Dotaz ohledně iPhoto 09

Odpovědět
jerrry
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 239
Registrován: pon zář 01, 2008 11:53 am

Dotaz ohledně iPhoto 09

Příspěvek od jerrry »

Zdravím, potřeboval bych poradit, přešel jsem z Windows a trochu teď bojuji s jinak skvělým iPhoto. Můj problém je v kategorizaci snímků. Na PC jsem byl zvyklý mít ve složce Fotografie následující rozdělení:
- ROK (2010)
-- Leden
-- Únor
-- Březen...
--- Akce 1
--- Akce 2...


Jinými slovy, měl jsem složky roztříděné podle měsíců a v nich pak byly jednotlivé akce, ze kterých jsem měl fotky. Naimportoval jsem zkusmo několik galerií fotografií do iPhoto a potřeboval bych poradit. Snímky vidím v galeriích (Events), řazeny jsou podle data fotek, označil jsem si tam lidi i místa, což je super... jinými slovy to co mi iPhoto servíruje a co vidím, nemá chybu, takhle si představuju prohlížení fotek.

Co mi ale vadí (nezvykl jsem si), je třídění ve složkách v "Pictures/iPhoto Library", kam se všechny fotografie naimportovaly z původních složek které jsem si přetáhl z Windows PC. Nelze nějak nastavit, aby si iPhoto do sebe fotografie neimportovalo, ale použilo původní umístění (tím myslím, že bych si ve stejné hierarchii jako jsem používal na Windows umístil složky do Pictures a odtamtud by se načítaly do iPhoto, nikoliv že by se znovu kopírovaly/importovaly do iPhoto. Případně umí tohle placený Aperture 3? Moc děkuji za případné reakce.
iMac 27" 5k Retina, 4,0 GHz, Core i7, 24 GB RAM
MacBook 12", 256 GB SSD
Apple Watch Sport, 42mm
iPhone 6s Plus, 64 GB

ls8
Starý pes fóra :)
Starý pes fóra :)
Příspěvky: 11456
Registrován: pát črc 11, 2008 6:52 pm

Re: Dotaz ohledně iPhoto 09

Příspěvek od ls8 »

Vypni toto:

Obrázek
iPhone XS 64GB | MacMini 2018 | MacBook Pro 15 2013

jerrry
Mírně pokročilý
Mírně pokročilý
Příspěvky: 239
Registrován: pon zář 01, 2008 11:53 am

Re: Dotaz ohledně iPhoto 09

Příspěvek od jerrry »