Jakou verzi?

Pravidla fóra
Platí zde stejná pravidla, jako jinde na fóru. . Julek
Odpovědět
romanzdk
Host
Host
Příspěvky: 8
Registrován: stř bře 19, 2014 8:50 pm

Jakou verzi?

Příspěvek od romanzdk »

Dobry den, potreboval bych poradit s vyberem iPadu.
Jsem student 2.rocniku gymnazia a hodil by se mi ke studiu i na doma iPad ale mam dilema, protoze nevim jakou verzi.
Pouziti:
Skola (Wi-Fi, zapisky, iBooks, prohlizec, zpravy, obcas Clash of Clans)
Vlak (cteni knih/casopisu/zprav, hrani her)
Doma (Wi-Fi, hrani her, obcas nejaky film, facebook, prohlizec)
Cca Jednou za rok - dovolena => Par filmu prijde vhod + hromada fotek pro zname atd + hrani her.
Takze tedy - muj dotaz: Jakou verzi iPadu? Samozrejme cim mensi cena tip lepe, ale zaroven aby mi vystacila kapacita atd.
16GB Wi-Fi / 16GB 3G / 32GB Wi-Fi nebo 32GB 3G?
Je mi jasne ze nejlepsi by byl 32GB 3G, ale tech nekolik tisic navic je uz pomerne velky rozdil a nerad bych investoval do neceho co pak nevyuziji. Bude stacit pro me potreby 16GB? Planoval bych tam mit nekolik aplikaci, 2-3hry, hodne dokumentu (pdf,doc,xls), pripadne par fotek nebo 1-2 filmy.

Zemlicka
Pokročilý uživatel
Pokročilý uživatel
Příspěvky: 490
Registrován: úte dub 07, 2009 4:48 am

Re: Jakou verzi?

Příspěvek od Zemlicka »

skus ist nato selektivne.

ako casto budes pouzivat internet v tablete mimo wifi? postaci ti zdielanie netu z telefonu?

ako moc je pre teba dolezita retina?

velkost a tym padom mobilita..

ake hry? jak narocn na miesto a vykon?

spis si to zorad a bodovo ohodnot a podla toho vyberaj :-)
ono radit v tomto je dost osemetna vec.

nezabudni zohladnit aj pripadne potreby do buducna.


odpoved ci ti bude stacit 16gb ano, bude.Ale musis ratat stym ze si nebudes moct vela vyskakovat a manageovat viac s miestom.
iPhone 5S
iPad Air
Hackintosh Mavericks (docasne)

1sefko
Host
Host
Příspěvky: 76
Registrován: sob lis 23, 2013 3:39 pm

Re: Jakou verzi?

Příspěvek od 1sefko »