McDog

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od McDog »

Boze pochop ze nemozes....ked nesuhlasis tak si mozes ist za znalcom alebo kde chces a kde ti zakon kaze...najprv sa nauc reklamacny poriadok a s tym suvisiace zakony a ustanovenia,pozri si vykladovy slovnik k zakonom a potom sem este raz prid napisat co mozes a co nie....

icefiresr
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 215
Registrován: ned dub 05, 2009 3:21 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od icefiresr »

Bol som s tym este aj za mojim rodinnym pravnikom, predtym nez som to spravil, takze ziadne vyklady som hladat nemusel, povedal, ze sa to tak da, tak som to tak aj spravil. A div sa na svete, ono to naozaj funguje, ale to asi nepochopis :)

Vzdy je aj tak najlepsie, zaznacit si realny stav pri preberani, ako vidime, aspon v Britexe to funguje (alebo dostali nepekne vynadane od svojich partnerov, mozno uz bolo vela negativnych ohlasov na nich).

McDog

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od McDog »

Ono vies tym ze to podpises nic nepotvrdzujes....s tym ze nesuhlasis s vyjadrenim to nema nic spolocne....tym podpisom len potvrdzujes prevzatie vyrobku a jeho sucasti vratane rozhodnutia.Stazovat sa mozes inde.Raz natrafis na mna a prid kludne aj s pravnikom:)
Tovar ti nevidam bez podpisu na reklamacny protokol a po tvojom odchode ti ho drzo poslem postou:doporucene.Tym ze ho prevezmes vlastne podpises reklamacny protokol a nezaznacis si na nom ziadne vyhrady:)
A pokial neprevezmes?Zo zakona som ti opravneny po mesiaci od vratenia s posty uctovat skladne a po 6 mesiacoch tovar predat,vyhodit a ty si nemozes nic narokovat a este ak cena za predaj nedosiahne skladne tak ti to mozes dat k uhrade a sudit sa s tebou...a ver tomu ze ten tvoj pravnik bude proti 15-30 pravnikom T-Mobilu/Orangeu a podobne nikto:)

icefiresr
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 215
Registrován: ned dub 05, 2009 3:21 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od icefiresr »

OT: No toto co si napisal je uz naozaj vela na mna, nedezinformuj tu prosim ludi o svojich pravach (castokrat zamlcanych takto ucelne) :D Ako som uz napisal, do protokolu napises iba to, ze nesuhlasis s vyjadrenim servisu (dopise sa to do poznamok, resp. na novy papier) a zariadenie prevezmes normalne. NA TO MAS PRAVO, vyjadrit svoj nesuhlas. Inac, ak by to bolo podpisane, by si s tym suhlasil (napr. ako v Britexe, ked ti napisu mechanicke poskodenie, pritom vies, ze zariadenie mas v 100 percentnom stave) a nemal by si v dalsich krokoch pravo postupovat dalej (napr. na sudny posudok).

V Nay mi normalne vydali tovar, samozrejme predtym som sa radsej poradil s pravnikom (nikde sa nechodim hadat zbytocne, ak nemam k dispozicii vsetky informacie).

Mal by si napisat, kde pracujes, nastastie pobociek Tcka a Orange je ako hafu a predajcov a prijimacich ludi na reklamaciach tiez dost, cize ak by som na teba aj natrafil, radsej sa ti vyhnem (takych ludi naozaj nemusim). A skadial vies, akeho mam pravnika? Mensi typ: vlastnia celu siet advokatskych kancelarii vo vacsich mestach, takze tych 10-30 je smiesne cislo :wink:

McDog

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od McDog »

Nerobim ani v Orange a ani v T-Mobile/T-Com........Osobne som kopec podobnych veci prediskutoval zo SOi a podobne ako fiktivny zakaznik aby som vedel ako mozem pomoct zakaznikovy kedze vyssi mali ine priority ako ja:(
Nesnazim sa zo svojim zakaznikov vykyvat a oklamat ho,prave naopak a pokial mozem tak pomozem.....lenze ty si uvedom ze tym ze to podpises/nepodpises nic nedosiahnes.....jednoducho ten podpis tam je preto lebo si si prevzal ten vyrobok...vyjadrenie ti poslu postou a mozu aj vyrobok a ty urobis co?Hm?
No a teraz bud mudry...povies postarke ze najprv si rozbalis balik?Alebo ako?Na to ze ty nesuhlasis s reklamaciou je kniha priani a staznosti a nie reklamacny protokol....

icefiresr
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 215
Registrován: ned dub 05, 2009 3:21 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od icefiresr »

OT: stale si mimo, neviem co pleties nejake vyrozumenie postou a pod., ak by si vedel, to vyrozumenie musis do 30 dni poslat tak ci tak, inac by ti SOI dala pokutu za neoboznamenie zakaznika s vysledkom reklamacie (telefonicky, email a pod. sa pred sudom neuznava, ale to asi vies vzhladom na tarchu dokazovania, vynimku tvoria ako tak SMS).

Neplet si vyjadrenie suhlasu so servisnym zasahom (resp. povodom poskodenia) a prevzatia vyrobku - su to 2 rozlicne veci a preto ich za taketo aj pokladaj.

A to, ze si sa snazil zabezpecit voci takymto veciam tym, ze si sa prisiel pytat na SOI v ulohe zakaznika, iba ciste svedci o spinavosti tvojho svedomia, aby si zabezpecil ten svoj obchod, ktory ti pravdepodobne bezi a aby si zakaznici nemohli ani pipnut prave vdaka takymto radam. Dalej sa uz nevyjadrujem, nema to pri tebe zmysel. Skoda ze neviem, aky obchod mas, asi sa to aj tak bojis napisat, aby tam nik nahodou nesiel s tym, ze by vedel, ako to tam bezi.

McDog

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od McDog »

Neni to moj obchod ale retazes,zakaznikom (slusnym)sa vzdy snazim pomoct ako sa da....svoj nesuhlas vybavenim reklamacie vyjadris tak ze si to das na preskumanie odbornikovy/znalcovi.....vravim o tom ze tu reklamaciu ti mozu poslat domov lol.....ale o tom ty nevies....
A co mam povedat?Dobry som neviem tesco a chcem sa spytat ake prava ma tento zakaznik?Ako mu mozem pomoct?Uz ma tak poslali do pecka.....osobne som tak zachranil zakaznika kedze mu reklamaciu za 300? neuznali a ten servis nebol ASS:)
Ale slovu pomoc ty nikdy nepochopis.....
Jednoducho:Reklamacny protokol pri prevzati musis podpisat (aj s tvojimi poznamkami ak chces) nakolko je to doklad ktory dokazuje riadne prevzatie reklamacie...pokial reklamovana vec nebola v takom stave ako si ju daval a mas to zapisane v protokole tak mas narok na preplatenie cesty a ak to nestihnu do 30 dni tak na vratenie penazi
Cela veda...
Dosta bolo OT

Toid

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Toid »

Ahoj tak jsem udelal asi peknou blbost..je to asi 10 dni co jsem u O2 reklamoval iPhone. Ridil jsem se radami vsech co tady psali a nechal si zapsat do predavaciho protokolu vse potrebne, ale na papire, ktery jsem od nich dostal v poznamkach od prodejce neni nic. Obratil jsem se na slecnu at mi to vysvetli ze tam nic neni. A ona mi rekla ze se jim to tam nezobrazuje, ale ze v systemu to ma (coz mi taky ukazala a bylo tam vse napsane). Ted mi ale doslo ze ze systemu to muze vymazat a ja jsem v prxxxx.

icefiresr
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 215
Registrován: ned dub 05, 2009 3:21 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od icefiresr »

Toid skus zbehnut do tej istej pobocky, ale povedz im, ze si stratil povodny papier. Ked jej predlozis obciansky preukaz, mali by ti to este raz vytlacit. Tvar sa ale :cry:

Hans_z_

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Hans_z_ »

Není ve snaze prodávajícího dohledávat podle čísla občanského průkazu nebo podle čísla reklamace dohledávat reklamaci. Prostě pokud ztratíš protokol o reklamaci, tak je to docela smůla.
Takže radši bych tohle nedělal, být tebou Toid.
Ale operátoři na pobočkách mají stržené odměny pokud se nesnaží nějak zákazníkovi pomoct nebo zneužít neznalost zákazníka. Tzn. žádné vymazání asi neproběhne a být tebou tak bych to radši ani neřešil.

McDog

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od McDog »

Jj s tym dohladavanim to je take individualne...napr u nas ja to nerobim,ale zalezi od slusnosti/neslusnosti cloveka...vacsinou ten slusny ide domov a najde ho(alebo mu reklamaciu vydam na OP) a pokial je neslusny tak si vykrici vsetko:(A to mna dokaze straaaaaaaaasne nahnevat a podla toho sa snazim spravat k slusnym ludom.A pomoct.Nemam rad neslusnych primitivov!
sry za mierne OT:)
Cize mozes skusit,ale moze sa ti to vypomstit

icefiresr
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 215
Registrován: ned dub 05, 2009 3:21 pm

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od icefiresr »

a ako sa mu to asi vypomsti? ked sa slusne spyta? namieste mu akoze vymaze reklamacny protokol zo systemu, to si chcel povedat?

McDog

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od McDog »

OT:
Jezis pre teba radsej nijako

Toid

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od Toid »

Tak asi zustanu duverivej a necham to byt...zase si rikam co by z toho mela, kdyby to smazala. Tak uvidime. Kazdopadne diky za rady.

RUMPELiNO

Re: Reklamace a Britex

Příspěvek od RUMPELiNO »

takze zajtra sa chystam do orangeu... stale tomu presne nerozumiem..odmietli mi po druhykrat reklamaciu, ale pristroj zatial ostal u nich, lenze naspat mi to uz neposlu, respektive chcu za to pomerne vysoky poplatok...a po druhe ako to je s tym "odbornym posudkom" hmm? ked chcem mat nejaky dokaz o tom ze to trebars sa nemohlo pokazit nosenim vo vrecku, tak si musim najprv prevziat telefon, podpisat a tak?
diky

Odpovědět