Stránka 1 z 66

Reklamace a Britex

Napsal: úte bře 31, 2009 7:13 pm
od pcbuh
Tak jsem zaslal svůj iPhone na reklamaci že se odlepuje krycí sklo a tlačítko home je trošku utopené , zaslal jsem to na Britex , ten to měl od 17.3 do 27.3 a poslal ho zpět že je mechanicky poškozen , nedal jsem se a kontaktoval jsem Britex a žádal popis mechanického poškození které můj iPhone má , nic se nedělo tak jsem opět kontaktoval Britex a opět požadoval vyjádření , bylo mě řečeno že iPhone byl mechanicky poškozen uvnitř a to tak že byli šroubky v iPhonu volně nebo povolené , teď přesně nevím , dále mě bylo řečeno že mají fotky které jsem si nechal teda zaslat na mail , ale když jsem kouknul na mail málem jsem se rozesmál , fotky jsou rozmazané a v některých případech dost rozmazané a co mě ještě více pobavilo bylo že fotky byli dělané iPhonem

Zde máte fotky made in britex:
http://pcbuh.scnet.cz/britex/IMG_0174.JPG
http://pcbuh.scnet.cz/britex/IMG_0175.JPG
http://pcbuh.scnet.cz/britex/IMG_0176.JPG
http://pcbuh.scnet.cz/britex/IMG_0177.JPG
http://pcbuh.scnet.cz/britex/IMG_0178.JPG
http://pcbuh.scnet.cz/britex/IMG_0179.JPG
http://pcbuh.scnet.cz/britex/IMG_0180.JPG
http://pcbuh.scnet.cz/britex/IMG_0181.JPG
http://pcbuh.scnet.cz/britex/IMG_0182.JPG

Když už ten Britex neopravuje co má a hraje to na mechanické poškození by za ušetřené prostředky mohl mít teda fotoaparát , a co jsem slyšel kolem sebe Britex to hraje na tuto notu dost často

Re: Reklamace a Britex

Napsal: úte bře 31, 2009 7:33 pm
od Marthin
A byla to oprávněná reklamace, tzn měl jsi tam nějakou Tebou zaviněnou mechanickou závadu :?:
Šroubky jsi povoloval nebo to všechno je jejich výmysl :?: :shock:

Re: Reklamace a Britex

Napsal: úte bře 31, 2009 7:59 pm
od PinkFl
Britex je nejhorší servisní firma u nás. Setkal jsem se s nimi celkem asi třikrát. Jejich smysluplné dignozy znějí takto : oxydace na plošném spoji -čímž chtějí zjevně říci že jsme tak blbí a s mobilem se sprchujeme nebo telefonujeme pod okapem, a potom HW poškození. Osobně si myslím že takovýto servis by vůbec neměli operátoři využívat . pokud tak nečiní schválně. Já jsem tam tam takto reklamoval před cca 5 lety dva telefony Nokia 3310 6 dní staré, a s klidem mi sdělili že reklamace se zamítá z důvodu oxydace na plošném spoji. Dalo mi spoustu práce abych přesvědčil operátora aby to prověřil - nakonec mi daly jiné přístroje. Proto jsem byl rád, když před rokem mojí poškozenou N 73 poslali do Brna k jinému servizu. Prostě hrozná firma ... mám s ní jen ty nehhorší zkušenosti a varuji před nimi. Je mi divné že operátoři je stále oslovují... že by právě proto ????

Re: Reklamace a Britex

Napsal: úte bře 31, 2009 8:04 pm
od pcbuh
Marthin píše:A byla to oprávněná reklamace, tzn měl jsi tam nějakou Tebou zaviněnou mechanickou závadu :?:
Šroubky jsi povoloval nebo to všechno je jejich výmysl :?: :shock:

Můj jediný zásah byl že jsem si dal FW 2.2.1 a JB jinak nic mechanického jsem nedělal , to bych uznal chybu a ani bych ho tam nedával
Souhlasím

2. citace smazána. Necituj příspěvek, na který bezprostředně odpovídáš. Snad sám cítíš, že to nemá žádnou logiku. O citaci příspěvků se pouč v pravidlech, viz odkaz. Beavers.
viewtopic.php?f=112&t=10929

Re: Reklamace a Britex

Napsal: stř dub 01, 2009 10:56 pm
od mathev
kamo tak s tymito fotkami ma fakt pobavili... ved na nich nieje nic vidiet to kludne bez za predajcom a stazuj sa na servis a prines im tie fotky nech sa pozru a ukazu ti kde je to poskodenie:)
nedaj sa a kludne tvrd ze tym ako tam ta pani paci ten telefon prstami ho mohla poskodit ona ved to foti tak ze tam odtlaca jednu cast od druhej este pri zlozenom telefone... takto sa dokazy mechanickeho poskodenia nefotia ved sa sami usvedcili z toho ze narabaju z tym telefonom neautorizovane.

to uz co je :)

Re: Reklamace a Britex

Napsal: čtv dub 02, 2009 1:10 am
od spachal_tmp
No, co dodat :]. V klidu a bez emoci jim napis, ze to predavas COIce, coz take udelej, pokud nebudou reagovat adekvatne. Nastesti jim nemusis Ty prokazovat, ze jsi s iPhone nic nedelal, ale oni Tobe, ze jsi s nim neco mechanicky delal :]. A pokud mas ciste svedomi, klidne to zen pres COIku, od toho si ji prece platis ;) ..

Re: Reklamace a Britex

Napsal: čtv dub 02, 2009 7:09 am
od pcbuh
Včera jsem zaslal doporučeně dopis na Vodafon s CD kde jsou tyhle fotky a popis co Britex udělal , tak jsem zvědav jak se k tomu Vodafone postaví , jinak na ČOI to dám asi taky

Re: Reklamace a Britex

Napsal: stř dub 08, 2009 10:43 am
od kratasmeister
čau,
musim se přidat se svyma zkušenostma s tímto "servisem".
Reklamoval sem iPhon z duvodu male prasklinky u konektoru a prachu co se dostal mezi sklo a displej ( kdyz na displej pari slunko vidim jen bile prachove tecky) na britexu mi to nevzali z duvodu mechanickeho pozkozeni. Proto sem jim napsal mail, kde sem si na vse stezoval. Odpovedeli mi ze kvuli te prasklince (nevim jak se tam dostala, mobil mi nikdy nespadl, kdyby jo tak to ani nereklamuju) mi nemuzou ani ten prach vycistit, ze se k telefonu neumim chovat a ze je to nasledek toho meho chovani. Ja co za nej dal 14 tisic se k nemu chovam az nadmiru dobre, jen se tam proste objevila prasklinka a zada mobilu jsou dost poskrabana, ale to je od rifli. To kazdy uzivatel co nema folii jiste zna. Co sem mi ale jeste stalo, vemu telefon a do očí bijící skrabanec na displeji a dokonce i nehtem hmatatelny, toto uz vazne neni mozne. Poradte mi prosimvas co mam delat. Misto zarucni oprvy dostanu znehodnoceny telefon... :(

Re: Reklamace a Britex

Napsal: pát dub 10, 2009 8:35 am
od pcbuh
Já jsem zaslal doporučeně dopis na Vodafon kde jsem popsal jak se Britex zachoval a přiložil jsem CD s fotkami a protokol co jsem dostal , poslal jsem to na adresu

Vodafone Czech Republic a.s.
Vinohradska 167
Praha 10 PSČ:100 00

Napiš co Britex udělal a pošli i Foto jak jsi dostal iPhona zpět a protokol , a pak už jen zbejvá čekat , podle operátora mají 30dnu na vyřízení , jinak jsem se informoval kolik by stál soudní znalec a bylo by to kolem 2tis.

Tak teď už jen počkám co na to Vodafon ( napíšu pak co mě napsaly ) a pak jdu na soudního znalce.

Jinak pokud by bylo vše furt stejné , koupím si novej ale ne od Vodafonu , od O2 nebo T-Mobile , ty mají servis pro iPhone u GSmobile.

Re: Reklamace a Britex

Napsal: pon kvě 18, 2009 3:59 pm
od kratasmeister
Tak jak jsi dopadl s dopisem u Vodafone?

Re: Reklamace a Britex

Napsal: pon kvě 18, 2009 10:44 pm
od Dirrk
caute lidi....
k tomuhle tématu taky musím přispět svými zkušenostmi (a spíše ještě dějem kolem toho)....Koupil jsem si mobil SGH-U600 používal jsem ho asi tak pul roku a ale ted mi zacal nejak blbnout (prostě se mi začali přes display dělat nějaké pruhy a neslo nic delat proste jste tam nic neviděli, ale mobil je vysouvací a tak kdyz jsem s tím parkrat otevrel a zavral tak to preslo) no z prvu mi to nejak nevadilo delalao to sem tam ale pak uz jsem musel obl restartovat a zase sal nejakou dobu v pohode. No ale koupil jsem ho u Datartu a tak kdyz jsem byl v brně tak jsem si zasel na servis a že ho dám tedy reklamovat. sepsali jsme protokol o vadě- naspal mi tak SOWTWAROVÁ ZÁVADA-PŘI OTEVŘENÍ OBČAS UKAZUJE NESMYSLY, JE NUTNO RESTARTOVAT TELEFON.
Jsem si řkal pohoda přehrajou softwar a je to v klidu. No po asi 20 dni mi volali z Datartu že bohuzel britex to neopravi kvuli mechanicke zavadě, že se odlepilo nějaké lepidlo (Prasklé lepidlo u procesoru, nutná výměna sys. desky (Výměna sys. desky) )...oprava činí 2000 bez dph. Jsme v tu chvili šel do kolem....mobil za 5000 pul roku stary a oni mi napiší že mi spadl nebo jsem ho asi přetáhl cihlou....Mobil je jako novy žádný šrábanec nic...nikdy mi nespadl ani jsem ho nikam netlacil....když si sedám i mobil vytahju z kapes....přeci je nový a nebudu si ho ničit...a oni mi napíší tohle. ani nevim že základní deska je přilepena lepidlem :-D
foto: co maji u databaze oprav
http://opravy.britex.cz/w2_docShow.aspx?soDocsID=332943
http://opravy.britex.cz/w2_docShow.aspx?soDocsID=332944

tak se me ptali jestli zaplatim ci ne....rekl jsem ze to rozhodne platit nebudu ze jsem nic neudelal, mobilu jsem nic neudělal. Tak ted cekam kdy se ozve datart že jim to tam došlo a mam si proto přijít.
Prosím Vás nemužete mi poradit jak to mám řešit dále? Mám to převzít nebo se domáhat Datartu ať to pošlou na jiný servis....bojím se toho že jak to přeberu tak mobil už nebude takový jaky aspon byl a nepujde vůbec, jenomže jak to převezmu tak se všeho vzdam.
Už jsem poslílal i na COIce v epodatelne tenhle problem ale stále se nevyjádřili....nevite co dál? Děkuji za odpovědi

Re: Reklamace a Britex

Napsal: úte kvě 19, 2009 9:04 am
od Dirtas
Nemůžu si pomoct, ale takovéhle jednání ve mě vzbuzuje vlnu vzteku jak v dnešní době s lidmi "vyjebávaj" :evil: Počkat až přijde, nechat si zavolat vedoucího pobočky Datartu a buď to pujde po dobrém, nebo po zlém. Opravdu oni musí dokázat tobě, že si to poškodil. Né ty jim, že si to nepoškodil. Ale každopádně jednat osobně a né přes korespondenci, nebo telefon. Určitě by v Datartu nechtěli negativní reklamu, tudíš pokud se budou cukat, tak zvýšit hlas hezky, aby to slyšeli všichni, kdo si tam zrovna něco chtějí koupit. :evil:

Re: Reklamace a Britex

Napsal: úte kvě 19, 2009 10:21 am
od Marthin
Dirrk.. u vysouvacích telefonů, zvláště u Samsungů, se nejvíce kazí flex kabel co spojuje základní desku s displejem. Kámoš má U600 taky a taky po půl roce mu neuznali záruku (u O2), flex kabel měnil snad už 5x :roll:

Dirtas.. to že budeš v Datartu řvát, s tím nic nezmůžeš a to že budeš na prodejně řvát, to uděláš ze sebe akorát hulváta ;-) a ani vedoucí s tím nic nezmůže a ani vedoucí vedoucích s tím nic neudělá..
Mám pocit že v ČR jsou 2-3 velké autorizované servisy na mobilní telefony. Britex je nejspíš ten největší.
Britex do každého obchodu, který nechává mobil reklamovat, zasílá s reklamovaným telefonem také oficiální stanovisko závady autorizovaného servisu. A s tím nezmůže nic ani největší vedoucí :-)

Řvát by spíše pomohlo na stranu Britexu, ale obávám se, že s tím se moc nenadělá, každopádně fandím a držím palce u ČOI ;)

Re: Reklamace a Britex

Napsal: úte kvě 19, 2009 10:34 am
od Dirrk
Já se ale fakt bojím toho že když si ten mobil převezmu tak ho zapnu a už mi nepojede vubec...před tím to dělalo opravdu jen sem tam ale tak jsem si právě řekl je to vzáruce tak to zanesu a bude to ok...však co nic sem mu neudělal a záruka trvá tak to opraví....ale houby....za ty prachy co po mni chou si muzu koupit mobil novy....
štve mě to jednání...co si pročítám na forech o firmě britex tak je to opravdu mizivé a spíše bych i řekl že hodně bod bodem mrazu....tahle firma podlě mě jak přijímá mibil do opravny a tak ani do něj nešpárnou a už to má protokol o mechanickém počkození...víte jaký je to potom ekonomický tah? vsak co ti zbejvá...bud vyhodit za opravu stejne prahcy jako za novy a nebo si proste koupit novy...a tim ty mobily proste jdou na dračku....ani nechápu proč potom záruka vůbec existuje...mě by opravdu taky ještě zajímalo si fakt koupit mobil dát si ho doma do vytrýny mít ho jenom zapnutý a sem tam dobíjet, vůbec nic sním nedělat a čekat až tam něco odejde....vsadil bych boty na to že by mi stejně tak poslali mechanické poškození a záruka tím padá....

P.S. Za chili to bude jak s ponoškama....objeví se díra - tak koupiš nové

Re: Reklamace a Britex

Napsal: úte kvě 19, 2009 2:35 pm
od Vacil
Hodne stesti.

Jen by me zajimalo, od kdy se cipy v BGA pouzdre lepej na desku? Snad odjakziva se pajej kulickama cinu, zadny lepidlo tam neni.


Jinak podle toho co sem slysel, bych se ani nedivil, kdyby tohle udelali oni samy v servise a mobil by ti nejel ..

Re: Reklamace a Britex

Napsal: úte čer 16, 2009 2:55 pm
od Pavca
Dobrý den.Chtěl jsem taky přidat zážitek z reklamace a britex.
Šel jsem reklamovat iphone do T-mobile,protože mě přestal fungovat displej.Jenom svítí bíle a modré pruhy přes displej.Po 32 dnech se T-mobile ozval,že mám reklamaci hotovou.Přijel jsem a operátor mě řekl,že reklamace byla zamítnutá z důvodu mechanického poškození.Tak jsem volal na britex a oni mě oznámili,že jsem telefon musel hodit atd...nevím co je to za firmu,ale Britex už nikdy více.Ještě mě zničili displej,protože když jsem se podíval později,tak tam mám černou skrvnu,která tam ještě před tím nebyla.

Re: Reklamace a Britex

Napsal: úte čer 16, 2009 7:19 pm
od Beavers
Přemýšlím, proč asi mají v názvu příponu "ex". Nevíte někdo, co to znamená? :mrgreen:

Re: Reklamace a Britex

Napsal: stř čer 17, 2009 9:49 am
od Alo
Jak se tady dívám, tak reklamace většinou probíhá ve stylu:
iPhone + Britex = iBrick :D doufám, že nebudu muset využít jejich služeb..

Re: Reklamace a Britex

Napsal: stř čer 17, 2009 10:17 am
od ls8
Me hlavne prijde podivne, jak prodejci telefonu prehazuji zakaznika primo na servis. Zakaznik si kupuje vyrobek od prodejce, cimz s nim uzavira smluvni vztah. Ze si prodejce na servis ci cokoliv jineho (doprava apod.) najima nejakeho subdodavatele, zakaznika vubec nezajima. Zakaznik ma komunikovat pouze se svym smluvnim partnerem, tedy prodejcem.

Re: Reklamace a Britex

Napsal: stř čer 24, 2009 5:34 pm
od maweric
Pavca píše:Dobrý den.Chtěl jsem taky přidat zážitek z reklamace a britex.
Šel jsem reklamovat iphone do T-mobile,protože mě přestal fungovat displej.Jenom svítí bíle a modré pruhy přes displej.Po 32 dnech se T-mobile ozval,že mám reklamaci hotovou.Přijel jsem a operátor mě řekl,že reklamace byla zamítnutá z důvodu mechanického poškození.Tak jsem volal na britex a oni mě oznámili,že jsem telefon musel hodit atd...nevím co je to za firmu,ale Britex už nikdy více.Ještě mě zničili displej,protože když jsem se podíval později,tak tam mám černou skrvnu,která tam ještě před tím nebyla.



30. den večer bych chtěl peníze nebo novej foun. Proč jim ustupujete?

Re: Reklamace a Britex

Napsal: úte čer 30, 2009 3:13 pm
od kotelník
no musím říci, že když jsem dal reklamovat můj iPhone do Britexu, tak jsem se po přečtení vašich příspěvků hodně bál jak bude reklamace vyřízena a abych náhodou nedostal iPhone v horším stavu. Důvodem mé reklamace byl vadný proximity senzor (senzor blízkosti, zhasíná a blokuje displej při volání). Pravdou sice je, že začal vynechávat po asi 10 dnech od aktivace iPhone, můj problém, že jsem ho pořádně nevyzkoušel ve lhůtě 7 dní na výměnu zboží bez nutnosti řešení se servisem. Reklamace v servisu takovém vyřízena za tuším tři nebo čtyři dny. Nějaký ten den na odeslání z prodejny a oznámení prodejnou že je zpět, takže celkem ca 10 dní. 30 bylo skutečně hrozivé číslo :-D Opravdu jsem neměl klidné spaní, tak jsem po několika dnech volal operátorce do britexu jak to vypadá, vyřízeno, ale jak mi nesměla říci, prý jedině přes prodejnu. Tak jsem napsal do Britexu mejl a hle, šlo to :D Byla provedena výměna telefonní jednotky. Pravdou je, že celý víkend jsem si lámal hlavu nad tím co to k čertu znamená:-) jestli je to nějaká vnitřní GSM část, nebo jestli tak říkají celému HW??? Na prodejně mladý pán pronesl byla provedena výměna telefonní jednotky, nový IMEI...aaa bylo to jasné. uff :-) Takže u Britexu je zjevně poblém posuzování reklamací s namláceným telefonem, což je ale ve většině servisech. Nevím, snad nebudu mít horší zkušenost...ale musel jsem napsat aspoň jeden kladný příspěvek :-)mějte se

Re: Reklamace a Britex

Napsal: úte čer 30, 2009 3:59 pm
od vbruno
Je to sice hezký co jsi napsal, ale opravdu s tebou nesouhlasím, že by v Britexu byl problém STEJNĚ JAKO JINDE s namlácenými telefony. Spousta lidí tam poslala iPhone který jim vživotě nespadl a měli ho celou dobu v pouzdru. Ale místo aby Britex praskání krytu bral jako výrobní vadu, bere to jako mechanické počkození. Je jasné že tvá závada je jednoznačně reklamační, ale opravdu děkuj pánu bohu že ti telefon nepřišel zpět s důvodem, že máš mechanické poškození. Mně telefon taky "opravili" vyčištěním a funguje, ale prasklinek uvedených v protokolu si ani nevšimli a sloupnutou černou barvu na vnitřní straně displeje označili za "vryp" (telefon jsem měl od začátku v pouzdru a bez pádu). Každopádně to Britex ojebává jak to jen jde a nechová se vůbec jako tebou uvedený klasický servis.

Můj názor je dokonce ten, že s britexem "v zádech" je rozdíl v koupi telefonu u českého operátora se zárukou téměř to stejné jako telefon zakoupený kdekoli jinde, tedy odblokovaný a bez záruky.

Re: Reklamace a Britex

Napsal: úte čer 30, 2009 5:23 pm
od kotelník
ok, jen jsem napsal svou zkusenost a nerikam ze ji museji mit vsichni. drzim vsem palce co se tyce vyrizovani reklamaci. je pravda ze co jsi psal si majiteleiPhonu nezaslouzi a v americe by k tomu na jisto nedoslo.to je i bordelem v tomto statu...

Re: Reklamace a Britex

Napsal: ned črc 26, 2009 11:03 am
od Schumi
Mám také problém s Britexem, dokázal by mi někdo poradit, jak dál postupovat ?
iPhone je zakoupen u T-Mobile a reklamoval jsem na něm problém s čtením SIMkarty, někdy funguje, někdy ne.Britex mi záruční opravu neuznal, z důvodu mechanického poškození přístroje - prasklinka na zadním krytu (jak je zde často popisováno).Oprava by byla možná jen jako mimozáruční za cenu cca 3500 Kč, výměna krytu + čtečky SIM.
Já si však nejsem nějaké prasklinky vědom, chovám se k němu opatrně, žádné nošení v kapsách, atd.
Zajímalo by mne, jestli bych mohl uspět s nějakou reklamací přímo u T-Mobile a to na jejich poškození při dopravě, nebo něco podobného.V reklamačním protokolu mám napsáno: stav výrobku - ošoupaný .Čili žádná prasklina, nebo něco podobného.
Neřešil už z vás někdo něco podobného ?
Díky za jakoukoliv radu .....

Re: Reklamace a Britex

Napsal: ned črc 26, 2009 5:08 pm
od Schumi
Díky za radu.
Zajímalo by mne ještě, co jim především vytknout, zdali to možné poškození z jejich strany (prasklina), anebo neodstranění závady spočívající asi v nefunkčnosti čtečky SIM, která by přeci neměla mít s malinkou prasklinkou na krytu nic společného .....

Re: Reklamace a Britex

Napsal: úte črc 28, 2009 1:49 pm
od Schumi
Takž jsem bohužel nejspíš neuspěl ...
Včera jsem se byl na iPhone mrknout a ta prasklina, z jejiž důvodu nebyla má reklamace uznaná, tam opravdu při předání nebyla a vznikla tedy, až někde mezi T-Mobile a Britex.
Reklamovaná závada nebyla odstraněna protože tak Britex rozhodl a to je pro ně směrodatné.
Pracovník T-Mobile samozřejmě jakékoliv pochybení a případné poškození odmítl a odkázal mne na soud.
Napsal jsem email na Apple CZ, ti mi však nemohou pomoci, celou situaci chápou, doporučili mi jen abych si to poškození nechal zapsat do předávacího protokolu a obrátil se na ČOI.Pokud budu mít zájem, mohou celou záležitost přeposlat do USA přímo Apple, ale nic nezaručují ....
Psal jsem i na T-Mobile, zatím se však neozvali.
Co tedy dál ?
Soudit se nemá cenu, tak tedy asi už jen zbývá, nechat si to napsat do toho protokolu a pak ta ČOI ... :?:

Re: Reklamace a Britex

Napsal: úte črc 28, 2009 3:09 pm
od h4wk3y
tak podle meho nazoru resit neco s Apple CZ nema vubec zadny smysl.. to s tim nema nic spolecneho...
V prve rade jsi neopraveny telefon nemel vubec prejimat - tim sis zpusobil velke a zbytecne problemy.... Mel jsi rovnou reklamovat reklamaci - popripade primo sepsat stiznost na Britex... v reklamacnim protokolu mas nejspis jasne napsano (podle toho co jsi sem sam psal), ze telefon byl osoupany, ne s prasklinami... tedy o to se opirat, ze prodavac od tebe prebral telefon v tomto stavu a Britex ti vykazal stav s prasklinami, coz jsi v tom pripade sam nemohl zavinit...
hadat se hadat se a hadat se... rozhodne slusne, nenadavat, to v zadnem pripade, ale nenechat se nejakejma hloupejma kecama odbyt... Pokud ti prodavac nevyjde vstric, nech si zavolat vedouciho prodejny a res to s nim.

mam s tim bohate zkusenosti u O2... :D
good luck

Re: Reklamace a Britex

Napsal: úte črc 28, 2009 3:52 pm
od Schumi
No já jsem ten telefon ještě nepřevzal, vím že by tím ta reklamace skončila.
Vedoucí prodejny je bohužel na dovolené a jeho zástupce se vymlouvá a vymlouvá, že ani on by si té prasklinky nevšiml, kdyby tam už při předání byla.
Mohl bych se tam s ním dohadovat klidně celý den, avšak nejspíš bez úspěchu.
Reklamovat reklamaci jsem zvažoval, i ten pracovník mi to nabídl, mám teď však už celkem strach, aby se mi nevrátilo nějaké " torzo " místo telefónu...
Čekám teď na odpověď z T-Mobile a ČOI , pokud nějaká vůbec dojde.

Re: Reklamace a Britex

Napsal: úte črc 28, 2009 6:47 pm
od House_MD
...zapisuj si jmena, to skutecne casto pomaha...


To je dobrá rada :idea: . Vždycky totiž působí líp když řekneš mluvil sem s panem/paní XY než když řekneš: mluvil sem s tou blondýnou... A taky zaměstnanec se víc bojí průšvihu, když bude vědět, že se tahle konkrétní věc spojí s jeho jménem...


mam osobni zkusenost, ze po pouhem dotazu na jmeno vedouciho a one opicky se jako mavnutim proutku zmenil pristup a jednani o 180 stupnu :wink: Juramac

Re: Reklamace a Britex

Napsal: stř črc 29, 2009 11:53 am
od h4wk3y
jojo.. spravne... to me nenapadlo zaposovat si jmena.. to zacnu take vyuzivat..

no a jelikoz mi nejspis kleka baterka (jelikoz vydrzi asi polovinu co ostatnim), tak si zas procvicim sve hadaci umeni :D

Re: Reklamace a Britex

Napsal: čtv črc 30, 2009 11:27 am
od kotelník
zdravím, neví někdo z vás s jistotou, kolik je třeba vadných pixelů, aby byla provedena výměna iPhone 3G? stačí jeden?

Re: Reklamace a Britex

Napsal: čtv črc 30, 2009 11:47 am
od testxxx
jeden nestaci

Re: Reklamace a Britex

Napsal: čtv črc 30, 2009 12:13 pm
od kotelník
ok a kolik tedy?


auuuuu, to je ale blba otazka. na to ti tady asi nikdo neodpovi. Jestli hledas duvod, jak jej reklamovat a vratit, zkus radeji jiny.....a nezanasej tady tema nesmysly Juramac


Hledej vlákno o death pixels, je tam toho dost o této záležitosti. Lidi jsou líní číst fórum, jednodušší je vydatlovat otázku a čekat s rukama v klíně. Že? Beavers.

Re: Reklamace a Britex

Napsal: čtv črc 30, 2009 1:35 pm
od Schumi
Tak jsem včera ohledně té reklamace, strávil na prodejně T-Mobile cca 3 hodiny.
Jednal jsem se zástupcem vedoucího, vedoucí je na dovolené, bez úspěchu.Požádal jsem ho tedy, ať zavolá svému nadřízenému, jeho odpověď byla, že nikdo takový není ....Po delším naléhání zavolal v soukromí někomu, s kým se bavil cca 30 minut, k telefonu mi ho však odmítl dát ...
Zavolal jsem na infolinku, kde mi slečna zdělila, že já jsem v právu a nemám poškozený MT ani náhodou přebírat, nechat si do reklamačního protokolu zapsat důvod proč ho nechci převzít a nechat podepsat zástupcem vedoucího prodejný.To však zas.ved. odmítl, ikdyž mu ta operátorka domlouvala po telefonu.Opět další hovor na infolinku, vzala to jiná slečna a stejně jako ta první mi potvrdila, že jsem v právu a že se nemám nechat odbýt.Se zas.ved. to samozřejmě nehnulo.Další hovor na infolinku, opět to vzala jiná slečna, znovu mi potvrdila, že jsem v právu, slíbila mi, že vše dnes projedná se s vým nadřízeným a ozve se mi.Potom si vzala k telefonu zas.ved. z prodejny a on poprvé přiznává, že udělali chybu a telefon asi důkladně nezkontrolovali, nebo si praskliny nevšimli.
Psychicky zdeptán odcházím a právě čekám na slibovaný hovor operátorky z T-Mobile ..... :|

Re: Reklamace a Britex

Napsal: čtv črc 30, 2009 1:43 pm
od kotelník
výmyšlet důvod k reklamaci?prosím?mám ho ani ne měsíc, ale prostě mě to tam štve. divíš se?

Re: Reklamace a Britex

Napsal: čtv črc 30, 2009 5:10 pm
od Dirtas
K tématu jedna otázečka. Do předávacího protokolu je sice možné nechat si napsat stav telefonu, ale jak mi na prodejně opička zjistí stav indikátorů vlhkosti? Co když pak Britex napíše, že indikátory jsou pozitivní? Pokud jsou schopni poškrábat telefon, tak jsou určitě schopni telefon "napařovat" nad rychlovarnou konvicí, když si po ránu dělají kafe :D

A další otázečka.
Pokud si platím internet v mobilu a měl bych telefon v reklamaci, je prodejna povinna mi půjčit náhradní iPhone? Nemyslím nějakou šunku na které by stejně nešlo internet využívat, ale iPhone. Přeci jim nebudu platit za něco, co nemůžu prokazatelně využívat ne?

Re: Reklamace a Britex

Napsal: čtv črc 30, 2009 5:19 pm
od Dirtas
A co když řeknou, že telefon nepřijmou? Taky už jsem o tom někde tady na foru četl, ale v souvislosti s podepsáním že reklamace může trvat déle jak 30 dnů?

Re: Reklamace a Britex

Napsal: čtv črc 30, 2009 6:00 pm
od Dirtas
A pokud mi i přesto odmítne vydat zápis, respektive mě vykáže z prodejny? :D
Já vím, zacházím do extrému, ale zajímá mě to, pro případ, že bych i já musel řešit tyto problémy.

Re: Reklamace a Britex

Napsal: pon srp 10, 2009 8:13 am
od jacob83
Zdravim,predem se omlouvam,vim ze tahle otazka nepatri uplne presne k danemu tematu,ale nechci zbytecne vytvaret nove tema :oops: Mel jsem v planu zanest svuj telefon na reklamaci z duvodu casteho vypadavani reakce dislpaye na dotek pri delsim pouzivani a zahrati pristroje.Ale pro kontrole vyse zminenych indikatoru vlhkosti jsem si vsiml,te ten,ktery se nachazi dole u konektoru pro napajeni je zlehka po okraji naruzovely,neni uplne rudy,ale je tam nejaky naznak vlhkosti ocividne ( i kdyz vazne nechapu jak je to mozne ).Takze moje otazka zni,jestli je sance ze by byla reklamace nejak resena a nebo by byl uplatnostnen zminovany vnik nezname kapalyny?

Re: Reklamace a Britex

Napsal: čtv srp 13, 2009 6:51 pm
od iMaty
Tak mám iPhone podruhé na reklamaci reklamace...
Zkoušel jsem, ať mi dají nádhradní iPhone, ale prý o tom nic neví, že by museli, prý náhradní nemají
juramac píše:2.)
Pujcit by ti meli iPhone, alespon tak to maji ve smlouvach s Apple jasne dane, ale opet, klasicky po cesku se tomu brani vymluvami, ze zadny ted zrovna na pujceni nemaji apod. I to je o tom, jak dalece budes neustupny..... :)

Nebylo by to někde oficiálně? Jak jim to dokázat..