IOS vývojář hledá sponzora

vše co vás napadne
Odpovědět
funn3r
Host
Host
Příspěvky: 76
Registrován: úte lis 02, 2010 10:41 am

IOS vývojář hledá sponzora

Příspěvek od funn3r »

Dobrý den,
už jsem možná psal podobný příspěvek, ale bouhžel mě nikdo nikdy nevyslyšel. A proto zkouším štěstí znovu.

Kdo jsem ?
Jmenuji se Adam Zikmund a bydlím v Ostravě, momentálně studuji 2 ročník VŠB-FEI. Velice rád se věnuji programování a produktům od Applu, nejsem žádný slepý fanda, ale líbí se mi hlavně politika vývoje aplikací pro jejich zařízení. Proto jsem se také před rokem a půl začal sám od sebe učit Objective-C, nativní jazyk potřebný pro vývoj aplikací právě pro tuto platformu.

Co jsem už udělal ?
Má první aplikace byla opravu jen čistě testovací, abych si osahal jak funguje schvalovací proces do Appstoru, také jak funguje update, lokalizace aplikace a tak dále.
K mému údivu se ale týden držela jako nejprodávanější aplikace v českém Appstoru, mohu dokázat snímkem z obrazovky. Bohužel i když byla na prvním místě sotva mi vydělala to co jsem zaplatil vůbec za roční předplatné developer accountu (2000 kč).
Druhou aplikaci, kterou jsem dokončil nedávno je peněženka, jde opravu jen o jednoduchou aplikaci u které jsem si právě kladl za cíl jednoduchost a lehkou ovladatelnost.
Tato aplikace má již také pár stažení.

Odkazy
1 aplikace (Vzorečky) - http://1url.cz/mEof
2 aplikace (Peněženka) - http://1url.cz/Uw3K


Co vlastně chci ?
Jelikož jsem student, tak nemám moc příjmu, dělal jsem i birgády, ale bohužel časově jsem to moc nestíhal se školou a do toho ještě programovat v jiném jazyce než nás učí.