Nabíječka

Archiv neaktuálních Návodů
Odpovědět
Wicek

Nabíječka

Příspěvek od Wicek »

Dnes sem byl v obchodě pro redukci a tam mi bylo řečeno že USA zásuvky sou na 110V a EU maj 220V takže potřebují vědět kolik potřebuje iPhone 220V nebo 110V nerad bych koupil redukci, která nesníží ty volty a spálí mi to mobil.Ví někdo??? :?:

Jelen

Re: Nabíječka

Příspěvek od Jelen »

Já tedy nejsem úplně odborník na elektriku, ale řekl bych že tě trochu mistifikují ... Pokud chceš použít originální adaptér a potřebuješ jen redukci mezi druhy kolíků, nemusíš to řešit vůbec neb adaptér toto řeší a redukce je pouze mechanická záležitost. Mimochodem doporučuji kašlat na redukci a jen vyndat kostičku a použít kabel od kazeťáku, notebooku, atd .... někde se to tu řešilo ... pohledej. A pokud chceš koupit novou celou nabíječku, tak stejně potřebuješ systémový (dock) konektor a budeš muset koupit nabíječku na iPod. Kde zas není co řešit. Zkus blíže popsat problém, nebo co vlastně chceš koupit?

ilijusin

Re: Nabíječka

Příspěvek od ilijusin »

tohle platilo hodne let dozadu, dnes se snad 99,99999% elektroniky dela 110-220V (mozna i vic, to uz nevim)
mam z US asi tak 80% elektroniky a vsechno to je nasoupane v normalnich "konvertorech"/adapterech

prodavaj se takovy velky opravdu hodne tezky transformatory ktery menej to napeti...ale je to k nicemu, je to pro ty vyrobky co nejsou delany pro ty vyssi, ale jak sem psal tech uz je minimum

a pro kontrolu si to vzdycky zkontroluju na obalu a na nabijecce, zatim to vzdy bylo 110-220V takze vzdy klidek

Kaunaz
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 252
Registrován: pát bře 07, 2008 3:49 pm

Re: Nabíječka

Příspěvek od Kaunaz »

Wicek
Ja mam iPhone taky dovezeny z ameriky a nabieckau nej je 100-240V.
Musel jsem jen vymenit vidlici za ceskou. Tu jsem tam dal z jedny stary firewire nabijecky pro iPod co se mi tu valela a uz jsem ji nepouzival.

Wicek

Re: Nabíječka

Příspěvek od Wicek »