Programovanie pre OSX/IOS a uplatnenie na cz/sk trhu prace

vše co vás napadne
Odpovědět
Tyler55
Host
Host
Příspěvky: 59
Registrován: sob říj 31, 2009 4:50 pm

Programovanie pre OSX/IOS a uplatnenie na cz/sk trhu prace

Příspěvek od Tyler55 »

Ahojte, pracujem ako programator C#, ale praca ma velmi nenadchyna. Navyse to s firmou ide s kopca. Pozeral som si nieco ohladom jazyku Swift a musim uznat, ze vyvoj pre apple by bol pre mna aj vdaka sympatiam k znacke vyzvou. Takze tot moja otazka. Oplati sa presedlat na swift/ObjC a venovat sa tomu alebo pokracovat v C# a skusat xamarin atd... ? Pytam sa preto, lebo ponuky prace su pre ios skor ojedinele a peniaze treba. Alebo sa venovat swiftu ako hobby a postupne vypustat appky, ci si ma niekto vsimne? Dakujem :beer:

ls8
Starý pes fóra :)
Starý pes fóra :)
Příspěvky: 11456
Registrován: pát črc 11, 2008 6:52 pm

Re: Programovanie pre OSX/IOS a uplatnenie na cz/sk trhu pra

Příspěvek od ls8 »

Když se podívám na jobs.cz, tak tam vidím nabídek pozic pro iOS programátory docela dost...
iPhone XS 64GB | MacMini 2018 | MacBook Pro 15 2013

Uživatelský avatar
rony
Klub čistého iOS
Klub čistého iOS
Příspěvky: 19658
Registrován: pát pro 14, 2007 12:37 am

Re: Programovanie pre OSX/IOS a uplatnenie na cz/sk trhu pra

Příspěvek od rony »

asi treba vediet, ze

1. rizikove ale vynosne je kodenie hier, pretoze tam ti do toho nekecia zadavatel sprostostami ale zasa nemusis urobit nic uspesne

2. vela worku su urcite zakazky, tam je to len otazka umenia najst zdroje odkial pridu objednavky. no myslim si, ze nervov nad plnenim priani zadavatela su vyssie, zarobky zasa nizsie.

neviem ci este existuje iny variant ;) ale obecne podla mna appky na ios to uz nestaci samo o sebe pretoze na tejto platforme je to vacsinou aj nejaka sluzba, nielen kup appku a dovi.
/\/\ /\ > /\ / Facebook skupina Uživatelé Apple Watch a fb.com/forum.iphone.cz
 mac mini  iPhone  4  5S  X  13 Pro  iPad Pro  Pencil  TV4  HomePod  WATCH  AirPods